Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 tdi AVF mniejsza moc??


kamda89

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jak w temacie wydaje mi się że auto zaczyna słabiej jeździć 

Czy po tych logach coś widać??

Basic settings:
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_0Jyk9.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_rCQRKx3.html

Statyczny:
Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_b0JycB.html
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_z2q1Z3.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_kv27k.html
Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_JQ4zU.html
Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_LraLx.html
Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_t3OB1D2.html

Jutro spróbuje zrobić logi dynamiczne. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś nie tak z turbiną, praktycznie nie ma reakcji w 011 Basic Settings, możliwe że geometria się zawiesiła. Zrób dynamiczne 01, 03, 011 ( każda grupa osobno). Kiedy zmieniałeś filtr paliwa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr nie wiem kiedy zmieniany bo auto w sumie mam od pewnego czasu

Poniżej logi dynamiczne, robiłem sam więc mogą nie być idealnie zrobione

Dynamiczny:
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_80xFQD8.html
Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_T8sf4De.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_05dSXYf.html
Grupy 004, 010, 011: http://vaglogi.pl/log-004_010_011_7RRT3hG.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_CGOBs6.html
Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_8SZEU5.html
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_vIzUa.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_BHh9j6.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powyżej 2500 obrotów masz niedoładowanie i wtedy możesz odczuwać spadek mocy. Posprawdzaj czy nie masz nieszczelności którymi ciśnienie może uciekać. Zmień sobie jeszcze ten filtr paliwa bo masz ujemne Bip-y. Jak już wymienisz filtr i sprawdzisz szczelność i okaże się że jest ok to pojedź na autostradę i porządnie przegoń auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o nieszczelność to mam pewne podejrzenie. Czy wąż wchodzący do kolektora w miejscu łącznia na ten wsuwany od góry  pierścień powinien ruszać się w rekach?? Jeśli nie to co mam zrobić?? jest tam w środku jakiś oring gumowy. czy on jest wymienialny??  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...