przemo219 Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Kilka dni temu zakupiłem audi a4 b6. Generalnie bardzo podoba mi sie ten samochodzik, jednak ma kilka minusów, jednym z nich jest silnik 2.0 alt. Dodatkowo w samochodzie znajduje sie instalacja gazowa. Pomyślałem o swapie silnika na 1.8t. Który silnik 1.8t byłby najbardziej optymalny? Czy instalacja gazowa dałaby rade pracować z 1.8t. Czy będe musiał wymienić inne części oprócz silnika?
DivaynEays Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Opublikowano 26 Kwietnia 2018 bez roznicy, ktory 1.8T. Kazdy z nich to ten sam silnik. Co do instalacji gazowej - nie bedziesz musial wymieniac pod warunkiem, ze jest wystarczajaco wydajna, zeby obsluzyc 1.8T(jak by nie bylo moc wieksza niz w alt). A co do silnika, to na pewno potrzebujesz kompletny silnik z osprzetem, wiazke i kompa.
przemo219 Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Jaka mniej więcej wyniosła by cena tego swapa, razem z wymianą silnika i robocizną? Czy normalny warsztat podejmie się tego zadania?
przem8 Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Obstawiam, że spokojnie jakieś 6-7 koła, a gdzie nowy rozrząd, płyny, filtry, oleje. O ewentualnym ogarnięciu lpg nie wspominam. Normalny warsztat to taki, który się zna na robocie (a takich w sumie dużo nie ma ), a jak ktoś ma eksperymentować to lepiej zaprowadź do kogoś kto robił takie rzeczy. Jeśli brakuje Ci mocy, to nie spodziewaj się, że 1.8t w serii będzie dużo szybsze (nie licząc bex'a)
wesz82 Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Wszystko zalezy za jaka kase kupisz silnik. Mozesz dac 3k ale tez mozesz dac 5k. Tutaj jeszcze dochodzi wiazka komp itd Silnik musi tez byc kompleto czyt z osprzetem. Chyba ze masz miejsce i troche zdolnosci to kupilbym angola i samemu to zrobil.. Wiesz jak jest z mechanikami,tak jak z prostytutka tzn im wiecej wydziwiasz tym bardziej beda Cie kroic.. No chyba ze znajdziesz kogos kto za ok 1tys zrobi przekladke. Ogolnie to raczej sprzedalbym tego alteka w swiat dołożył end kupil 1.8t
DivaynEays Opublikowano 1 Maja 2018 Opublikowano 1 Maja 2018 (edytowane) silnik z osprzetem to 3-4 tys, do tego podstawowy serwis(rozrzad, oleje, plyny, filtry itp) minimum 2 tys. Doliczyc wiazke i robote za swap i wychodzi minimum 7 tys. Serio w tym wypadku lepiej pogonic tego alta i kupic 1.8T od razu Edytowane 1 Maja 2018 przez DivaynEays
scfish Opublikowano 1 Maja 2018 Opublikowano 1 Maja 2018 Tak jak napisał @DivaynEays - lepiej sprzedać i kupić inną z 1.8t. Co do instalacji LPG, to przy swapie lepiej założyć wydajną instalacje, która ogarnie silnik. Niestety taka instalacja gazowa kosztuje więcej niż zwykła ( i tak to nic przy kosztach swapa silnika) - ale kto powiedział, że swap musi być tani
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się