Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Brak mocy - załączam logi turbo i przepływomierza


spioch100

Rekomendowane odpowiedzi

witam , problem był jakiś pol roku temu , czyszczenie turbiny u mechanika pomogło na pare miesięcy (samochod fruwał ) , samochód traci moc na wyzszych obrotach i nie jedzie powyzej 120 km/h . Po zgaszeniu silnika i włączeniu jest ok do pewnego momentu ( do pewnej predkości ) a pozniej znowu to samo

Monday,09,February,2009,12:28:12

028 906 021 GL,,1.9l R4 EDC G00SG 1446,

,Group A:,'003,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running

,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,,,,,,,,,

,TIME,861-945,240-340,240-340,4-84,TIME,,,,,TIME,,,,

Marker,STAMP, /min, mg/str, mg/str, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,

,0.00,1365,850.0,525.0,4.8,,,,,,,,,,

,0.38,1407,850.0,520.0,4.8,,,,,,,,,,

,0.78,1449,850.0,535.0,4.8,,,,,,,,,,

,1.18,1491,850.0,555.0,4.8,,,,,,,,,,

,1.58,1554,850.0,550.0,4.8,,,,,,,,,,

,1.98,1617,850.0,550.0,4.8,,,,,,,,,,

,2.37,1659,850.0,545.0,4.8,,,,,,,,,,

,2.77,1722,850.0,560.0,4.8,,,,,,,,,,

,3.17,1785,850.0,560.0,4.8,,,,,,,,,,

,3.57,1848,850.0,575.0,4.8,,,,,,,,,,

,3.97,1890,850.0,595.0,4.8,,,,,,,,,,

,4.35,1953,850.0,615.0,4.8,,,,,,,,,,

,4.75,2058,850.0,615.0,4.8,,,,,,,,,,

,5.15,2058,850.0,630.0,4.8,,,,,,,,,,

,5.55,2142,850.0,645.0,4.8,,,,,,,,,,

,5.95,2184,850.0,655.0,4.8,,,,,,,,,,

,6.33,2268,850.0,670.0,4.8,,,,,,,,,,

,6.74,2331,850.0,690.0,4.8,,,,,,,,,,

,7.13,2394,850.0,705.0,4.8,,,,,,,,,,

,7.53,2478,850.0,720.0,4.8,,,,,,,,,,

,7.93,2541,850.0,730.0,4.8,,,,,,,,,,

,8.32,2604,850.0,730.0,4.8,,,,,,,,,,

,8.72,2688,850.0,730.0,4.8,,,,,,,,,,

,9.10,2751,850.0,725.0,4.8,,,,,,,,,,

,9.50,2814,850.0,720.0,4.8,,,,,,,,,,

,9.90,2877,850.0,725.0,4.8,,,,,,,,,,

,10.29,2961,850.0,720.0,4.8,,,,,,,,,,

,10.70,3024,850.0,725.0,4.8,,,,,,,,,,

,11.09,3087,850.0,730.0,4.8,,,,,,,,,,

,11.49,3129,850.0,635.0,4.8,,,,,,,,,,

,11.90,3171,850.0,595.0,4.8,,,,,,,,,,

,12.29,3192,850.0,580.0,4.8,,,,,,,,,,

,12.69,3213,850.0,570.0,4.8,,,,,,,,,,

,13.07,3234,850.0,565.0,4.8,,,,,,,,,,

,13.47,3255,850.0,560.0,4.8,,,,,,,,,,

,13.87,3297,850.0,550.0,4.8,,,,,,,,,,

,14.27,3318,260.0,520.0,4.8,,,,,,,,,,

,14.67,2898,255.0,470.0,4.8,,,,,,,,,,

Monday,09,February,2009,12:30:29

028 906 021 GL,,1.9l R4 EDC G00SG 1446,

,Group A:,'011,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running

,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,Duty cycle,,,,,,,,,,

,TIME,,,,Boost Valvle,TIME,,,,,TIME,,,,

Marker,STAMP, /min, mbar, mbar, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,

