Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana kompletnego zawieszenia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam przymierzam sie do wymiany zawieszenia w moim aucie moje pytanie to co nalezy wymienic przy takim zabiegu poza kompletem wahaczy przod amortyzatorami i sprezynami? Mam zawieszenie 1BA czy takie musze zalozyc? Czy kupujac komplet wahaczy zawiera on wahacze na tylna os czy trzeba kupic je oddzielnie? Jesli tak to ile jest ich z tylu? I jeszcze jedno pytanie odnosnie cen wahaczy na przyklad na allegro czytalem temat rankingu wahaczy i tam opisane jest ze lemforder to cena okolo 1500zl na allegro sa zestawy po 2500 2100 1700 czy cena tak wzrosla od momentu utworzenia tematu czy poprostu ludzie na allegro szukaja jeleni i dlaczego te ceny tak sie roznia za niby te same zestawy? Dla sprostowania nie zamierzam kupowac tego na allegro bo to ryzyko  tylko zamowic od kogos z forum bo wiem ze kilka osob tutaj handluje czesciami i maja dobra reputacje poprostu ciekawi mnie ta rozbieznosc cenowa

I jeszcze jedno pytanie ile wytrzymuja takie wahacze lemfordera na naszych pieknych polskich drogach?

Edytowane przez Daniel112
Opublikowano
Godzinę temu, Daniel112 napisał:

Mam zawieszenie 1BA czy takie musze zalozyc?

Możesz założyć sprężyny i amory od 1be jak chcesz obniżyć i usztywnić zawieszenie. Wszystko padło Ci w zawieszeniu zarówno z przodu jak i z tyłu?

Zestaw wahaczy lema do a4b5 kosztuje w granicach 1,5 tys, do b6/b7 trzeba liczyć 1,9 tys w górę. Tył musisz oddzielnie kompletować. Ile robisz km rocznie, bo inwestycja kilku tysięcy w zawieszenie może się nie opłaci i wystarczy kupić tańsze, sprawdzone zestawy do max 800-900zł za przód.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

rocznie robie okolo 20-25tys chyba odpuszcze sobie te lemfordera bo cena z kosmosu chcial bym cos co pociagnie chociaz ze 2 lata 

Opublikowano
9 minut temu, Daniel112 napisał:

rocznie robie okolo 20-25tys chyba odpuszcze sobie te lemfordera bo cena z kosmosu chcial bym cos co pociagnie chociaz ze 2 lata 

Pozostaje Ci rts, skv i ms.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

jak coś nie drogiego i w miarę dobrego to polecam RTS, mam u siebie w b7 już rok czasu i narazie wszystko sztywne i bez luzów

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

tez mam RTS 45tys i narazie sztywno ;) kolo 225/45/17

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

dodam jeszcze ze są bardzo mocno sprasowane. wahacze po 2000tys sie wyrobiły lekko i chodziły już lekko. ale końcówki drążków chyba az za mocno sprasowali i po 5tys wymieniłem je tak sztywno siedziały w gniazdach ze kiera nie odbijała. i ciężko się kręciło. wrzuciłem lemfordera i teraz bajka :) nawet po przejechaniu ok 5tys na koncówkach po wyjęciu ich nie dało rady ręka ruszyć sworznia dopiero przy pomocy imadla dało się ruszyć sworzeń, a lema przy użyciu siły mogłem w rekach kręcić. Może trafiły mi się akurat jakieś felerne...

Edytowane przez hidden22

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...