Zygal Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 Witam. Mam problem z wskaźnikiem temperatury silnika : Temperatura max dochodzi na dłużej do 70 st. A za kilka minut faluje na. skacze do 90 st. później znów opada do 60-70 i tak cały czas ( 2 dni ) Jakiś czas temu miałem tak ale dosłownie jeden dzień i później wszystko wróciło do normy. Dodam, że cieplutkie powietrze w samochodzie jest i nie ma problemu z ogrzewaniem. I co myślicie Termostat lub Czujnik cieczy ? Pewnie podpiąć pod VAG tylko z B7 trudniej bo trzeba mieć Hex-Can Co radzicie ? Zygal
PRZEMEK 2800 Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 witaj . Mozesz wziasc ja na komputer ale ja bym obstawial termostat?Mialem to samo ze swoja A4 z 98 2.8 V6 30v te same objawy i bralem na vaga i bylo ok. a wymienilem termostat i teraz smiga wszystko jak nalezy :good:dodam ze tez mailem cieplo w srodku
michal27 Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 identyczne objawy mialem w swoim pasku,zaczalem od termostatu i to byl strzal w 10-tke.Tez wydawalo mi sie ze leci cieplutkie powietrze i jest ok,dopiero po wymianie termostatu poczulem prawdziwa ''saune''w aucie
NYNA Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 Równie dobrze jak tak skacze wskaźnik to może być czujnik temp.Dobrze by był sprawdzić jaka jest temp. na VAG-u albo wymienić jedno i drugie i mieć spokój.
Zygal Opublikowano 10 Lutego 2009 Autor Opublikowano 10 Lutego 2009 Hej. Umówiłem się na piątek do Megacar zobaczymy... pewnie termostat lub czujnik. Kiedyś robiłem u nich "dolot" i było ok. Myślałem zeby podjechać na burkaowska do MG...ale w sumie z Megacar byłem zadowolony. Po II mam z Białołęki mam dosyć blisko. Dam znac co wyszło.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się