Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Tryb awaryjny po wgraniu mapy.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jakis czas temu oddalem auto na wgranie mapy. Po odbiorze i rozgrzaniu auta postanowilem sprawdzic to auto. Jednak auto weszlo w tryb awaryjny i rozlaczyla sie turbina. Oddalem auto do poprawy niby wszystko ok ale jak sie przejechalem dalej to samo.. wkoncu stwierdzili ze to zacinajaca sie geometria oddalem auto do mojego mechanika kupilem turbine po regeneracji i mialem nadzieje ze wszystko bedzie ok. Jednak nie.. auto dalej wchodzi w tryb awaryjny. Wczesniej po sprawdzeniu bledow pokazalo ze to przeladowanie dlatego tez ta wymiana turbiny.

 

Czy to wina mapy? Co jeszcze sprawdzic? Auto wchodzi w ten tryb przy okolo 144 km/h przy jakims lekkim wzniesieniu. bcbfb87831efafde6f9d6a6d57df2061.jpg

 

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

 

 

Opublikowano (edytowane)

Skoro turbina pracuje prawidłowo to wina softu.  Auto hamowane przed i po sofcie ? logi ?

Edytowane przez Tom A4
Opublikowano
Skoro turbina pracuje prawidłowo to wina softu.  Auto hamowane przed i po sofcie ? logi ?
tam hanownia byla przed i po. Logow nie mam jedynie wykresy.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

daj kreski zobaczymy co tam zrobili co prawda kreski to nie logi.

Opublikowano
daj kreski zobaczymy co tam zrobili co prawda kreski to nie logi.
wyszlo tak6339ae9fc88441da32a0525ecb119288.jpg

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

coś tu nie pasuje caga to 143 ps czemu masz wpisane 170 ?

Edytowane przez Tom A4
Opublikowano
coś tu nie pasuje caga to 143 ps
no wlasnie tu kolejny problem. Oni sprawdzili sobie moja rej ( mieszkam w uk ) po czym stwierdzili ze to 170.. i tak tez zrobili mape. Jak odbieralem auto i mi o tym powiedzieli to pokazalem nr silnika nalepke na drzwiach ze to 143 km. wieli auto niby na poprawke ale dalej to samo.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

No to wszystko jasne masz źle zrobiony program ten tuner był ślepy ? obstawiam że robią za slave i nie mają bladego pojęcia co robią.  Seria to 143 ps i około 330 nm plus minus po sofcie około 170ps i 370 nm tak zazwyczaj to wychodzi.

Edytowane przez Tom A4
Opublikowano
No to wszystko jasne masz źle zrobiony program ten tuner był ślepy ?
Slepy to malo chyba powiedziane... Moze on wgrywa gotowca ? i wgraj mi jakiegos gotowca od 170? zamiast pozmieniac cos w tym sofcie ktory mam? Czy to mozliwe? Tylko po co ten cyrk z hamownia itd..

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Jak widać papier przyjmie wszystko, a z autem już nie jest tak łatwo. Nie chodzi o gotowca tam siedzi jakiś gość który ma sprzęt ale z wiedzą już słabiutko. To co u nich wychodzi seria to to powinno być po sofcie.

Edytowane przez Tom A4
Opublikowano
Jak widać papier przyjmie wszystko, a z autem już nie jest tak łatwo. Nie chodzi o gotowca tam siedzi jakiś gość który ma sprzęt ale z wiedzą już słabiutko. To co u nich wychodzi seria to to powinno być po sofcie.
no do konca rozumiem :/ ten wykres ktory dalem to juz jest wynik po mapie u nich. Na fabrycznym auto wyszlo 169/380 co ich potwierdzilo w przekonaniu ze to wersja 170 km. Moze byla juz tam delikatna mama o ktorej nie wiedzialem. Ale oni powinni to zauwazyc..

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

to ile wyjdzie po programie uzależnione jest od wielu czynników , jedne generują więcej inne mniej tu masz wynik niby po sofcie.  Gdzie jest wykres serii ?

Opublikowano (edytowane)

skoro 1 pomiar wyszedł 169KM i 380nm to auto już było prędzej dłubnięte

 

Edytowane przez wyzyk83
Opublikowano
to ile wyjdzie po programie uzależnione jest od wielu czynników , jedne generują więcej inne mniej tu masz wynik niby po sofcie.  Gdzie jest wykres serii ?
to jest ich 1 wykrew czyli jakby seria1c36224eeb398e1eb69476cc2c26ddb1.jpg

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

I tak i nie. Bo 170 ps i 380nm niby seria a 190 i 387 po sofcie co przyrost 20 ps i 7 nm. Coś tu przekombinowali. Jeden wykres inny drugi inny w jednym brak już temperatury w drugim jest

Edytowane przez Tom A4
Opublikowano
2 minuty temu, Tom A4 napisał:

I tak i nie. Bo 170 ps i 380nm niby seria a 190 i 387 po sofcie co przyrost 20 ps i 7 nm. Coś tu przekombinowali.

nigdy caga w serii nie wyjdzie 169KM

może byc lekki bonus ale tyle

Opublikowano
nigdy caga w serii nie wyjdzie 169KM
może byc lekki bonus ale tyle
no wiec wlasnie.. skoro wyszlo 170 powinien zadzwonic powiedziec ze juz jakas mapq jest a on stwierdzil ze to fabryczni3 jeat 170 wiec doj**al mape na 210. Ale w ten sam dzien zmienial bo sprzeglo zaczelo sie slizgac i powiedzialem ze tak nie odbiore auta.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

skoro jest to caga to ma serie 143

na moję auto było już dłubnięte dołożyli mocy i auto wali błedy bo jakiś limiter przekracza wartości

jesteś w uk?

 

 

Opublikowano
skoro jest to caga to ma serie 143
na moję auto było już dłubnięte dołożyli mocy i auto wali błedy bo jakiś limiter przekracza wartości
jesteś w uk?
 
 
tak uk birmingham

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

kurde to daleko bo w glasgow ma oddział chłopak z forum

Adres: 19, 70 Strathclyde St, Glasgow G40 4JR, Wielka Brytania
Telefon: +44 7926 268302

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...