Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Padła turbina


Piotrqqq

Rekomendowane odpowiedzi

kolego uważaj na te nówki , najczęściej są to używki zrobione na ideał ale nie są to nówki , za 2k nie kupisz nowej turbiny no chyba że kradzioną ze sklepu

nie mowimy tu o turbinkach z allegro tylko od klubowicza audi a4 ,był dzies namiar na forum i mowa o tym trzeba poszukac nie bede tego robił za kogos tylko podpowiadam i taniej to było niz 2 tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo wyjęte --> śmierć

Cały czas waham się między używką AFN i AWX...Znajomy tuner powiedział, że nie ma sensu brać od AWX bo po korekcie mogę zyskać jedynie trochę niutków (a moje sprzęgło i tak już ledwo dyszy)

Inna osoba, która wymieniła z AFN na AWX twierdzi, że ma dużego laga i większą turbodziurę (ale wymieniała samą turbinę bez żadnego softu - jeździ na serii). [br]Dopisany: 11 Luty 2009, 11:03_________________________________________________

Ajc..... ale zapaliła sie od braku ciśnienia, czy że mało olliwy??<żółka-mało, czerwona-Brak ciśnienia> Kilometr to niedużo,ale dla metalowych części trących o siebie na sucho :o lepiej nie mówić.... Jeśli to tylko turbo to wstaw od awx. Zrobisz korektę i bedziesz miał wydajniejszą i żywotniejszą suszare;]

Migająca czerwona :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo wyjęte --> śmierć

Cały czas waham się między używką AFN i AWX...Znajomy tuner powiedział, że nie ma sensu brać od AWX bo po korekcie mogę zyskać jedynie trochę niutków (a moje sprzęgło i tak już ledwo dyszy)

Inna osoba, która wymieniła z AFN na AWX twierdzi, że ma dużego laga i większą turbodziurę (ale wymieniała samą turbinę bez żadnego softu - jeździ na serii).

Dziwne to co kolego napisałeś, no ale skoro takie twe zdanie... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo zamiana turbiny z AFN na AWX bez korekty softu jest niedopowiedzeniem ,

to tak jakby na felgi 17" próbować wcisnąć opony 16"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo zamiana turbiny z AFN na AWX bez korekty softu jest niedopowiedzeniem ,

to tak jakby na felgi 17" próbować wcisnąć opony 16"

tak twierdzisz ale nie mas racji masz tu logi po zamianie turbiny z afn na avf bez zadnej modyfikacji i jezeli ktos twierdzi ze ma duzego laga to cos ma z turbina

link http://img100.imageshack.us/my.php?image=grupa011wo2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie coś gdzieś znalazłem :)

12.07.2005r. Uwaga na oszustów

W ostatnim czasie wiele firm i osób zaczęło zajmować się regeneracją i sprzedażą turbosprężarek widząc w tym łatwy i szybki zarobek ,oferują one turbosprężarki używane i po pseudoregeneracji z gwarancją !!!!

Firmy te mając dostęp do używanych turbosprężarek z rozbitych aut , myją je i czyszczą czasami wymieniają pierścienie bez sprawdzenia czy podstawowe wymiary pozostałych części mieszczą się w tolerancji producenta i składają je bez wyważenia !!!! ( Wyważenie części wirujących jest podstawą dobrego funkcjonowania turbosprężarki , a jeśli chodzi o turbosprężarki nowej generacji ze zmienną geometrią bez doważenia ich na specjalnej wyważarce nie wolno ich montować w aucie gdyż może grozić to przykrymi konsekwencjami dla użytkownika auta ,łącznie z uszkodzeniem silnika ).

Turbosprężarki takie można kupić na rynku w kwotach od 400,- do 1000,- pln , i jeśli nie puszczą oleju lub rozsypią się zaraz po zamontowaniu to wytrzymują najwyżej od kilku do kilkunastu tysięcy , trafiają się szczęśliwcy którzy przejezdżaja nawet kilkadziesiąt tysięcy , ale można policzyć ich na palcach jednej ręki .

Turbosprężarka zregenerowana prawidłowo w/g technologi naprawy producenta , ma takie same parametry jak nowa i otzrymuje taką samą gwarancję . Wiele osób zostało oszukanych przez pseudoregenerantów turbosprężarek i niesłusznie jest uprzedzona do turbosprężarek zregenerowanych w technologi producentów turbo , dlatego też każda turbosprężarka regenerowana powinna posiadać certyfikat z kartą gwarancyjną ,które dają nam pewność kto wykonał taką naprawę i co wniej było wymienione .Regnerację lub naprawę takiej turbosprężarki może wykonać serwis odpowiednio wyposażony i najlepiej z długoletnim doświadczeniem ,ktore gwarantuje nam pewność dobrze wykonanej usługi .

