niewek Opublikowano 23 Marca 2018 Opublikowano 23 Marca 2018 (edytowane) Przedstawiam wam moją nową pszczółeczkę ;p Audi A6 C6 Allroad Rocznik 2010. Nalatane 240 tysi, od pierwszego z polskiego salonu. Bogata historia serwisowa w ASO. Z racji, że jest to Allroad to jeśli chodzi o wygląd to wiele się nie pomodzi, aczkolwiek jeśli macie jakieś sugestie to mile widziane Wyposażenie raczej standardowe: - 3.0 TDI CDYA 239 km quattro + tiptronic + łopatki, - MMI 3G HiGH, - czujniki cofania przód + tyl, - grzane półskóry - alkantara + skóra, moje ulubione połączenie, - pneumatyczne zawieszenie - bixenony, - elektrycznie otwierana i zamykana klapa bagażnika, - BOSE, - samościemniające się lusterko wsteczne, - tempomat, - 2 komplety kół 17 cali - na lato będę musiał poszukać jakiejś 18 lub 19. Ogólnie auto mniej więcej ma wszystko czego mi trzeba. Jednak chory bym był gdybym czegoś nie kombinował a więc już zrobione: - Oświetlenie tablicy ori LED + środek cały na Ledzie - Nakładki na pedały z RS'a - zmiana oleju w skrzyni - 2 x statyczna - końcówki wydechu Ulter 90 + wywalone tłumiki końcowe. Plany: - korekta lakieru + kwarc - Jakiś delikatny wirus - jak ogarnę graty to kamerka cofania - przyciemnienie szyb tył - kierownica z RS'a ścięta lub z C7 No i zapewne milion innych pomysłów które się po drodze napatoczą Kilka fotek strzelonych na szybko. Wywalone puchy: Edytowane 23 Marca 2018 przez niewek
cinkers Opublikowano 26 Marca 2018 Opublikowano 26 Marca 2018 (edytowane) No ładnie - kolejny allroad na forum Gratuluję zakupu To wdzięczne auta pod warunkiem, że są dobrze serwisowane ale z tego co piszesz możesz być w miarę spokojny Z olkami za dużo nie można podziałać z zewnątrz. Za to środek - ciekawe dekory - raczej rzadko spotykane Plany fajne. Myślę, że w pierwszej kolejności program bo jednak po małym wirusie silnik rozpędza te 2 tony łatwiej i można już mieć trochę funu z jazdy. Co do reszty najgorzej zawsze idzie zbieranie gratów Ja właśnie kończę montować kamerę cofania. Pozdrawiam. Edytowane 26 Marca 2018 przez cinkers
niewek Opublikowano 30 Marca 2018 Autor Opublikowano 30 Marca 2018 No wnętrze niczego sobie Do tej pory ogarnąłem jeszcze olej w skrzyni ( do tej pory serwis ASO, więc nigdy nie był ruszany ). Trochę się obawiałem żeby nie pogorszyć jednak po zabiegu jestem zadowolony Zrobiłem tak: Kupiłem 10 litrów oleju + zestaw z ZF'a + jakiś filtr z FEBI'ego 1 spuszczenie oleju ---> zalanie nowym olejem + filtr z FEBI Przelatałem tak ok 1000 km i zrobiłem drugą wymianę już z całym kompletem uszczelek i filtr ori ZF. Po tym adaptacja skrzyni i hula na prawdę bajka
cinkers Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Opublikowano 4 Kwietnia 2018 A po wywaleniu puch jak dzwiek? Bo rozumiem, że po to to robiles? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
granatowy Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Opublikowano 4 Kwietnia 2018 18" będzie dobre na zimówki - na lato do Allroada min. 19"
niewek Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2018 W dniu 4.04.2018 o 09:44, cinkers napisał: A po wywaleniu puch jak dzwiek? Bo rozumiem, że po to to robiles? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka W środku praktycznie nie słychać różnicy. Natomiast na zewnątrz fajnie zaczął mruczeć
skubiszek Opublikowano 30 Maja 2019 Opublikowano 30 Maja 2019 jak tam auto? żyje jeszcze? bo od roku cisza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się