lutas Opublikowano 26 Marca 2018 Opublikowano 26 Marca 2018 Mam taki dość ciekawy problem z moim B6 1.9 TDI AVF, mianowicie słabo przyspiesza do 2300 obr, potem następuje wciśnięcie w fotel. Związany jest z tym taki przydźwięk, nazwałbym to jęczeniem/buczeniem (trochę jak zużyte łożysko pompy wody), tzn przydźwięk pojawia się w zakresie 1900-2200 obr, a potem jak cichnie to auto dostaje "kopa". Widać że to buczenie ma związek z dynamiką. Czy taki objaw mogą dawać zapieczone kierownice zmiennej geometrii w turbinie albo np. uszkodzone tj, przytarte turbo? Poza tym auto nie dymi a od 2300 obr przyspiesza naprawdę dynamicznie. Nie miałem jeszcze możliwości aby zrobić porządne logi ze względów pogodowych - ale liczę że może ktoś z kolegów przedtem podpowie na co może to wskazywać.
Onyks Opublikowano 26 Marca 2018 Opublikowano 26 Marca 2018 (edytowane) AVF już tak mają, że turbina pełną gębą dmucha dopiero powyżej 2k obrotów. Jeśli auto nie dymi, jest dynamiczne, a dźwięk o którym mówisz to taki jak na załączonym filmie osobiście bym się nie martwił. Tu masz cały temat o tym "problemie" : https://a4-klub.pl/topic/299582-b6-awxavf-chrobotanie-po-odpuszczeniu-gazu/?tab=comments#comment-4266143 Edytowane 26 Marca 2018 przez Onyks
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się