\baker35 Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Witam ,mam problem z moim motorem 2.0 Brd ,problem polega na tym że rano jak odpalam auto to dymi na niebiesko i nierówno pracuje silnik ,słychać jakby chodził na 3 gary do momentu dodania gazu ,oczywiście wtedy chmura z tylu przez pół minuty i wszystko wraca do normy . Zauważyłem że po dłuższym postoju jest tak samo . Po odpaleniu jakby dobrze paliwa nie dostawał. Ostatnio grzebalem przy pompie vacum, w sensie takim że chciałem ja zdemontować bo widzę że od dołu jest mokro ,odkrecilem nie te śruby co trzeba i poleciał olej, oczywiście wiercilem ne z powrotem bo stwierdzilem ze nie mam uszczelki więc bez sensu ja demontować. Od tej pory dzieją się właśnie takie rzeczy i nie wiem czy vacum tu ma wpływ na to .
scania1213 Opublikowano 2 Maja 2018 Opublikowano 2 Maja 2018 U mnie podobne objawy wyeliminowała synchronizacja rozrządu A straszyli wszyscy o uszczelniaczach zawodowych :
\baker35 Opublikowano 2 Maja 2018 Autor Opublikowano 2 Maja 2018 Witam ,ponownie . Zrobiłem diagnostykę vcdsem, więc tak są dwa błędy, Pd Unit Injector cylinder 1 P1261 Regulation rangę exceeded intermittent freeze frame ,na 4 cyl to samo ,korekty na zimnym 1 cyl -2.03 I 4 cyl -1.92 A reszta w normie . Po 2 minutach pracy silnika wszystko wraca do normy ,korekty są bardzo dobre ,grupa 18 wszystko na 0.0 I 23 wszystko na 22. Sprawdziłem przy okazji synchro rozrządu na rozgrzanym i jest 1.09 .
Andrzej-113- Opublikowano 2 Maja 2018 Opublikowano 2 Maja 2018 Cześć Panowie, mam podobym problem u siebie... i borykam się z tematem od zakupu mojego B7, Tak jak w poście na samej górze telepie go i dymi - usłyszałem że objawem jest 2 mas ( i tu fakt już go słychać i czuć drganie przy gaszeniu), i 3 wtrysk daje delikatnie o sobie znać - ale podpinając po jakimś czasie znów pod komputer wtrysk na 3 cylindrze był ok... W skrócie - rozrząd nowy, EGR i przepustnica wyczyszczona, nowe świece, nowy akumulator ( bo słyszałem że to może być problemem - bo był za mały), do nowe simeringi na wtryskach...jakieś rady?
\baker35 Opublikowano 6 Maja 2018 Autor Opublikowano 6 Maja 2018 Witam , sprawdziłem dzisiaj olej i sporo bo przybyło.... oznacza padniete uszczelniacze na wtryskach ? Pdf brak , ropa w filarze normalnego koloru , uszczelniacze zmienione w zeszłym roku, objawy tak jak wypisywalem , kopcenie i wibracje na zimnym , odczuwalny trochę brak mocy , 70 stopni wibracje ustają i 90 stopni delikatnie wibruje. Tak jak pisałem wyżej dwa błędy plus słaba korekty na zimnym dwóch wtryskow i teraz do tego poziom oleju rośnie. Pokazuje mi błędy pierwszego o czwartego wtrysku czyli rozumiem pierwszy od rozrządu i czwarty od ściany grodziowej ?
szczepan753 Opublikowano 8 Maja 2018 Opublikowano 8 Maja 2018 Tez mam taki problem delikatne szarpanie w zakresie 50-90c i ledwo zauważalne kopcenie na biało i jeszcze delikatne ubytki płynu chłodniczego nowy Egr zamontowałem wczoraj zaślepkę Egr z otworem 7 mm i przestało szarpać silnikiem wymieniłem jeszcze chłodnice spalin i wydaje mi sie ze przestaje kopcić pojeżdżę trochę i zaobserwuje czy przestał kopcić i czy ubywa płynu.. rozrząd z tego co kojarzę ma ponad 2 czyli powyżej normy moze przez to mi szarpie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się