Dominozx Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Siemanko, z problemem muła po zmianie biegu borykam się od dawna. Wyglada to w ten sposób. Kiedy przeciągnę Np 1 bieg i wrzucę 2 (pedał gazu wciśnięty max) na wskaźniku boost widać wartości rzędu 1b i lec auto jakby "kopa" w doładowaniu dostaje gdzieś po 1.5s, nie ważne w jakim zakresie obrotow zaczynamy. Widoczne to jest również przy przyspieszaniu bez zmiany biegu.Jest to uciążliwe przy gwałtownym przyspieszaniu. Kolejnym problemem jest przeładowywanie. Po kupnie uszkodził się n75 i turbo biło jak chciało od razu do końca. Kupiłem nowy i samochód regulował już ciśnienie na poszczególnych obrotach, teraz również... chyba ze dojdzie do ciśnienia 1b wtedy przekracza granice i bije już do 1.4b. Problem ten zdiagnozowałem po odebraniu auta od gazownika ( wymiana refuktora i czujnika ciśnienia) ale mogłem to wcześniej nie widzieć przez problemy z gazem. Logi będę mogl zrobić w następnym tygodniu a do tęgi czasu może ktoś coś podpowie. Możliwe ze dv? 1
Młody_drog Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Może zapieczone kierownice w turbo?
Dominozx Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Sprawdzę ale turbo wymieniane miesiąc temu
radi88PL Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Tam nie ma żadnych kierownic. Proponuję zacząć od logów dynamicznych na PB
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się