Ważne też jest aby naszą starą turbosprężarkę jeżeli decydujemy się na zakup drugiej sprawdził serwis turbo i określił przyczynę jej uszkodzenia jest to niewielki koszt , a pozwoli to nam na uniknięcie ponownego uszkodzenia turbosprężarki ,gdyż nie zawsze warsztaty wymieniające turbosprężarkę na drugą są w stanie prawidłowo ocenić przyczynę uszkodzenia i usunąć ją.

Orintacyjny koszt:

regeneracji podstawowej z kpl. naprawczym od 750,- do 850,- PLN*

turbosprężarki po regeneracji cena od 1400,- do 1800,- PLN *

nowej turbosprężarki od 2200 ,- do 3500,- PLN*[br]Dopisany: 11 Luty 2009, 11:43_________________________________________________Jeszcze jedno do poczytania :)

http://www.mq.pl/turbo-service/prasa2.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tak sie upieram ze z uzywki angola na chodzie co ma 50, 60 tys mil spoko mozna wziasc ,ja taką mam za 500stówek i smiga i dalej bedzie i dluzej niz z afn bo jest duzo mocniejsza, oczywiscie jak eksploatacja bedzie prawidlowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tak sie upieram ze z uzywki angola na chodzie co ma 50, 60 tys mil spoko mozna wziasc ,ja taką mam za 500stówek i smiga i dalej bedzie i dluzej niz z afn bo jest duzo mocniejsza, oczywiscie jak eksploatacja bedzie prawidlowa

Bo może masz farte, ale jeszcze tego nie wiesz... Ile km zrobiłeś :?:

I to że Tobie się trafiło nie znaczy że taka jest reguła :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tak sie upieram ze z uzywki angola na chodzie co ma 50, 60 tys mil spoko mozna wziasc ,ja taką mam za 500stówek i smiga i dalej bedzie i dluzej niz z afn bo jest duzo mocniejsza, oczywiscie jak eksploatacja bedzie prawidlowa

Bo może masz farte, ale jeszcze tego nie wiesz... Ile km zrobiłeś :?:

I to że Tobie się trafiło nie znaczy że taka jest reguła :)

wystarczajaco duzo zeby miec pewnosc ze jest dobra okolo 6-7 tys od załozenia , teraz to tylko ja sam moge ja dojechac ,ale powtarzam kupowac jak jest jeszcze w aucie i auto odpala, bo tak to jak kota w worku ,w regenerowane bym bardziej sie bał wejsc niz w taka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo zamiana turbiny z AFN na AWX bez korekty softu jest niedopowiedzeniem ,

to tak jakby na felgi 17" próbować wcisnąć opony 16"

tak twierdzisz ale nie mas racji masz tu logi po zamianie turbiny z afn na avf bez zadnej modyfikacji i jezeli ktos twierdzi ze ma duzego laga to cos ma z turbina

link http://img100.imageshack.us/my.php?image=grupa011wo2.jpg

Po co zmieniać turbinę, jeżeli wyszło po zmianie tak jak przy seryjnej.

Wklej wykres przed modyfikacją programu i po korekcie. :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo zamiana turbiny z AFN na AWX bez korekty softu jest niedopowiedzeniem ,

to tak jakby na felgi 17" próbować wcisnąć opony 16"

tak twierdzisz ale nie mas racji masz tu logi po zamianie turbiny z afn na avf bez zadnej modyfikacji i jezeli ktos twierdzi ze ma duzego laga to cos ma z turbina

link http://img100.imageshack.us/my.php?image=grupa011wo2.jpg

Po co zmieniać turbinę, jeżeli wyszło po zmianie tak jak przy seryjnej.

Wklej wykres przed modyfikacją programu i po korekcie. :cool1:

to nie miało pokazac ze cos ma zmienic tylko ze nie ma laga na turbo od awx , a rozmawiamy o wymianie turbo jak sie wysra a nie po to by zmieniac , a itak jak by byla na hamowni na starym turbo i na tym to wykresik zapewniam cie ze by wyszedl inny na korzysc turbiny awx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorwałem turbinę (rzekomo z AFN) która wygląda identycznie jak wyjęta z mojej A4, z tą różnicą że posiada większy otwór mocowania do intercooler'a (jest z 2000 roku, moja A4 z 1998). Czy to możliwe? Czy w późniejszych wersjach B5 turbiny były mocowane za wtyk, a starsze na opaskę? Co zastosować do połączenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo org waz z jednej strony metalowy z drugiej gietki ale kosztuje sporo albo przejsciówka turbo/IC do dostania u lokalnych tunerów lub kolegow z klubu a4 którzy sie tym zajmują koszt okolo 70 pln

ps. podaj numery jakie masz nabite na turbince

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez tak podejrzewam ale nie podal numerow wiec nie wiadomo :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...