alquere Opublikowano 23 Marca 2018 Autor Opublikowano 23 Marca 2018 (edytowane) 6 minut temu, przem8 napisał: Nie wiem co robi ale działa nieprawidłowo. U mnie jak zassało korek to nie można było go wyjąć na odpalonym silniku. Po zmianie na ori jak ręką odjął Jak wyjałęm i dmuchałem jednostajnie to samoczynnie co jakiś czas sam się zamykał zamiast przepuszczać powietrze. Hmm zaworek czy generator podciśnienia/edżektor bo już zgłupiałem? Zaworek trochę dziwnie się zachowywał, stary lekko się otwierał, delikatnie przepuszczał w drugą stronę ale to minimalnie. Nowy jak dmuchałem w jedną stronę to ciężko się otwierał, jak się otworzył to był przelot ale wystarczyło mocniej dmuchnąć i po chwili się zamykał... Jutro wstawię ori zaworek. Edytowane 23 Marca 2018 przez alquere
przem8 Opublikowano 23 Marca 2018 Opublikowano 23 Marca 2018 (edytowane) Ja cały czas o zaworku odmy Jeśli chodzi o wszelkie zaworki, ezektory itp, to tylko oryginały. Edytowane 23 Marca 2018 przez przem8
alquere Opublikowano 23 Marca 2018 Autor Opublikowano 23 Marca 2018 1 minutę temu, przem8 napisał: Ja cały czas o zaworku odmy Ok już wszystko rozumiem jutro wymyje stary i zamontuję... ehhh te wygodne miejsce montażu Zerknij jeszcze na dzisiejsze logi, czasy wtrysków się skróciły. Turbo nadal leniwie wstaje, a pod koniec brakuje ciśnienia. Szarpania już nie ma ale CF w okolicach 11 zostało. 020-033 002-033 003-020 115-118
przem8 Opublikowano 23 Marca 2018 Opublikowano 23 Marca 2018 Godzinę temu, alquere napisał: CF w okolicach 11 zostało. Może to kwestia zbyt agresywnego programu. Niech się ktoś mądrzejszy wypowie...
Viksc Opublikowano 24 Marca 2018 Opublikowano 24 Marca 2018 Dv sprawny na 100%? Bo troche leiej powinien upuszczac cisnienie, turbo moze juz nie pierwszej mlodosci i dlatego gora minimalnie slabnie, co do cf zalej lepszego paliwa i zobacz czysie zmienilo cos
alquere Opublikowano 24 Marca 2018 Autor Opublikowano 24 Marca 2018 8 minut temu, Viksc napisał: Dv sprawny na 100%? Bo troche leiej powinien upuszczac cisnienie, turbo moze juz nie pierwszej mlodosci i dlatego gora minimalnie slabnie, co do cf zalej lepszego paliwa i zobacz czysie zmienilo cos Jakieś konkretne logi pomogą w diagnozie DV? Turbo ori 220tys nalatane... Jeszcze dzisiaj muszę podmienić zaworek od odmy na oryginalny bo zasysa mi korek od wlewu oleju.
mpiotrek7 Opublikowano 24 Marca 2018 Opublikowano 24 Marca 2018 sprawdz separator odmy czy nie jest zasyfiony jak zalepiony to wyczysc a potem sprawdz czy nie jest dziórawy jak jest zabity to spoedziewaj sie ze masz całą tą rure i kolanko terz zasyfione ja ostatnio u siebie to czysciłem bo bagnet wypychało tak zapchane było chyba od nowosci nikt tego nie czyscił ale da sie jak cos moge powiedziec jak ja u siebie to zdemontowałem
przem8 Opublikowano 24 Marca 2018 Opublikowano 24 Marca 2018 33 minuty temu, alquere napisał: Jakieś konkretne logi pomogą w diagnozie DV? dv najlepiej wymontować i sprawdzić. Po logu 115 można domniemywać uszkodzoną dv jeśli nie upuszcza szybko ciśnienia po puszczenia gazu lub widać jakieś niedomagania z doładowaniem.
