Jump to content
IGNORED

[b5 AFN] Proszę o analizę logów


kalina
 Share

Recommended Posts

Witam, zrobiłem swoje pierwsze logi dynamiczne- mam nadzieję że doobrze. Wydaje mi sie ze LMM niedomaga, czy mam rację?

GRUPA 03

grupa3rp8.jpg

GRUPA 08

grupa8wt5.jpg

GRUPA 11

grupa11po9.jpg

GRUPA 10 - "dziwne skoki"

grupa10qs5.png

Link to comment
Share on other sites

po pierwsze należy pamiętać, że masz czipsa (ten słynny z allegro :wink: )

Także dla mnie trudno coś tu powiedzieć, nieźle leje paliwem (008) - ale wobec wskazań w 008 - możesz mieć rację. Wartości ostatniej kolumny powinny być nieco większe od tych z przedostatniej. Dobrze jakby spojrzał ktoś kto zmienia mapki....

Dziwi mnie 011, masz zdaje się normalne wskazania w AFN ? (takiego bez tuningu)

Link to comment
Share on other sites

Właśnie też mnie to zastanawia, coś mało tego doładowania zadanego.

Ale z drugiej strony nawet jeżeli wpisana by była wyższa wartość to turbina itak nie wyciągnie więcej. A może jest jakiś czynnik który mógłby spowodować zadanie takiego ciśnienia w mapie.

No cóż czas na test prawdziwego "magika" - dioda w lmm.

Link to comment
Share on other sites

nie daje za to głowy, ale o ile dobrze pamiętam kolega Rogal mi mówił że w tdikach powietrze dokłada się po to aby chłodzić silnik, a u Ciebie jest go mało 11 za to paliwa dużo i moim zdaniem w 008 poz. 3 (ograniczenia momentu) powinna być najniższa.

Myślę że jakby Rogal na to zerknął to powiedziałby na 100% co i jak.

Link to comment
Share on other sites

SebMis -dzięki. Sprawa się chyba wyjaśniła też zwróciłem uwagę na ograniczanie w 008, i zastosowałem diodę - auto odżyło, nie kopci,ciszej chodzi, g70 pokazuje teraz cały czas 1275. Terz pytanie ile mogę jeździć z wpiętą diodą? zanim kupię lmm.

Link to comment
Share on other sites

Terz pytanie ile mogę jeździć z wpiętą diodą?

a zrób jeszcze raz logi ?

Link to comment
Share on other sites

Dżisas co ty wyprawiasz z tym autem...

Po pierwsze program masz do d*py, a po drugie turbina chodzi jak chce.

Wywal tą diodę, zrób porządek z turbiną, bo sterowanie już w niej leży.

Dziwisz się, że kopci ? A jak ma nie kopcić, skoro wali mu dawki jak koniowi, a powietrze niemalże w serii... Dymi i będzie dymił, do tego wysokie EGT wyjara Ci łopatki turbiny, może zawory ponadpala, kierownice będą się zapieprzać (czego efekty już odczuwasz). To właśnie twój super czip z allegro...

LMM jest sprawny i nic z nim nie rób.

Link to comment
Share on other sites

No przecież widzisz blok11, czego chce ECU, a co dostaje. Ewidentnie chodzi źle.

A tym softem skatujesz silnik prędzej czy później.

Link to comment
Share on other sites

paliwo lane wiadrami, tlenu brak .... jednym słowem czips z allegro .... :twisted:

jak juz wczesniej napisano sterowanie turbulum kuleje a i z takim softem silnik usmazysz ....

rada: wywal soft, zajmij sie turbulum,zrob logi ...

daj silnikowi odetchnac... :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Może, to kwestia próbkowania interfejsu.

Link to comment
Share on other sites

W normie ??? Jeżeli chodzi o sam interface to diag, chyba nie jest nagorszy. Szukam czy mechanicy nie popsuli czegoś :wink: Bo w dniu po wymianie rozrządu,przejechałem kilka kilometrów, zatrzymałem się na chwile i jak zapalałem wystrzeliło pod maską jak "z gaźnika" z tyłu chmura dymu, ale olałem to bo zdarzyło się tylko wtedy. Może coś jednak spaskudzili??

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...