Gość Iceman Opublikowano 13 Marca 2007 Opublikowano 13 Marca 2007 Mnie to nie dotyczy bo mam 4x4 i nowe buty ale zawsze zakładałem lepsze na przód a teraz mam zonka ...........ale nieraz dobrze poruszyc temat który z pozoru jest oczywisty :biggrin:
Wihajster Opublikowano 13 Marca 2007 Opublikowano 13 Marca 2007 lepsze oponki zawsze na tyl szanowni koledzy daje sie :twisted:
Tukan Opublikowano 13 Marca 2007 Opublikowano 13 Marca 2007 Ogladalem ostatnio program Szkoła Bezpiecznej Jazdy i tam mówili, ze lepsze opony na tył.
schiller Opublikowano 13 Marca 2007 Opublikowano 13 Marca 2007 oczywiscie ze lepsze na tyl. i oprocz wymienionych jest jeszcze jeden powod. jakby na jakims szybkim zakrecie fizyka( nie daj Boze) wygrala, to jak myslicie czym jest wepiej uderzyc np w drzewo? przodem czy bokiem? to chyba do kazdego przemawia nie?
talib1990 Opublikowano 13 Marca 2007 Opublikowano 13 Marca 2007 dokładnie lepiej na tył.. przód to tylko lepsze przyspieszanie w przypadku zdrowszej opony..a tył przy hamowaniu i braku przyczepności poprostu ucieka tak jak to było pokazane na przykładzie skody w TVN TURBO...
marcin j Opublikowano 13 Marca 2007 Opublikowano 13 Marca 2007 oczywiscie ze lepsze na tyl. i oprocz wymienionych jest jeszcze jeden powod. jakby na jakims szybkim zakrecie fizyka( nie daj Boze) wygrala, to jak myslicie czym jest wepiej uderzyc np w drzewo? przodem czy bokiem? to chyba do kazdego przemawia nie? Oczywiste przodem, odpukać A całą dyskusje zacząłem ja, wpisując tylko informacyjnie , że lepiej założyć lepsze opony na tył, zaskoczyło mnie rozwinięcie tematu.
Gość Murzyn Opublikowano 14 Marca 2007 Opublikowano 14 Marca 2007 panowie zapominaja chyba o zjawisku aqaplaningu i technicznych mozliwosci zapanowania nad pod- i nad- sterownoscia :twisted:
marcin j Opublikowano 14 Marca 2007 Opublikowano 14 Marca 2007 panowie zapominaja chyba o zjawisku aqaplaningu i technicznych mozliwosci zapanowania nad pod- i nad- sterownoscia :twisted: Nie, a nie zmienia to faktu stwierdzenia.
Gość spedyt Opublikowano 14 Marca 2007 Opublikowano 14 Marca 2007 technicznych mozliwosci zapanowania nad pod- i nad- sterownoscia To raczej w niektórych silnikach jest trudne do zrobienia, szczególnie z małą mocą
Gość Murzyn Opublikowano 14 Marca 2007 Opublikowano 14 Marca 2007 marcin j, niedokladnie chyba zapoznales sie z tematem http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=6229&start=0 opisalismy z maxem dos lopatologicznie te sytuacje, wnioski mozna latwo wyciagnac (podsterownosc to zlo ) spedyt, moc tu nie ma najmniejszego znaczenia
Gość Iceman Opublikowano 14 Marca 2007 Opublikowano 14 Marca 2007 marcin j, niedokladnie chyba zapoznales sie z tematemhttp://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=6229&start=0 opisalismy z maxem dos lopatologicznie te sytuacje, wnioski mozna latwo wyciagnac (podsterownosc to zlo ) spedyt, moc tu nie ma najmniejszego znaczenia to wkońcu jak jest lepiej ( trzeba wymieniać cztery i po temacie ) :biggrin:
Gość Murzyn Opublikowano 14 Marca 2007 Opublikowano 14 Marca 2007 to wkońcu jak jest lepiej ( trzeba wymieniać cztery i po temacie ) najlepiej :twisted: ,ale: nad uslizgiem przedniej osi nie zapanujesz nad tylnej zapanuje dziecko w przedszkolu walniecie przodem w drzewo do mnie nie przemawia wole w nic nie walnac, tylko przejsc zakret w ladnej kontrze PS. Jezdziliscie kiedykolwiek z rolkami na tylnej osi??
marcin j Opublikowano 14 Marca 2007 Opublikowano 14 Marca 2007 marcin j, niedokladnie chyba zapoznales sie z tematem http://www.a4-klub.pl/for...?t=6229&start=0 opisalismy z maxem dos lopatologicznie te sytuacje, wnioski mozna latwo wyciagnac (podsterownosc to zlo ) nad uslizgiem przedniej osi nie zapanujesz nad tylnej zapanuje dziecko w przedszkolu Toche się nie zrozumieliśmy, to nie tak , jeżeli przejeżdzasz zakręt i samochód staje się nadsterowny, (przy gorszych oponach z tyłu) to jeżeli byłyby one lepsze to przy tej samej sytuacji wogóle nie doszłoby do zdarzenia. Chodzi mi o porównanie sytuacji w tych samych warunkach. Jazda to Fizyka wg mnie. [ Dodano: 14-03-2007, 13:52 ] walniecie przodem w drzewo do mnie nie przemawia wole w nic nie walnac, tylko przejsc zakret w ladnej kontrze To oczywiste.
Gość Murzyn Opublikowano 14 Marca 2007 Opublikowano 14 Marca 2007 Toche się nie zrozumieliśmy, to nie tak , jeżeli przejeżdzasz zakręt i samochód staje się nadsterowny, (przy gorszych oponach z tyłu) to jeżeli byłyby one lepsze to przy tej samej sytuacji wogóle nie doszłoby do zdarzenia. Chodzi mi o porównanie sytuacji w tych samych warunkach. jaby te gorsze byly na przodzie to teoretycznie wlasnie przod zaczalby szybciej tracic przyczepnosc
schiller Opublikowano 14 Marca 2007 Opublikowano 14 Marca 2007 walniecie przodem w drzewo do mnie nie przemawia wole w nic nie walnac wiadomo, dlatego mialem na mysli "co by bylo gdyby" fizyka wygrala.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się