kapsel Opublikowano 18 Marca 2007 Autor Opublikowano 18 Marca 2007 jak zamontujesz uwsa działa wszystko wogóle nie musisz używać wyłącznika świateł
Gość spedyt Opublikowano 19 Marca 2007 Opublikowano 19 Marca 2007 jak zamontujesz uwsa działa wszystko wogóle nie musisz używać wyłącznika świateł Ok, ale osobno też można włączyć światła? Np na postoju, bez odpalania
edekxp Opublikowano 19 Marca 2007 Opublikowano 19 Marca 2007 zamontowałem sobie w mojej niuni uniwersalny włącznik świateł jest to urządzenie które samoczynnie załącza światła po siedmiu sekundach od odpalenia silnika a po zgaszeniu silnika automatycznie wyłącza fajny i praktyczny bajer polecam wszystkim Owszem fajny ale mam pytanie: załacza sie po odpaleniu czy załączeniu kluczyka, bo to wielka różnica i jeszcze coś taki przypadek: Jedzie np.żona w nocy stoi na przejeździe lub skrzyżowaniu, trochę zestresowana, rusza za szybko sprzedło , może ręczny itp, a tu pach samochód zgasł.Zapala rusza a tu nie ma świateł przez siedem sekund, no może cztery
kapsel Opublikowano 19 Marca 2007 Autor Opublikowano 19 Marca 2007 działa dopiero po odpaleniu silnika bo bierze impuls z rozrusznika, jeżeli zgasnie zestresowanej żonce to zawsze można urzyć ori wyłącznika bo UWS i ori wyłącznik działają niezależnie [ Dodano: 19-03-2007, 19:42 ] przez uwsa można puścić słabszy prąd na światełka i mamy światła do jazdy dziennej a na noc załanczać światła ori wyłącznikiem [ Dodano: 19-03-2007, 19:43 ] oczywiście nie dotyczy to xenonów
edekxp Opublikowano 19 Marca 2007 Opublikowano 19 Marca 2007 działa dopiero po odpaleniu silnika bo bierze impuls z rozrusznika Może raczej z alternatora. Sorki że się czepiam, ale pytałem z ciekawości.U mnie opcja z przekaźnikami jest mniej skomplikowana.Po podłaczeniu zacząłem też myśleć na jakiejś czasówce 5sekund od przekręcenia kluczyka lub z alternatora, ale dałem spokój. Dobrze jest dla mnie takie rozwiązanie. Swoją drogą zamontowalem znajomym w golfie, oraz oplu. Przeróbka z zamontowaniem UWS albo samych przekaźników jest naprawdę dobrym rozwiązaniem
kapsel Opublikowano 19 Marca 2007 Autor Opublikowano 19 Marca 2007 żeby uws załączył światła trzeba włączyć zapłon i zakręcić rozrusznikiem jest też opcja podpięcia pod alternator ale prościej jest pod rozrusznik
edekxp Opublikowano 19 Marca 2007 Opublikowano 19 Marca 2007 Skoro UWS ma opcję podłaczenia pod alternator to po co czas zwłoki do załączenia świateł. Ja właśnie w swojej przeróbce takie coś miałem demontować, światła by się załaczały gdy alternator już ładuje
kapsel Opublikowano 22 Marca 2007 Autor Opublikowano 22 Marca 2007 poprostu UWS ma zwłokę tak to wymyslił producent [ Dodano: 10-04-2007, 23:45 ] zrobiłem dzisiaj z UWS-a światła do jazdy dziennej jutro jadę na stację diagnostyczną dowiedzieć się czy jest to zgodne z polskim prawem
a4avant Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Opublikowano 18 Kwietnia 2007 [ Dodano: 19-03-2007, 19:42 ] przez uwsa można puścić słabszy prąd na światełka i mamy światła do jazdy dziennej a na noc załanczać światła ori wyłącznikiem [ Dodano: 19-03-2007, 19:43 ] oczywiście nie dotyczy to xenonów A ja mam wlasnie xenony i chcialems sie dowiedziec czy da sie tak zrobic zeby jako dzienne swiecily sie na ~40% swiatla drogowe?
kapsel Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2007 tak zrobiłem tak pare dni temu w mojej niuni jako dzienne świecą mi drogowe mocą około 60% zobacz temat światła do jazdy dziennej
a4avant Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Opublikowano 18 Kwietnia 2007 No wlasnie widzialem.A zalaczasz je jakim oddzielnym przyciskiem?I czy da sie to zrobic w B6?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się