mily Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 Witam!!! W poprzednim aucie miałem tak że gaz mogłem ustawić sobie dowolne obroty płynnie. Chodzi mi o to że jak wciskałem powoli gaz to wskazówka równie powoli sobie na obrotomierzu chodziła. A w A4 mam tak że wciskam powoli ale jednostajnie pedał a wskazówka obrotomierza rośnie skokowo, czyli np, w stanie jałowym mam 850, przerwa i 900 przerwa i 950 itd. Czy Wy też tak macie?? Dodam że mam tempomat bo on może mieć wpływ na to. A jest to trochę delerwujące bo jak jechalem wolno to skakał mi na obrotach wtedy nie wiedziałem dlaczego a teraz już wiem, że byłem na granicy pewnych obrotów i przerzucał między 1200 a 1250.
Harpun Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 ale problem jest tylko na obrotomierzu, a silnik pracuje płynnie, czy obroty skaczą tak samo jak pokazuje wskazówka? bo nie do końca zrozumiałem. Jeśli tak ci szarpie to może turbinka przycina, ale przy tak niskich obrotach to raczej niemożliwe...
mily Opublikowano 11 Lutego 2009 Autor Opublikowano 11 Lutego 2009 Obroty silnika rosną skokowo tak jak wskazuje wskazówka. I teraz właśnie nie wiem czy tak ma być czy nie. Dodam że mam tempomat i może ma to jakieś znaczenie.
Harpun Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 tak nie powinno być, ale z tego co piszesz wnioskuje, że dzieje sie tak przy wylaczonym tempomacie, wiec tempomat nie powinien miec znaczenia. taki efekt może dawać kontrola trakcji, ale to też nie tak dokładnie o 50 obrotów...
NYNA Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 Ja bym raczej szukał w samych zegarach kostki wtyczki itd. Zrób test zegarów VAG-iem.
mily Opublikowano 11 Lutego 2009 Autor Opublikowano 11 Lutego 2009 Tak przy wyłączonym tempomacie. Przy wolnej jezdzie na biegu "1" przy obrotach ok 1000 jest to wkurzające bo szarpie tak dziwnie, ale wtedy nie wiedziałem o co chodzi. Teraz juz wiem że wystarczy ciut mocniej wcisnąć i utrzymuje się 1000 lub popuścić i utrzymuje się 950. Ale fakt jest faktem że obroty nie wchodzą płynnie jak powoli i jednostajnie wciskam gaz. Tylko skokowo co 50 obr. A może ktoś się wypowedzieć kto ma tempomat?? Bo taka sama opcja jest jak jadę na włączonym tempomacie, np gdy chcę zwiększy prędkość za pomocą tempomatu to on zwiększa obroty o 50 obr/min co odpowiada miej więcej 1km/h.[br]Dopisany: 11 Luty 2009, 11:47_________________________________________________ Ja bym raczej szukał w samych zegarach kostki wtyczki itd. Zrób test zegarów VAG-iem. No własnie musze zainwestować w VAG-a.
DeeJay_Kill Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 Na pewno po podpięciu VAG'a wyskoczą Ci jakieś błędy. W żadnym wypadku, nie może być tak, jak mówisz, obroty mają rosnąć płynnie. Nie gdybamy, podpinamy VAG'a
Harpun Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 tak sobie myślałem o tych obrotach, jeśli masz duży przebieg to może potencjometr (chyba tak to się nazywa) od pedału gazu szwankuje i nie wyłapuje delikatnego ruchu
mily Opublikowano 11 Lutego 2009 Autor Opublikowano 11 Lutego 2009 Hmy, to zacznę się tym zajmować jak przyjdzie lato, dzięki za podpowiedzi. Ja myślałem że tak ma być więc nie uważałem tego za problem. Tak z ciekawości rzuciłem ten temat. Jeszcze raz dzięki i uważam temat za zamknięty. Jak będzie cieplej i nie dojdę to ponownie ruszę temat. POZDRAWIAM MILY
leoncjo Opublikowano 12 Lutego 2009 Opublikowano 12 Lutego 2009 To się dzieje tylko przy najniższych obrotach ?? Może nastawnik szwankuje.
mily Opublikowano 12 Lutego 2009 Autor Opublikowano 12 Lutego 2009 hmy nie sprawdzałem, także Ci nie powiem. Narazie mam kilka innych rzeczy do poprawy i to sobie odpuszczam na koniec. Nie jest to uciążliwe więc nie ma się czym przejmować.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się