Bartek1583 Opublikowano 17 Marca 2018 Opublikowano 17 Marca 2018 (edytowane) Witajcie. Kupiłem niedawno B6stkę z silnikiem 1.8T BFB 163km Manual 5b. Co się okazało.. wcześniej była w multitronicu lecz ktoś przełożył skrzynię na manual. Podczas jazdy i wciśnięciu pedału sprzęgła obroty wzrastają na 1/2sek po czym bardzo wolno opadają. Kupiłem czujnik sprzęgła, wymieniłem...nadal to samo. Mówię - sprawdzę podpięcie tego czujnika. Gdzieś na forum znalazłem wątek o podłączeniu lecz DIESEL... jeden kabel podłączyłem do kabelka CZERWONO/BIAŁEGO od czujnika hamulca zaś drugi kabelek jest wyprowadzony aż do ECU pod maską i wpięty w puste miejsce w kosce ECU gdzie powinien być CHYBA podłączony do kabelka o kol.zielono/szary idący przez 17pinową białą kostkę pod sterownikiem silnika. Samochód tak jakby nie widział czujnika, na VAGU wartości się nie zmieniają po wciśnięciu/puszczeniu sprzęgła, tak jakby go nie było. Może wiecie gdzie dokładnie i jak powinien być podłączony ten czujnik??? Dziękuję z góry za pomoc. Edytowane 2 Kwietnia 2018 przez Bartek1583 Naprawilem usterke.
next7 Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Opublikowano 21 Sierpnia 2020 I co było powodem nie działającego tempomatu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się