mpiotrek7 Opublikowano 24 Marca 2018 Opublikowano 24 Marca 2018 a katalizator masz ? jade zaraz po dziewczyne bo kończy prace przy okazji zrobie loga i zobacze jak u mnie stuki po wymianie swiec na bkr7e ngk platyn. nastepny etap sprawdzenie wydechu usuniecie kata i pewnie pompa oleju dalej nie mam pomysłów ewentualnie spreżanie bo łancuszek z napinaczem nowy mam febi .
mpiotrek7 Opublikowano 24 Marca 2018 Opublikowano 24 Marca 2018 http://vaglogi.pl/log-003_020_62558.html
alquere Opublikowano 26 Marca 2018 Autor Opublikowano 26 Marca 2018 (edytowane) W dniu 23.03.2018 o 21:29, przem8 napisał: Nie wiem co robi ale działa nieprawidłowo. U mnie jak zassało korek to nie można było go wyjąć na odpalonym silniku. Po zmianie na ori jak ręką odjął Jak wyjałęm i dmuchałem jednostajnie to samoczynnie co jakiś czas sam się zamykał zamiast przepuszczać powietrze. Miałeś rację, dzisiaj wstawiłem wyczyszczony oryginalny zaworek i podciśnienie na wlewie oleju znikło. Teraz jak odkrece korek to delikatnie podskakuje, powietrze go lekko wypycha . Sprawdziłem jeszcze rurę na końcu odmy gdzie łączy się na dolocie i w tym miejscu mam leciutkie podciśnienie, na wolnych obrotach nie dmucha :/ Edytowane 27 Marca 2018 przez alquere aktualizaja
alquere Opublikowano 27 Marca 2018 Autor Opublikowano 27 Marca 2018 W dniu 24.03.2018 o 19:27, mpiotrek7 napisał: sprawdz separator odmy czy nie jest zasyfiony jak zalepiony to wyczysc a potem sprawdz czy nie jest dziórawy jak jest zabity to spoedziewaj sie ze masz całą tą rure i kolanko terz zasyfione ja ostatnio u siebie to czysciłem bo bagnet wypychało tak zapchane było chyba od nowosci nikt tego nie czyscił ale da sie jak cos moge powiedziec jak ja u siebie to zdemontowałem Efekt dzisiejszego czyszczenia rury od odmy...
mpiotrek7 Opublikowano 29 Marca 2018 Opublikowano 29 Marca 2018 W dniu 27.03.2018 o 23:42, alquere napisał: Efekt dzisiejszego czyszczenia rury od odmy... Sluchaj a masz katalizator jeszcze? Ja u siebie mam i zauwazylem ze jak przegazuje i schodzi z obrotów i wpada w wibracje to wydaje dziwny dzwiek pod koniec ostatnio bylem na kanale i uderzalem piescią w niego i cos tam sie delikatnie obija podejrzewam zerwany wklad i przez to mogą stukowce wariowac czy orientuje sie ktos jak sprawdzic katalizator vagiem ? Czy w apu jest mozliwość taka?
alquere Opublikowano 29 Marca 2018 Autor Opublikowano 29 Marca 2018 (edytowane) 23 minuty temu, mpiotrek7 napisał: Sluchaj a masz katalizator jeszcze? Ja u siebie mam i zauwazylem ze jak przegazuje i schodzi z obrotów i wpada w wibracje to wydaje dziwny dzwiek pod koniec ostatnio bylem na kanale i uderzalem piescią w niego i cos tam sie delikatnie obija podejrzewam zerwany wklad i przez to mogą stukowce wariowac czy orientuje sie ktos jak sprawdzic katalizator vagiem ? Czy w apu jest mozliwość taka? Mam katalizator i nie powiem szczerze, że nie próbowałem sprawdzać na "pięść". Nie mam miejsca żeby go obstukac bo siedzi od razu za turbina. Tak jak na rysunku to mam wersję z numerem 2. Edytowane 29 Marca 2018 przez alquere obraz
mpiotrek7 Opublikowano 30 Marca 2018 Opublikowano 30 Marca 2018 Sluchaj zle okreslilem uderzalem w ta rure co laczy sie z katalizatorem myslalem ze lata wydech ale to ewidentnie w kacie cos lata z gory nie da sie musi byc kanal. Ogolnie bym to wycial ale mam inne koszta pekla szyba przednia jutro jade wymieniac 400poszlo sie...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się