zaba84 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Opublikowano 9 Czerwca 2018 No to ładny cyrk ... Mi powiedzieli że samego tyłu się nie robi i trzeba zrobić całość przód i tył i to jest koszt 500zł jak nie będzie problemów ze srubami... ?
...radek... Opublikowano 9 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2018 Przod ustawia sie razem z tyłem. Ale bez jaj-500zł???? Niezle Cie chcieli naciągnąc.
misiek95 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Ja płaciłem 150 za całość (przód i tył). Zgodnie ze sztuką powinno się to robić razem. Gdyby ktoś chciał, to mam cały komplet śrub zawieszenia tylnego w bardzo dobrym stanie? Zostały mi po przekładce na quattro
greg2505 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Opublikowano 9 Czerwca 2018 To ładnie Cię chcieli skasować ja robiłem kilka razy i płaciłem 100zł
HatefulEvil Opublikowano 12 Czerwca 2018 Opublikowano 12 Czerwca 2018 Orietnuje się ktoś czy takim zestawem ściągnę tą holerną tylną sprężynę: ściągacz z alledrogo
greg2505 Opublikowano 12 Czerwca 2018 Opublikowano 12 Czerwca 2018 (edytowane) Ja ściągnąłem zwykłym ściskiem , ciężko , ale da się,myślę że tymi z linku dużo łatwiej pójdzie , muszę go sobie zafundować Edytowane 12 Czerwca 2018 przez greg2505
HatefulEvil Opublikowano 12 Czerwca 2018 Opublikowano 12 Czerwca 2018 (edytowane) 12 minut temu, greg2505 napisał: Ja ściągnąłem zwykłym ściskiem , ciężko , ale da się,myślę że tymi z linku dużo łatwiej pójdzie , muszę go sobie zafundować Pytanie czy faktycznie wejdzie. Ostatnio byłem w hobby warsztacie i męczyłem się z kolegą 2 mniejszymi. Wniosek: za mało miejsca. I poleglismy mimo odpięcia amortyzatora i stabiizatora, a jak mi mają zaśpiewać po 100 zł za stronę, to wolałbym 100 dołożyć i mieć sprzęt - tylko nie mam pewności czy z nim mi się uda. Nie chcę też ruszać żadnych wahaczy, bo po kolei będę musiał wszystko wymieniać... Edytowane 12 Czerwca 2018 przez HatefulEvil
zaba84 Opublikowano 12 Czerwca 2018 Opublikowano 12 Czerwca 2018 Ja sobie dorobiłem specjalnie sciagacze bo zwykłe były troche za duże, wymiana idzie elegancko nie trzeba aż dużej siły używać żeby odgiąć wahacz żeby wyjąć spręzyne ... Ja odkręciłem tylko amorek i łacznik stabilizatora ..
HatefulEvil Opublikowano 12 Czerwca 2018 Opublikowano 12 Czerwca 2018 (edytowane) Ja po odkręceniu amorka i stabilizatora byłem w stanie opuścić zawieszenie o może półtora cm więcej, wisząc pod autem. Szkoda że nie ma jak w starej Astrze że pod odpięciu Amorów sprężyny same wypadają Edytowane 12 Czerwca 2018 przez HatefulEvil
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się