Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przepalająca cewka na LPG


Ogi_master

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Od dłuższego czasu borykam sie z ciagle przepalajaca sie cewka 1.8 125km ARG czy ADR.

Ze wzgledu na koszt nowej cewki podwojnej postanowilem przerobic uklad na 4 pojedyncze cewki. 

Chce zamienic pokrywe zaworow na tą od wersji 1.8T w ktorej fabrycznie wystepowaly 4 pojedyncze cewki

i zaślepic kanal na turbine.

678930927_1_644x461_orginalne-cewki-zapl

bądz po prostu wyciac te pionowe tulejki zeby zrobic miejsce na cewke w aktualnej pokrywie

43170bfb444281bf1d2fe13824ab

Kwestią sporną jest tutaj rodzaj cewki na poczatku chcialem kupic oryginalne cewki od 1.8t czyli 058905105

Cewki te są 3 pinowe tak samo jak wtyczka zasilajaca stara cewke takze z podlaczeniem nie bylo by problemu.

Lecz gdzies przeczytalem ze cewka ta potrzebuje modułu sterujacego do prawidlowej pracy

i rzeczywiscie w Etce cos takiego znalazlem 4D0905351 i teraz pytanie do posiadaczy 1.8t

Co to jest za moduł ? Czy bez niego moje cewki beda dzialać prawidlowo ? W moim 1.8 nie ma takiego modułu. 

Mozliwe ze jest on zintegrowany ze stara cewką lub sterowanie cewkami jest inne. Podobno w póżniejszym czasie cewki te zamienili na 

4 pinowe 06A905115D i zrezygnowali z modulu sterujacego tylko jak to podlaczyc jezeli na zasilaniu mam tylko 3 piny.

 

Jest temat na forum dotyczacy takiej przerobki ale silnikow v6

Nie znalazlem nic takiego o silnikach 1.8

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.04.2018 o 21:59, Ogi_master napisał:

Witam

Od dłuższego czasu borykam sie z ciagle przepalajaca sie cewka 1.8 125km ARG czy ADR.

Ze wzgledu na koszt nowej cewki podwojnej postanowilem przerobic uklad na 4 pojedyncze cewki. 

Chce zamienic pokrywe zaworow na tą od wersji 1.8T w ktorej fabrycznie wystepowaly 4 pojedyncze cewki

i zaślepic kanal na turbine.

678930927_1_644x461_orginalne-cewki-zapl

bądz po prostu wyciac te pionowe tulejki zeby zrobic miejsce na cewke w aktualnej pokrywie

43170bfb444281bf1d2fe13824ab

Kwestią sporną jest tutaj rodzaj cewki na poczatku chcialem kupic oryginalne cewki od 1.8t czyli 058905105

Cewki te są 3 pinowe tak samo jak wtyczka zasilajaca stara cewke takze z podlaczeniem nie bylo by problemu.

Lecz gdzies przeczytalem ze cewka ta potrzebuje modułu sterujacego do prawidlowej pracy

i rzeczywiscie w Etce cos takiego znalazlem 4D0905351 i teraz pytanie do posiadaczy 1.8t

Co to jest za moduł ? Czy bez niego moje cewki beda dzialać prawidlowo ? W moim 1.8 nie ma takiego modułu. 

Mozliwe ze jest on zintegrowany ze stara cewką lub sterowanie cewkami jest inne. Podobno w póżniejszym czasie cewki te zamienili na 

4 pinowe 06A905115D i zrezygnowali z modulu sterujacego tylko jak to podlaczyc jezeli na zasilaniu mam tylko 3 piny.

 

Jest temat na forum dotyczacy takiej przerobki ale silnikow v6

Nie znalazlem nic takiego o silnikach 1.8

 

Przejdź z tym do działu elektrycznego, prędzej Ci tam ktoś pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...