Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Problem z odpalaniem na zimnym silniku [rozwiązany]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć!

Nie potrafię sobie poradzić z diagnozą, Audi A4 B6 2002r silnik 2.0 ALT benzyna +gaz.  Objaw jest taki, że jak postoi cała noc to rano nie da się odpalić, kręci rozrusznikiem i słychać ze nie ma zapłonu; gasisz stacyjkę czekasz 30sekund, kręcisz i odpala ale obroty falują jak szalone, potrafi nawet zgasnąć, po kolejnych 30s wszystko się stabilizuje i auto jeździ normalnie.

Błąd na kompie to 17927 który oznacza elektro zawór faz rozrządu przy wariatorze. Ten błąd mam od dłuższego czasu, i nie było problemu z odpalaniem.

Sprawdziłem przy rozruchu po nocy na kompie czy sygnały są z czujnika wału, czy wtryski podają paliwo, czy przepływka mierzy, wszystko jest chyba ok. 

Za co się zabrać bo nie mam pomysłu?

log z próby uruchomienia http://vaglogi.pl/log-002_020_091_ir138Uy.html

 

ROZWIĄZANIE:

Problem był w czujniku temperatury płynu chłodzącego, po wymianie na org wszystko działa jak dawniej.

Edytowane przez pajonk85
Opublikowano

Próbowałeś zakręcić butlę od gazu-wtryski moga puszczać lpg i z rana pali lpg + pb .Sprawdz jak będzie odpalal podczas opalania awaryjnego na lpg-pewnie możesz tak zrobić, zakres butlę i wyjeździj  gaz i rano odpal na pb

Opublikowano (edytowane)

Super pomysł, przetestuje!

Co ciekawe dzisiaj odpalił od strzała bez żadnych kombinacji. Może ten zawór regulacji faz się zawiesza?

Dopisze jeszcze że jak ma problem z odpaleniem, to kreci rozrusznik ale nie słychać w ogóle żeby odpalał (jak by nie dostawał paliwa lub iskry).

Edytowane przez pajonk85
Opublikowano

Może w twoim przypadku masz problem z czujnikiem polozenia walu lub walka rozrządu.poczytaj o swoim błędzie na forum ,ma kilka znaczen

Opublikowano

Miałem kiedyś taki problem. Okazało się, że przewód w kostce od czujnika wałka rozrządu był naderwany. Izolacja, 5min i po problemie...a już obstawiałem najgorsze ? pozdro

Opublikowano

Troche poczytałem, czujnik położenia wału pokazuje prędkość w logach, a który blok pomiarowy jest odpowiedzialny za czujnik położenia wałka rozrządu?

Opublikowano

Panowie doszedłem do czegoś, próbowałem waszych sposobów ale nic nie pomagało, zacząłem odpinać rożne czujniki i próbowałem odpalić, w końcu odpiąłem czujnik temperatury płynu chłodniczego i autko odpaliło od kopa!

Tylko teraz pytanie co jest walnięte, bo czujnik na kompie pokazuje prawidłową temperaturę, przed odpięciem pokazuje 3°C (na dworze ok 0°C), po odpięciu 143°C, i jak wymienię na nowy to pewnie będzie pokazywać tak samo i będą problemy z odpalaniem, chyba że się mylę?

Co się zmienia dla komputera po odpięciu czujnika? Jakie wartości zmienia?

Wrzucam screeny z VCDS jak to wygląda przed i po.

Wpięta:

wpieta wtyczka.jpg

 

Odpięta:

odpieta.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...