Picia351 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Dzień dobry, Panowie zwracam się do Was z prośbą o pomoc w pewnej usterce która spotkała moją A4 1.8T (150KM AVJ). Mianowicie pewnego razu podczas jazdy zapaliła się kontrolka Check Engine, bez żadnych objawów. Po wizycie u mechanika od razu udało się zdiagnozować problem - niewłaściwa mieszanka. Powodem tego błędu był pęknięty krótki przewód podciśnienia, który przedstawiam na rysunku poniżej. Przewód został od razu wymieniony. Po przejechaniu kilkuset kilometrów zauważyłem jednak, że nowy przewód jest bardzo mocno ściśnięty (pod wpływem podciśnienia). Ponownie zapaliła się kontrolka Check Engine. W akcie desperacji wymieniłem filtr powietrza, sądząc że został zaniedbany przez poprzedniego właściciela ale niestety nie przyniosło to poprawy. Pytanie do Was koledzy czy spotkaliście się z czymś takim? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Odma działa prawidłowo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Picia351 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2018 17 minut temu, przem8 napisał: Odma działa prawidłowo? Jak to sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Zasysa korek oleju na odpalonym silniku? Gdzieś coś musi być niedrożne jak masz takie podciśnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Picia351 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2018 11 godzin temu, przem8 napisał: Zasysa korek oleju na odpalonym silniku? Gdzieś coś musi być niedrożne jak masz takie podciśnienie. Rano sprawdziłem. Faktycznie zasysa korek oleju, a po odpaleniu solidnie zakopcił na biało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Najprawdopodobniej zaworek jednokierunkowy odmy do wymiany, tylko na ori. Dodatkowo cała odma do przejrzenia i czyszczenia. Zapewne dojdzie do wymiany jeszcze kolanko i trójnik odmy. Żeby Ci czasem uszczelnień nie wywalilo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Picia351 0 Opublikowano 1 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2018 Na wstępie dziękuję Panowie za dotychczasową pomoc. Po wizycie w warsztacie na razie udało się ustalić, że odma jest drożna. Problemem może być wąż gumowy (058103221D) zakończony jednokierunkowym zaworkiem. Zawór został wymieniony, problem pozostaje z wężem który ze starości jest już sparciały i rozwarstwiony, co pod wpływem temperatury może powodować niską przepustowość. Czekam na zamówiony wężyk i zobaczymy czy przyniesie to efekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scfish 7 Opublikowano 1 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2018 (edytowane) @Picia351 mógłbyś podać jeszcze numer OEM od zaworu? Mam ten sam problem a widzę, że masz taki sam silnik co ja Edytowane 1 Maja 2018 przez scfish Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Picia351 0 Opublikowano 7 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 (edytowane) W dniu 1.05.2018 o 11:50, scfish napisał: @Picia351 mógłbyś podać jeszcze numer OEM od zaworu? Mam ten sam problem a widzę, że masz taki sam silnik co ja Wybacz długi czas oczekiwania na odpowiedź. Poniżej wrzucam fotkę tego zaworu, numer OEM 035103245A. Niedługo wymienię wspomniany wcześniej wąż i zobaczymy czy przyniesie to skutek. Na chwilę obecną przy wymianie filtrów i olejów sprawdzona została także odma która jest drożna. Może któryś z klubowiczów miał podobny problem i udało mu się rozwiązać? Będę wdzięczny za wszelką pomoc. Edytowane 7 Maja 2018 przez Picia351 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek537 0 Opublikowano 10 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2018 Witam czy mógłbyś podać kod albo link do aukcji od pierwszego przewodu który wymieniłeś? Bo też mi pękł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek537 0 Opublikowano 10 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2018 (edytowane) Dobra już mam 06b 133 783AT tak? A gdzie zamawiałeś bo u mnie na sklepach nie mają jedynie z serwisu, ale to ponad tydzień czekania ;/ Edytowane 10 Maja 2018 przez bartek537 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Picia351 0 Opublikowano 11 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2018 16 godzin temu, bartek537 napisał: Dobra już mam 06b 133 783AT tak? A gdzie zamawiałeś bo u mnie na sklepach nie mają jedynie z serwisu, ale to ponad tydzień czekania ;/ Teraz nie jestem w stanie niestety potwierdzić OEM tego przewodu. U mnie był dostępny od ręki w ASO. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się