Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SWAP układu wydechowego stock 2.0 alt na podwójny 1.8T (FWD)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć, chyba sentyment mnie złapał bo chcę okazać trochę miłości swojej B6.
Chciałbym zrobić swap oryginalnego układu wydechowego (pojedynczego) na podwójny z 1.8T. Muszę wymienić i tak tłumik środkowy więc... jak już się bawić to po całości.

I mam parę pytań:
1) Czy będzie zauważalna różnica w dźwięku? Basy i mruczenie to to co tygryski lubią najbardziej.
2) Co będzie potrzebne? O ile katalizatora jeszcze nie wymieniam bo zdrowy (jak już to metalowy dedykowany) więc chciałbym wymienić wszystko za nim (środkowy tłumik mi rdza bierze i powoli zaczynają się objawy pierdzenia). 

- układ wydechowy 1.8T
- zderzak pod podwójny wydech
- coś jeszcze?

3) [NAJWAŻNIEJSZE] Czy nie będzie żadnych problemów z przepływem spalin i czy nie wpłynie to negatywnie na pracę silnika i jego osiągi. 

Pytanie czy coś jeszcze? Z tego co mi wiadomo to płyty FWD są wszystkie jednolite i przygotowane pod oba rodzaje wydechów - jeżeli jestem w błędzie proszę o wiadro zimnej wody.

Pod UMCS'em w Lublinie przejeżdżając często widuje niebiekie A4 z 2.0 ALT z takim wydechem i aż mnie zazdrość łapie. :kox::hi:

Edytowane przez Sulfur
Opublikowano

I jak? Zrobiłeś? Jak efekty?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...