Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Brd trzęsie po odpaleniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ,mam problem z moim motorem 2.0 Brd ,problem polega na tym że rano jak odpalam auto to dymi na niebiesko i nierówno pracuje silnik ,słychać jakby chodził na 3 gary do momentu dodania gazu ,oczywiście wtedy chmura z tylu przez pół minuty i wszystko wraca do normy . Zauważyłem że po dłuższym postoju jest tak samo . Po odpaleniu jakby dobrze paliwa nie dostawał.  Ostatnio grzebalem przy pompie vacum, w sensie takim że chciałem ja zdemontować bo widzę że od dołu jest mokro ,odkrecilem nie te śruby co trzeba i poleciał olej, oczywiście wiercilem ne  z powrotem  bo stwierdzilem ze nie mam uszczelki więc bez sensu ja demontować. Od tej pory dzieją się właśnie takie rzeczy i nie wiem czy vacum tu ma wpływ na to . 

Opublikowano

U mnie podobne objawy wyeliminowała synchronizacja rozrządu :)

A straszyli wszyscy o uszczelniaczach zawodowych :

Opublikowano

Witam ,ponownie . Zrobiłem diagnostykę vcdsem, więc tak są dwa błędy, Pd Unit Injector cylinder 1 P1261 Regulation rangę exceeded intermittent freeze frame ,na 4 cyl to samo ,korekty na zimnym 1 cyl -2.03 I 4 cyl -1.92 A reszta w normie . Po 2 minutach pracy silnika wszystko wraca do normy ,korekty są bardzo dobre ,grupa 18 wszystko na 0.0 I 23 wszystko na 22. Sprawdziłem przy okazji synchro rozrządu na rozgrzanym i jest  1.09 . 

Opublikowano

Cześć Panowie, mam podobym problem u siebie... i borykam się z tematem od zakupu mojego B7, 
Tak jak w poście na samej górze telepie go i dymi - usłyszałem że objawem jest 2 mas ( i tu fakt już go słychać i czuć drganie przy gaszeniu),
i 3 wtrysk daje delikatnie o sobie znać - ale podpinając po jakimś czasie znów pod komputer wtrysk na 3 cylindrze był ok...
W skrócie - rozrząd nowy, EGR i przepustnica wyczyszczona, nowe świece, nowy akumulator ( bo słyszałem że to może być problemem - bo był za mały),
do nowe simeringi na wtryskach...jakieś rady?
 

IMG_6410.JPG

IMG_6411.JPG

IMG_6412.JPG

Opublikowano

Witam , sprawdziłem dzisiaj olej i sporo bo przybyło.... oznacza padniete uszczelniacze  na wtryskach ? Pdf brak , ropa w filarze normalnego koloru , uszczelniacze zmienione w zeszłym roku,  objawy tak jak wypisywalem , kopcenie i wibracje na zimnym , odczuwalny trochę brak mocy , 70 stopni wibracje ustają i 90 stopni delikatnie wibruje.  Tak jak pisałem wyżej dwa błędy plus słaba korekty na zimnym dwóch wtryskow i teraz do tego poziom oleju rośnie.  Pokazuje mi błędy pierwszego o czwartego wtrysku czyli rozumiem pierwszy od rozrządu i czwarty od ściany grodziowej ? 

Opublikowano

Tez mam taki problem delikatne szarpanie w zakresie 50-90c i ledwo zauważalne kopcenie na biało i jeszcze delikatne ubytki płynu chłodniczego nowy Egr zamontowałem wczoraj zaślepkę Egr z otworem 7 mm i przestało szarpać silnikiem wymieniłem jeszcze chłodnice spalin i wydaje mi sie ze przestaje kopcić pojeżdżę trochę i zaobserwuje czy przestał kopcić i czy ubywa płynu.. rozrząd z tego co kojarzę ma ponad 2 czyli powyżej normy moze przez to mi szarpie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...