Bartas_v6 Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Witam. Dziś zauważyłem, że moje autko zaczęło dość mocno przykapcać na czarno. Najintensywniej na pierwszym i drugim biegu, zostaje za mną aż chmura czarnego dymu. Po podłączeniu do komputera wypluła następujący błąd: 00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 28-10 - Short to B+ - Intermittent Proszę o informacje od czego zacząć dochodzenie co wpływa na takie kopcenie silnika. Dodatkowo załączam również logi statyczne i dynamiczne auta (do logów błąd usunąłem i jak dotąd nie powrócił on) i proszę o zinterpretowanie ich przez bardziej obcykanych w tym temacie kolegów ;) Z góry dziękuję i czekam na wszelkie odpowiedzi. Pozdrawiam Logi Bartek.zip
Tracer39 Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Szukaj nieszczelności w dolocie.
Bartas_v6 Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2018 14 godzin temu, Tracer39 napisał: Szukaj nieszczelności w dolocie. Okej, dzis tam zajrze. A co do logów... Mozesz mi cos na ten temat powiedziec czy nic tam sie nie dzieje?
Tracer39 Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Do około 3000obr/min turbina nie doładowuje i przepływomierz trochę zaniża, jest to powiązane między sobą i według mnie może to być nieszczelność w układzie dolotowym, ewentualnie przepływomierz może być brudny lub filtr powietrza zasyfiony (musisz wszystko dokładnie przejrzeć i nasłuchiwać świstów czy powietrze gdzieś nie ucieka). Korekcje na wtrysku według komputera są ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się