kamda89 Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Witam, jak w temacie wydaje mi się że auto zaczyna słabiej jeździć Czy po tych logach coś widać?? Basic settings: Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_0Jyk9.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_rCQRKx3.html Statyczny: Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_b0JycB.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_z2q1Z3.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_kv27k.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_JQ4zU.html Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_LraLx.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_t3OB1D2.html Jutro spróbuje zrobić logi dynamiczne.
Tracer39 Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Coś nie tak z turbiną, praktycznie nie ma reakcji w 011 Basic Settings, możliwe że geometria się zawiesiła. Zrób dynamiczne 01, 03, 011 ( każda grupa osobno). Kiedy zmieniałeś filtr paliwa?
kamda89 Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Filtr nie wiem kiedy zmieniany bo auto w sumie mam od pewnego czasu Poniżej logi dynamiczne, robiłem sam więc mogą nie być idealnie zrobione Dynamiczny: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_80xFQD8.html Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_T8sf4De.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_05dSXYf.html Grupy 004, 010, 011: http://vaglogi.pl/log-004_010_011_7RRT3hG.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_CGOBs6.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_8SZEU5.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_vIzUa.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_BHh9j6.html
Tracer39 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Powyżej 2500 obrotów masz niedoładowanie i wtedy możesz odczuwać spadek mocy. Posprawdzaj czy nie masz nieszczelności którymi ciśnienie może uciekać. Zmień sobie jeszcze ten filtr paliwa bo masz ujemne Bip-y. Jak już wymienisz filtr i sprawdzisz szczelność i okaże się że jest ok to pojedź na autostradę i porządnie przegoń auto.
kamda89 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Jeśli chodzi o nieszczelność to mam pewne podejrzenie. Czy wąż wchodzący do kolektora w miejscu łącznia na ten wsuwany od góry pierścień powinien ruszać się w rekach?? Jeśli nie to co mam zrobić?? jest tam w środku jakiś oring gumowy. czy on jest wymienialny??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się