Ogi_master Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Witam Od dłuższego czasu borykam sie z ciagle przepalajaca sie cewka 1.8 125km ARG czy ADR. Ze wzgledu na koszt nowej cewki podwojnej postanowilem przerobic uklad na 4 pojedyncze cewki. Chce zamienic pokrywe zaworow na tą od wersji 1.8T w ktorej fabrycznie wystepowaly 4 pojedyncze cewki i zaślepic kanal na turbine. bądz po prostu wyciac te pionowe tulejki zeby zrobic miejsce na cewke w aktualnej pokrywie Kwestią sporną jest tutaj rodzaj cewki na poczatku chcialem kupic oryginalne cewki od 1.8t czyli 058905105 Cewki te są 3 pinowe tak samo jak wtyczka zasilajaca stara cewke takze z podlaczeniem nie bylo by problemu. Lecz gdzies przeczytalem ze cewka ta potrzebuje modułu sterujacego do prawidlowej pracy i rzeczywiscie w Etce cos takiego znalazlem 4D0905351 i teraz pytanie do posiadaczy 1.8t Co to jest za moduł ? Czy bez niego moje cewki beda dzialać prawidlowo ? W moim 1.8 nie ma takiego modułu. Mozliwe ze jest on zintegrowany ze stara cewką lub sterowanie cewkami jest inne. Podobno w póżniejszym czasie cewki te zamienili na 4 pinowe 06A905115D i zrezygnowali z modulu sterujacego tylko jak to podlaczyc jezeli na zasilaniu mam tylko 3 piny. Jest temat na forum dotyczacy takiej przerobki ale silnikow v6 Nie znalazlem nic takiego o silnikach 1.8
k232 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 W dniu 3.04.2018 o 21:59, Ogi_master napisał: Witam Od dłuższego czasu borykam sie z ciagle przepalajaca sie cewka 1.8 125km ARG czy ADR. Ze wzgledu na koszt nowej cewki podwojnej postanowilem przerobic uklad na 4 pojedyncze cewki. Chce zamienic pokrywe zaworow na tą od wersji 1.8T w ktorej fabrycznie wystepowaly 4 pojedyncze cewki i zaślepic kanal na turbine. bądz po prostu wyciac te pionowe tulejki zeby zrobic miejsce na cewke w aktualnej pokrywie Kwestią sporną jest tutaj rodzaj cewki na poczatku chcialem kupic oryginalne cewki od 1.8t czyli 058905105 Cewki te są 3 pinowe tak samo jak wtyczka zasilajaca stara cewke takze z podlaczeniem nie bylo by problemu. Lecz gdzies przeczytalem ze cewka ta potrzebuje modułu sterujacego do prawidlowej pracy i rzeczywiscie w Etce cos takiego znalazlem 4D0905351 i teraz pytanie do posiadaczy 1.8t Co to jest za moduł ? Czy bez niego moje cewki beda dzialać prawidlowo ? W moim 1.8 nie ma takiego modułu. Mozliwe ze jest on zintegrowany ze stara cewką lub sterowanie cewkami jest inne. Podobno w póżniejszym czasie cewki te zamienili na 4 pinowe 06A905115D i zrezygnowali z modulu sterujacego tylko jak to podlaczyc jezeli na zasilaniu mam tylko 3 piny. Jest temat na forum dotyczacy takiej przerobki ale silnikow v6 Nie znalazlem nic takiego o silnikach 1.8 Przejdź z tym do działu elektrycznego, prędzej Ci tam ktoś pomoże.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się