Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów po paru zmianach 1.8t BFB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Skoro idzie na ubogo to możliwe, że gdzieś masz nieszczelność (ten mod z odmą może?). Pojeździj jeszcze trochę i zobacz jak się będą korekty układać. Po logach z pierwszego postu wygląda, że masz bardziej na "bogato". Chyba, że to -7, a nie +7% :P

Opublikowano

Niestety na + . A czy rozrząd moze miec na to wplyw? Np kulawy napinacz, ma juz swoje lata 5 i w czwartek wymiana

Opublikowano

Wątpię. Możesz sprawdzić co pokazuje vag w gr.93 - od -3 do +6 jest ok. Powyżej 9 będzie przymulone auto, a od 15 albo 16 wywala błąd.

Opublikowano

Pokazuje 3.0CF

Opublikowano

Ja tam szpecem nie jestem, ale te świece to za dobrze chyba nie wyglądają. Cewki ile mają? Cyferki w 020 to przeważnie stąd się biorą.

Korekty mi uciekały kiedyś jak wtryski miałem walnięte (na gazie), po wymianie zera jak ta lala, może to przez tą nową listwę i reduktor Ci się robi? Da się to przełożyć z powrotem na próbę?

 

Opublikowano

Stukanie ogarnięte po trochę wina świec ale w głównej mierze paliwo i gdzie lać żeby było dobrze? Po każdym tankowaniu  pasowało by logi robic. Teraz mam do sprawdzenia logi z 31 i 115 mógłby ktoś coś powiedzieć czy jest ok.

http://vaglogi.pl/log-031_115_414TWII.html

Opublikowano

Turbo przeladowuje. N75 do sprawdzenia

Opublikowano

Jak jest większe koło kompresji to i przeladowywac bedzie. Bardziej interesuje mnie odczyt z sondy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...