Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów po paru zmianach 1.8t BFB


kijaszi

Rekomendowane odpowiedzi

Zmiany to wywalony SAI (nie programowo na razie zawitał opornik i zaślepka), "skrócona" odma  OCT dalej "grzyb" i dalej jak było, katalizator o większym przepływie MAGNAFLOW 200 cpsi , zmieniona listwa wtryskowa od AWT reduktor na listwie 4 bary , turbina hybryda ustawiona na serie. Brak błędów przed logami.

http://vaglogi.pl/log-003_020_jtrxO.html
http://vaglogi.pl/log-115_118_4Ij149X.html
http://vaglogi.pl/log-002_033_611Z7.html

Edytowane przez kijaszi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kijaszi napisał:

Zmiany to wywalony SAI (nie programowo na razie zawitał opornik i zaślepka), "skrócona" odma  OCT dalej "grzyb" i dalej jak było, katalizator o większym przepływie MAGNAFLOW 200 cpsi , zmieniona listwa wtryskowa od AWT reduktor na listwie 4 bary , turbina hybryda ustawiona na serie. Brak błędów przed logami.

http://vaglogi.pl/log-003_020_jtrxO.html
http://vaglogi.pl/log-115_118_4Ij149X.html
http://vaglogi.pl/log-002_033_611Z7.html

Spalanie stukowe i turbo przeładowuje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, cysiek18 napisał:

Spalanie stukowe i turbo przeładowuje. 

Czy może to mieć związek z którąś ze zmian? Jesienią nie stukało, świece założone nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, kijaszi napisał:

Czy może to mieć związek z którąś ze zmian? Jesienią nie stukało, świece założone nowe.

Niedomagania osprzętu, kijowe paliwo, katalizator.

Turbo może ma za bardzo podciągniętą sztangę i dlatego przeładowuje lub taki urok tej hybrydy :P Turbo z pewnego źródła?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, kijaszi napisał:

Blok 020 powinny być same  0.0

A jaka jest dopuszczalna granica odchylu. Na plus i na minus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy jest taka najlepiej jak nie ma "dzięcioła".Ujemnych wartości raczej tam nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, daglas napisał:

A jaka jest dopuszczalna granica odchylu. Na plus i na minus

Do 6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ile ma pokazywać dla serii? Jak przepływka siedzi od nowości to i tak dobry wynik :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, kijaszi napisał:

Nie wiem czy jest taka najlepiej jak nie ma "dzięcioła".Ujemnych wartości raczej tam nie ma

Tutaj skurat dodatnie sle u, mnie ujemne. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece sprawdzone tak wyglądają

Na denku tlokow trochę nagaru jest 

ale bez tragedii cylindry jeszze posiadają honowanie. 

I na 98 dalej stuka.

 

http://vaglogi.pl/log-003_020_033_ob2d6.html

20180406_203657.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiepsko wyglądają, Gdzieś mam moje po 100 tysiach to zrobię zdjęcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle co par oleju z odmy przepalily to i tak nie źle, odma już skrócona i nie idzie w kolektor może się wypala zobaczymy za 1000. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzalem korekty na sondzie po przejechaniu 150km ,100 autostrada 50 miasto i korekty w 32 to 1% I 7%  dobrze czy nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopuszczalna norma do 10% ale jak to po jeździe na samej pb to korekty powinny oscylować w granicach 0. U Ciebie idzie na ubogo jeśli pokazuje +7%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze co jeszcze można sprawdzić wymienic? Przejechałem kolejne 30km i korekty 0.8 I 6.3

Edytowane przez kijaszi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...