pajonk85 Opublikowano 26 Marca 2018 Opublikowano 26 Marca 2018 (edytowane) Cześć! Nie potrafię sobie poradzić z diagnozą, Audi A4 B6 2002r silnik 2.0 ALT benzyna +gaz. Objaw jest taki, że jak postoi cała noc to rano nie da się odpalić, kręci rozrusznikiem i słychać ze nie ma zapłonu; gasisz stacyjkę czekasz 30sekund, kręcisz i odpala ale obroty falują jak szalone, potrafi nawet zgasnąć, po kolejnych 30s wszystko się stabilizuje i auto jeździ normalnie. Błąd na kompie to 17927 który oznacza elektro zawór faz rozrządu przy wariatorze. Ten błąd mam od dłuższego czasu, i nie było problemu z odpalaniem. Sprawdziłem przy rozruchu po nocy na kompie czy sygnały są z czujnika wału, czy wtryski podają paliwo, czy przepływka mierzy, wszystko jest chyba ok. Za co się zabrać bo nie mam pomysłu? log z próby uruchomienia http://vaglogi.pl/log-002_020_091_ir138Uy.html ROZWIĄZANIE: Problem był w czujniku temperatury płynu chłodzącego, po wymianie na org wszystko działa jak dawniej. Edytowane 4 Kwietnia 2018 przez pajonk85
sitar Opublikowano 26 Marca 2018 Opublikowano 26 Marca 2018 Próbowałeś zakręcić butlę od gazu-wtryski moga puszczać lpg i z rana pali lpg + pb .Sprawdz jak będzie odpalal podczas opalania awaryjnego na lpg-pewnie możesz tak zrobić, zakres butlę i wyjeździj gaz i rano odpal na pb
pajonk85 Opublikowano 27 Marca 2018 Autor Opublikowano 27 Marca 2018 (edytowane) Super pomysł, przetestuje! Co ciekawe dzisiaj odpalił od strzała bez żadnych kombinacji. Może ten zawór regulacji faz się zawiesza? Dopisze jeszcze że jak ma problem z odpaleniem, to kreci rozrusznik ale nie słychać w ogóle żeby odpalał (jak by nie dostawał paliwa lub iskry). Edytowane 27 Marca 2018 przez pajonk85
sitar Opublikowano 27 Marca 2018 Opublikowano 27 Marca 2018 Może w twoim przypadku masz problem z czujnikiem polozenia walu lub walka rozrządu.poczytaj o swoim błędzie na forum ,ma kilka znaczen
AdrianB6 Opublikowano 27 Marca 2018 Opublikowano 27 Marca 2018 Miałem kiedyś taki problem. Okazało się, że przewód w kostce od czujnika wałka rozrządu był naderwany. Izolacja, 5min i po problemie...a już obstawiałem najgorsze ? pozdro
pajonk85 Opublikowano 27 Marca 2018 Autor Opublikowano 27 Marca 2018 Troche poczytałem, czujnik położenia wału pokazuje prędkość w logach, a który blok pomiarowy jest odpowiedzialny za czujnik położenia wałka rozrządu?
pajonk85 Opublikowano 28 Marca 2018 Autor Opublikowano 28 Marca 2018 Panowie doszedłem do czegoś, próbowałem waszych sposobów ale nic nie pomagało, zacząłem odpinać rożne czujniki i próbowałem odpalić, w końcu odpiąłem czujnik temperatury płynu chłodniczego i autko odpaliło od kopa! Tylko teraz pytanie co jest walnięte, bo czujnik na kompie pokazuje prawidłową temperaturę, przed odpięciem pokazuje 3°C (na dworze ok 0°C), po odpięciu 143°C, i jak wymienię na nowy to pewnie będzie pokazywać tak samo i będą problemy z odpalaniem, chyba że się mylę? Co się zmienia dla komputera po odpięciu czujnika? Jakie wartości zmienia? Wrzucam screeny z VCDS jak to wygląda przed i po. Wpięta: Odpięta:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się