Skocz do zawartości
IGNOROWANY

LOGI PO STROJENIU LPG 1.8T AWT - DO POPRAWY??


Marcin13

Rekomendowane odpowiedzi

3 minuty temu, przem8 napisał:

Może to błąd od ubogiej mieszanki na biegu jałowym? Podejrzyj statyczne 2+33 na lpg .

Rozumiem że robić ten log na postoju przez jakąms minutę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Żeby wyskoczył błąd o ubogiej mieszance to korekty musiałyby sięgać +25%, a jak na lpg w czasie jazdy jest "na bogato" to zostają korekty na jałowych. Sprawdź statyczne na pb i lpg po kasowaniu błędów i może coś się wyjaśni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, przem8 napisał:

Tak. Żeby wyskoczył błąd o ubogiej mieszance to korekty musiałyby sięgać +25%, a jak na lpg w czasie jazdy jest "na bogato" to zostają korekty na jałowych. Sprawdź statyczne na pb i lpg po kasowaniu błędów i może coś się wyjaśni.

Dam znać jutro. Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Statyczny LPG po wyłączeniu świateł klimatyzacji

http://vaglogi.pl/log-002_033_nhuhW.html

Statyczny Pb bez klimy itp.

http://vaglogi.pl/log-002_033_673ENc.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postanowiłem sprawdzić czy podczas normalnej jazdy cos nie wyjdzie i oto log:

http://vaglogi.pl/log-002_033_0fPo6.html

Coś się dzieje w zakresie od 2 do 3 tys. obrotów. LPG chyba do poprawy

Tu próbowałem tak samo na Pb i jest znacznie lepiej

http://vaglogi.pl/log-002_033_fPPGHz.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na lpg masz bardzo niestabilne korekty. Sprawne masz wszystko w instalacji gazowej? U mnie tak szalały korekty jak zapłony wypadały na jalowych przez uszkodzone wtryski lpg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, przem8 napisał:

Sprawne masz wszystko w instalacji gazowej?

Wiesz nie wiem ale reduktor i wtryskiwacze mają dopiero najechane ok 6 tys. km Wtryskiwacze mam Hana złote i reduktor AC 01 Red  250 Km. Filtry były zmieniane przy zakładaniu nowych wtrysków i na początku miesiąca jak byłem u gazownika.... Czy można jakoś zweryfikować czy są sprawne??

Edytowane przez Marcin13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie jestem po wymianie sterownika z stag 4 Eco na Stag Qbox Basic. Powodem był brak korekt po temperaturze w wersji ECO. Oto logi:

LPG

http://vaglogi.pl/log-002_033_yuiTx.html

PB

http://vaglogi.pl/log-002_033_T846nAx.html

Ogólne wrażenia na + Na starych ustawieniach nie było szans na osiągnięcie 200km/h na 4 biegu na LPG ( na Pb owszem)  a teraz bez problemu osiąga 200 km/ na czwórce (LPG)

Korekty na kanale 32 obecnie są minusowe  ok 3% ale zobaczę po całym zbiorniku.

Jedyne co mnie martwi to ciągle statyczne :

http://vaglogi.pl/log-033_g9As33K.html

Gazownik przejrzał wszystko i nic niepokojącego nie zauważył ale jałowe szału nie robią. Na benzynie też skaczą ale troszkę łągodniej

 

 

 

 

Edytowane przez Marcin13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A statyczne na pb jak wyglądają? Jak coś to wrzuć 2+33

Edytowane przez przem8
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze nie zrobiłem ale jak patrzyłem na kanale 33 to też skakały tylko bodajże od -7 do + 13

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, przem8 napisał:

A statyczne na pb jak wyglądają? Jak coś to wrzuć 2+33

Czyli zrobić 2 takie logi statyczne, jeden na Pb drugi na LPG?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Marcin13 napisał:

od -7 do + 13

To coś jest nie tak, bo takich skoków nie powinno być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Marcin13 napisał:

Czyli zrobić 2 takie logi statyczne, jeden na Pb drugi na LPG?

Przydałoby się :D Tylko skasuj wcześniej błędy oczywiście

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, przem8 napisał:

To coś jest nie tak, bo takich skoków nie powinno być.

Też tak myślę i wychodzi że problem jest w Pb 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Statyczny na PB

http://vaglogi.pl/log-002_033_vN3LA8b.html

LPG

http://vaglogi.pl/log-002_033_t5EF2.html

Oba bez klimatyzacji i świateł

Edytowane przez Marcin13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukaj nieszczelności, może coś z odmą. Jak na pb tak szaleje to na lpg dobrze też nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, przem8 napisał:

Szukaj nieszczelności, może coś z odmą. Jak na pb tak szaleje to na lpg dobrze też nie będzie.

Mam nowy zawór odmy z ASO ok miesiąca, reszta robiona rok temu. Fakt zawór zmieniłem bo topran "pierdział" a ten ori jest cichy. Kolanko i trójnik maja ok roku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, przem8 napisał:

Szukaj nieszczelności, może coś z odmą. Jak na pb tak szaleje to na lpg dobrze też nie będzie.

Jeśli bym nie znalazł to czy zrobię krzywdę silnikowi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Marcin13 napisał:

Jeśli bym nie znalazł to czy zrobię krzywdę silnikowi?

Aż tak źle nie jest. Widać, że też masz niestabilne obroty. Jakaś przyczyna musi być ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...