Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Obroty rosną co 50 obr/min??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!!!

W poprzednim aucie miałem tak że gaz mogłem ustawić sobie dowolne obroty płynnie. Chodzi mi o to że jak wciskałem powoli gaz to wskazówka równie powoli sobie na obrotomierzu chodziła.

A w A4 mam tak że wciskam powoli ale jednostajnie pedał a wskazówka obrotomierza rośnie skokowo, czyli np, w stanie jałowym mam 850, przerwa i 900 przerwa i 950 itd.

Czy Wy też tak macie?? Dodam że mam tempomat bo on może mieć wpływ na to.

A jest to trochę delerwujące bo jak jechalem wolno to skakał mi na obrotach wtedy nie wiedziałem dlaczego a teraz już wiem, że byłem na granicy pewnych obrotów i przerzucał między 1200 a 1250.

Opublikowano

ale problem jest tylko na obrotomierzu, a silnik pracuje płynnie, czy obroty skaczą tak samo jak pokazuje wskazówka? bo nie do końca zrozumiałem.

Jeśli tak ci szarpie to może turbinka przycina, ale przy tak niskich obrotach to raczej niemożliwe...

Opublikowano

Obroty silnika rosną skokowo tak jak wskazuje wskazówka. I teraz właśnie nie wiem czy tak ma być czy nie. Dodam że mam tempomat i może ma to jakieś znaczenie.

Opublikowano

tak nie powinno być,

ale z tego co piszesz wnioskuje, że dzieje sie tak przy wylaczonym tempomacie, wiec tempomat nie powinien miec znaczenia.

taki efekt może dawać kontrola trakcji, ale to też nie tak dokładnie o 50 obrotów...

Opublikowano

Ja bym raczej szukał w samych zegarach kostki wtyczki itd. Zrób test zegarów VAG-iem.

Opublikowano

Tak przy wyłączonym tempomacie. Przy wolnej jezdzie na biegu "1" przy obrotach ok 1000 jest to wkurzające bo szarpie tak dziwnie, ale wtedy nie wiedziałem o co chodzi. Teraz juz wiem że wystarczy ciut mocniej wcisnąć i utrzymuje się 1000 lub popuścić i utrzymuje się 950.

Ale fakt jest faktem że obroty nie wchodzą płynnie jak powoli i jednostajnie wciskam gaz. Tylko skokowo co 50 obr.

A może ktoś się wypowedzieć kto ma tempomat??

Bo taka sama opcja jest jak jadę na włączonym tempomacie, np gdy chcę zwiększy prędkość za pomocą tempomatu to on zwiększa obroty o 50 obr/min co odpowiada miej więcej 1km/h.[br]Dopisany: 11 Luty 2009, 11:47_________________________________________________

Ja bym raczej szukał w samych zegarach kostki wtyczki itd. Zrób test zegarów VAG-iem.

No własnie musze zainwestować w VAG-a.

Opublikowano

Na pewno po podpięciu VAG'a wyskoczą Ci jakieś błędy. W żadnym wypadku, nie może być tak, jak mówisz, obroty mają rosnąć płynnie. Nie gdybamy, podpinamy VAG'a :)

Opublikowano

tak sobie myślałem o tych obrotach,

jeśli masz duży przebieg to może potencjometr (chyba tak to się nazywa) od pedału gazu szwankuje i nie wyłapuje delikatnego ruchu

Opublikowano

Hmy, to zacznę się tym zajmować jak przyjdzie lato, dzięki za podpowiedzi. Ja myślałem że tak ma być więc nie uważałem tego za problem. Tak z ciekawości rzuciłem ten temat. Jeszcze raz dzięki i uważam temat za zamknięty. Jak będzie cieplej i nie dojdę to ponownie ruszę temat.

POZDRAWIAM

MILY

Opublikowano

hmy nie sprawdzałem, także Ci nie powiem. Narazie mam kilka innych rzeczy do poprawy i to sobie odpuszczam na koniec. Nie jest to uciążliwe więc nie ma się czym przejmować.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...