Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Audi Navigation Plus - Zablokowane


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Szanownych Forumowiczów,

posiadam Audi Navigation Plus (Blaupunkta) w A4 z 2003. Osatnio padł mi akumulator i radio przeszło w tryb podania kodu po ponownym uruchomieniu. Niestety wprowadziłem błędny i radio zostało zablokowane. Kod oczywiście posiadam w ksiażce serwisowej a radio bylo orginalne od początku. Jedyna ingerencja to chyba było wgranie polskiego menu (z takim menu juz kupiłem moja A4).

Przeczesałem forum, ale pod katem Navi Plus nic nie znalazłem.

Próbowałem już:

1.Odłączenia od aku na kilka godzin - bez skutku

2. Włączenia radia przez dluższy czas w trybie podania kodu (ok godziny) - bez skutku

3. Serwis (Autoviva-Połczyńska) - bez skutku, zalecili pkt 2 albo nowe radio :(

Czy zna ktoś z Was jakieś sposoby na pokonanie tej blokady typu "Alt+ Ctrl + Del" ;).

Słyszałem, że wyjściem może być wymiana procesora w radio, ale to już mocna ingerencja i krok ostateczny jak dla mnie.

Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi lub namiary w Warszawie na speca który podejmie się tematu.

Pozdrawiam,

Lahmed

Opublikowano

Wykonaj punkt 2, ale przy włączonym zapłonie. Czas co najmniej 1 godzina, a może być dłużej.

Pkt 2 wykonywałem podczas jazdy czyli zapłon był włączony. Ale fakt, ze na ogol bylo okolo godziny tyle co w korkach do roboty z rana. Moze go zostawię na zgaszonym silniku ale z włączonym "zapłonem".

Dzieki za radę.

Czy ktos sie orientuje czy taki problem mozna rozwiazac VAGiem?

Opublikowano

Nie można

Opublikowano

myślę że jest to wina mechaniki a nie elektroniki więc Vag odpada

Opublikowano

Raczej elektronika. Włącz zapłon i navi na nockę, rano powinno być OK

Opublikowano

Raczej elektronika. Włącz zapłon i navi na nockę, rano powinno być OK

ooo f*ck , pomyliłem temat , przepraszam... :embarrassed:

jacek ma rację :good:

myslałem ze to temat o nie działającym wyświetlaczu w RNS=E

Opublikowano

Raczej elektronika. Włącz zapłon i navi na nockę, rano powinno być OK

Ok. Dzis zrobie probe na noc i dam znac. Mam nadzieje, że da sie zamknac auto drugimi kluczykami kiedy pierwsze w stacyjce bedą. Niby garaz podziemny ale tak z kluczykami zostawić to lipa... :)

Opublikowano

no i co pomogło :) ??

bo ja tez kiedys tak miałem

za pierwszym razem czekąłem 1 godzine za drugim juz 2 za trzecim juz 4 :)

Opublikowano

Poddałem sie :no:

Oddałem całe radio do goscia ktory zajmuje sie takim problemami.

Koszt podobno od 50 do 150 zł w zaleznosci od problemu. Dam znać jak bede mial radio spowrotem w przyszłym tygodniu.

Lahmed.[br]Dopisany: 14 Luty 2009, 11:22_________________________________________________Witam,

no to sprzecik spowrotem działa cacy :> Yesssss!

Przy okazji dodam pare słów opisu - moze ktos kiedyś z tego skorzysta.

Rozmawiałem z magikiem, który uzdrowił mój sprzęcik i okazało się, że było coś nieźle namieszane i standardowe odczekanie aż kod da się wpisać nic by nie dalo. Fakt, że do zablokowania doszło w skutek dalej nie wyjaśnionego i nagłego rozładowania się aku (zwarcie czy coś :mysli: ).

Facet naprawdę robi dobre wrażenie i wydaje się, że naprawdę ma pojęcie co robi. W skrócie mówił, że musiał wejść proramatorem w pamieć radia i tam cos grzebać. BTW - ponoć robi tez niezłe códa z telefonami... Dla mnie naprawdę szacunek :hi:

Koszt przywrócenia do życia: 120 zł... dużo to czy mało - nie wiem, ale jak to sobie zestawię z tekstem pana serwisana w AutoVivie... "Tu juz sie nic nie da zrobić - trzeba kupić nowe Radio" to mi ręce opadają :wallbash:

Dla osob z Warszawy i okolic podaję namiary na tą firmę i telefon do człowieka.

--------------------

www.softserwis.net

www.audiomania.pl

ul. Radzymińska 212a (róg Tużyckiej)

03-674 Warszawa

Tel: 022-678-65-32

Kom: 602-342-407 (ponoc 24 h na dobę) - telefon bezpośrednio do pana "Magika"

--------------------

Pozdrawiam,

Lahmed

Opublikowano

witam, odświeżam temat, ponieważ mam podobny problem. Wbiłem 2 razy zły kod i navi zablokowana "Unit locked". Musze jechać do magika? Czy wystarczy np. odłączyć akumulator na dobę czy coś? Kod poprawny mam, także wystarczyłoby zresetować, żeby znów wpisać kod...

Opublikowano

mam to tez zablokowane i po włączeniu pojawia się napis aby poczekać 60 minut, po około godziny jak wróciłem do auta to ekran był ciemny czyli jakby sie wyłączyło i nie wiem czy było to aktywne czy wyłączone czy czekać dłużej, zostawiłem to na przekręconym zapłonie czyli prąd tam był.

Opublikowano

Radio całkiem proste do zrobienia :) Zasilacz ustawiasz na 7 V , do tego zapinasz pod programator SDA oraz SCL i masa i odczyt - zerowanie licznika błędów - zapis . I nic innego nie pozostaje jak cieszyć się uzdrowionym radiem :)

Opublikowano

jakie to proste :) ale mógłbyś rozwinąć co to te SDA i SCL jest?

Opublikowano

sda scl i gnd są to punkty lutownicze do których trzeba się podpiąć programatorem w celu odczytu zawartości fisa ( EEPROM )

SDA - Serial Data Line

SCL - Serial Clock Line

GND - Ground

Opublikowano

No właśnie, zastanawiałem się jak się dobrać do tego EEPROMu, to ostatnia deska ratunku kiedyś tak tunery satelitarne ratowałem ale miałem specjalny kabelek i program do tego. Co jest w takim razie potrzebne do połączenia się z Eepromem w rns-e?

Opublikowano

Programator i2c eeprom siedzi w fis to taka hybryda i dobranie sie do niej jest niemożliwe jesli chodzi o odczyt eepromu to tylko po punktach lutowniczych. Masz rns-e czy rns-d ?

Opublikowano

rns-e, punkty lutownicze w fis mam rozumieć są to?

Opublikowano

Fis - tak się nazywa procesor w audi navigation plus , vw mfd , vw mcd :) Rns-e można zrobić bez rozbierania przy odrobinie szczęścia .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...