,0.00,1323,1632.0,969.0,25.5,,,,,,,,,,

,0.40,1386,1672.8,979.2,27.9,,,,,,,,,,

,0.80,1449,1713.6,1009.8,29.9,,,,,,,,,,

,1.20,1512,1754.4,1020.0,33.1,,,,,,,,,,

,1.58,1575,1774.8,1030.2,33.5,,,,,,,,,,

,1.98,1638,1805.4,1040.4,34.7,,,,,,,,,,

,2.37,1722,1825.8,1040.4,35.9,,,,,,,,,,

,2.77,1764,1856.4,1060.8,36.7,,,,,,,,,,

,3.17,1848,1897.2,1071.0,37.5,,,,,,,,,,

,3.55,1890,1927.8,1091.4,38.6,,,,,,,,,,

,3.95,1974,1938.0,1111.8,39.4,,,,,,,,,,

,4.33,2037,1938.0,1142.4,40.2,,,,,,,,,,

,4.73,2100,1938.0,1162.8,41.4,,,,,,,,,,

,5.13,2184,1938.0,1193.4,41.8,,,,,,,,,,

,5.53,2268,1938.0,1213.8,42.6,,,,,,,,,,

,5.93,2352,1938.0,1244.4,44.2,,,,,,,,,,

,6.32,2394,1938.0,1275.0,44.2,,,,,,,,,,

,6.72,2457,1938.0,1295.4,44.6,,,,,,,,,,

,7.12,2541,1938.0,1315.8,45.4,,,,,,,,,,

,7.52,2625,1938.0,1326.0,44.6,,,,,,,,,,

,7.92,2709,1938.0,1346.4,45.0,,,,,,,,,,

,8.30,2814,1938.0,1356.6,45.0,,,,,,,,,,

,8.70,2877,1938.0,1366.8,45.4,,,,,,,,,,

,9.10,3003,1938.0,1387.2,45.0,,,,,,,,,,

,9.50,3108,1938.0,1397.4,44.6,,,,,,,,,,

,9.90,3108,1938.0,1428.0,45.0,,,,,,,,,,

,10.30,3192,1938.0,1438.2,44.6,,,,,,,,,,

,10.70,3234,1938.0,1458.6,44.6,,,,,,,,,,

,11.08,3255,1938.0,1438.2,92.4,,,,,,,,,,

,11.49,3297,1948.2,1254.6,92.4,,,,,,,,,,

,11.88,3339,1938.0,1173.0,92.4,,,,,,,,,,

,12.28,3360,1948.2,1152.6,92.4,,,,,,,,,,

,12.68,3339,1009.8,1142.4,92.4,,,,,,,,,,

,13.07,2898,999.6,1050.6,92.4,,,,,,,,,,

,13.47,2268,958.8,1009.8,92.4,,,,,,,,,,

,13.87,2184,1030.2,989.4,92.4,,,,,,,,,,

,14.27,2247,989.4,979.2,92.4,,,,,,,,,,

,14.67,2247,989.4,999.6,92.4,,,,,,,,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziura w dolocie...jakie błędy w sterowniku?

do sprawdzenia:węże gumowe...opaski...oraz wężyki do N75...

ps. szukaj zaolejonych miejsc na wężach od dolotu...tam będzie nieszczelnośc.

zamieść komplet logów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@spioch100

Na razie nic nie wstawiaj... do sprawdzenia :

- szczelnosc dolotu oraz wszystkie wezyki ukladu podcisnienia(przedmuchac sprezonym powietrzem)

Po tej czynnosci zaloguj ponownie 011 dyn i 010 dyn...

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ja miałem podobny problem kilka miesięcy temu. Wyłączało mi turbinę jak potrzymałem dłużej na wyższych obrotach ale zazwyczaj na piątym biegu przy około 120km/h. Okazało się, że pękł przewód/wąż od turbiny, ten co wychodzi z turbiny i leci dalej w stronę intercoolera. Konkretnie to z dwóch stron ma kołnierz ale od strony turbiny ma taki szeroki kołnierz około 5cm. Średnica przewodu od strony turbiny mniejsza a druga strona przewodu większa. Długość około 30cm trochę skręcona. W serwisie Audi w zeszłym roku kosztowała około 515zł. Ja znalazłem na allegro za 140zł używaną i jest ok. Właśnie znalazłem taki przewód na allegro, aukcja zakończona ale zadzwonić można: http://moto.allegro.pl/item539513053_waz_przewod_turbiny_audi_a4_1_9_tdi.html

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zostawiam za sobą chmury dymu gdy braknie mocy , natomiast gdy dam gazu na biegu jałowym na zimnym silniku samochód dymi

wszystko rozebralem wezyki itd , zmienilem waz od gruszki nad turbo do zaworu n75, zauwazylem olej w grubych gumach, szczegolnie w wezu ktory idzie od turbiny do przeplywomierza

WAZNE PYTANIE

waz ktory prowadzi od turbo do przeplywomierza jest pekniety w miejscu gdzie przychodzi obejma na turbine - jedna kreska 1cm i obok jedna kreska pol cm, ktore sie rozszerzaja gdy waz przygnę ( na probe )

czy to ma wpływ ? teraz jest zaizolowane w miejscu gdzie przychodzi obejma i skrecone.

chciałbym sprawdzic ten biegnacy do intercoolera ale sorry nie wiem gdzie jest i o ktorym mowa? czy to wezyk taki jak do czujników? czy to gruby gumowy wąż??? gdzie go szukać?

na środku rury biegnącej za silnikiem zauważyłem część podobną do N75 znajduje sie pod tą rurą z tyłu, tam jeden wężyk też wymieniłem ( był przetarty ale nie dziurawy ) z tym że założyłem gumowy bez tej izolacji szmacianej wkoło. Czy może być taki gumowy paliwowy?

czy to coś mogło wnieść , czy robić od nowa logi dla grupy 003 i 011?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymien ten pekniety wąż a nie druciarzysz z izolacją... jak wymienisz dawaj logi 011 i 010 dynamiczne

OT

Jest w turcji miasto konksie ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...