RossiGarageCarDetailing Opublikowano 23 Marca 2018 Opublikowano 23 Marca 2018 Witam, nie wiem czy pisze to w odpowiednim dziale ale że nie znalazłem żadnego gdzie mógłbym poruszyć ten temat to zapytam tutaj. Od razu przepraszam jeśli pojawił się już taki temat ale sam nie znalazłem. Jeśli ktoś ma linka do podobnego wątku to proszę o podzielenie się porcją informacji A teraz do rzeczy. Mam zamiar zakupić B5 w Quattro. W pobliżu nie ma Auta z satysfakcjonującą mnie jednostką silnikową. Pomyślałem, że może zakupie Audi z jakimś silnikiem 2.4 lub 2.8 i zrobię swapa. Interesuje mnie 1.8t ponieważ nie wydołam na ubezpieczenie przy takim silniku jak 2.8. I teraz kluczowe pytanie, co mam zrobić już po wykonanym swapie żeby jednak płacić ubezpieczenie jak na 1.8 a nie jak za 2.8/2.4 itd ... Szczerze dziękuje za odpowiedź.
Fido Opublikowano 23 Marca 2018 Opublikowano 23 Marca 2018 Porządek w papierach czyli wydział komunikacji. Wcześniej oczywiście badanie diagnostyczne. Potem do ubezpieczalni i masz taniej. Choć nie koniecznie bo nie tylko pojemność silnika się liczy.
stomi Opublikowano 24 Marca 2018 Opublikowano 24 Marca 2018 A ile drożej wychodzi Cię ubezpieczenie na taki silnik powyżej 2 litrów że rozważasz taka opcje? Rozumiem z 2.4 na 2.7tt to Ok ale na 1.8t to raczej bezsensuWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
mirek31071977 Opublikowano 24 Marca 2018 Opublikowano 24 Marca 2018 No właśnie pytałeś jaka różnica?U mnie między BEX a ASN przy maks zniżkach to 150 zł raptem
Fido Opublikowano 24 Marca 2018 Opublikowano 24 Marca 2018 Taniej wykupić ubezpieczenie niż walić kupę kasy na swapa a auto i tak po 2-3 latach pójdzie do żyda.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się