Undisclosed Opublikowano 27 Marca 2018 Opublikowano 27 Marca 2018 (edytowane) W zeszły weekend wymieniłem własnoręcznie w garażu turbosprężarkę z AFN na zregenerowanego AWXa, kolektor ssący zastąpił AWX, w miejsce EGR wstawiłem flanszę, a wyjście z kolektora wydechowego zaślepiłem, kat już dawno temu został wypatroszony. Wszystkie uszczelki, nakrętki, śruby i podkładki są nowe. Kolektor wypalony, wyczyszczony Starwaxem i Akrą, rury dolotowe umyte, nowy filtr powietrza. Przyszedł czas na logi. Notlauf odszedł w zapomnienie, nie zauważam żadnych problemów z samochodem, ale chciałbym upewnić się, czy wszystko jest w porządku. Instalacja podciśnienia jest szczelna, sprawdzałem ją wakuometrem, N75 rozbierałem i wyczyściłem w środku po czym skleiłem go. Z tego co sam zauważyłem, to kąt początku wtrysku przy przyjmuje niższe wartości niż norma przy niższych obrotach. Zawyżona masa powietrza wynika z braku EGR. Co do wykonania samych logów, to zauważycie w położeniu pedału przyspieszenia, niektóre logi rozpoczynają się sekundę przed wciśnięciem pedału przyspieszenia i kończą się po odpuszczeniu - kwestia zgrania. Ciężko było mi uzyskać temperaturę płynu chłodzącego, temperatura powietrza wynosiła 2,5 stC, a chłodnica nie jest zasłonięta. W logu dynamicznym 010 głowa walczyła z nogą i położenie pedału chwilowo spadło do 98,8, ponieważ przejeżdżałem niepozamiatany fragment ślepej drogi - logi wykonuję przy stadionie w Gdańsku, po zimie jeszcze nie do końca posprzątano skrajne części tej drogi Silnik nie był chipowany, program nie był modyfikowany. To pierwsze mechaniczne modyfikacje jakie wprowadziłem Liczę na Wasze opinie, czy zauważacie jakieś odstępstwa, problemy? Przebieg: 345400 km Przebieg turbiny: 160 km Brak jakichkolwiek błędów Statyczne (zimny silnik, od razu po odpaleniu) 17-003 01-007 Statyczne (ciepły silnik) 01-000, 001, 003 01-004, 007, 013 17-003 01-013 01-004 01-001 BS (ciepły silnik) 01-000 01-003 01-004 01-011 Dynamiczne (ciepły silnik) 01-000, 001, 004 01-003, 008, 011 01-003, 011 01-010, 011 Edytowane 27 Marca 2018 przez Undisclosed
Undisclosed Opublikowano 22 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2018 (edytowane) Sytuacja uległa zmianie w czerwcu, dlatego zwracam się do Was o pomoc w analizie sytuacji względem logów po wymianie turbiny. Przy 2800obr/min samochód łapie notlauf. Zerknijcie co może być nie tak Czy to klasyczne zabrudzenie kierownic, czy zauważacie coś innego? Turbina jest na gwarancji. Czy jej czyszczenie na wlasna reke złamie jej gwarancje? Oto ruch sztangi w 011BS: Podciśnienie między N75, a gruszką w 011BS: A oto logi, wszystkie rozpoczęte bez notlaufa, ale wszystkie kończą się notlaufem. Logi wykonywane na rozgrzanym silniku, na 4 biegu. 003 dynamiczny: http://vaglogger.apphb.com/log/5b2d645fcead179a1c1c4095 008 dynamiczny: http://vaglogger.apphb.com/log/5b2d6461cead179a1c1c4096?AuthKey=63b8d67521d84c71b3893d6c7796e23d 000 dynamiczny: http://vaglogger.apphb.com/log/5b2d645ccead179a1c1c4094?AuthKey=ab863487e3854d80b8a2edfb6763ac8d 011 dynamiczny nadpisywałem i żaden portal obsługujący logi nie chce go przeczytać, więc wybaczcie ale wrzucam rozdzielony excel z wykresem (załączony plik) LOG-01-011-xxx-xxx.xlsx Edytowane 22 Czerwca 2018 przez Undisclosed
Undisclosed Opublikowano 2 Lipca 2018 Autor Opublikowano 2 Lipca 2018 Nikt nie odpowiada, ale może komuś przyda się kontynuacja tego wątku. Na chwilę obecną turbina jest odesłana w ramach gwarancji. Podejrzewam, że geometria jest zaklejona/wadliwa, a z drugiej strony zauważyłem taki luz poprzeczny na wałku:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się