przem8 Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Skoro idzie na ubogo to możliwe, że gdzieś masz nieszczelność (ten mod z odmą może?). Pojeździj jeszcze trochę i zobacz jak się będą korekty układać. Po logach z pierwszego postu wygląda, że masz bardziej na "bogato". Chyba, że to -7, a nie +7%
kijaszi Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Niestety na + . A czy rozrząd moze miec na to wplyw? Np kulawy napinacz, ma juz swoje lata 5 i w czwartek wymiana
przem8 Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Wątpię. Możesz sprawdzić co pokazuje vag w gr.93 - od -3 do +6 jest ok. Powyżej 9 będzie przymulone auto, a od 15 albo 16 wywala błąd.
Pablo_s-c Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Ja tam szpecem nie jestem, ale te świece to za dobrze chyba nie wyglądają. Cewki ile mają? Cyferki w 020 to przeważnie stąd się biorą. Korekty mi uciekały kiedyś jak wtryski miałem walnięte (na gazie), po wymianie zera jak ta lala, może to przez tą nową listwę i reduktor Ci się robi? Da się to przełożyć z powrotem na próbę?
kijaszi Opublikowano 18 Maja 2018 Autor Opublikowano 18 Maja 2018 Stukanie ogarnięte po trochę wina świec ale w głównej mierze paliwo i gdzie lać żeby było dobrze? Po każdym tankowaniu pasowało by logi robic. Teraz mam do sprawdzenia logi z 31 i 115 mógłby ktoś coś powiedzieć czy jest ok. http://vaglogi.pl/log-031_115_414TWII.html
kijaszi Opublikowano 18 Maja 2018 Autor Opublikowano 18 Maja 2018 Jak jest większe koło kompresji to i przeladowywac bedzie. Bardziej interesuje mnie odczyt z sondy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się