Guest Iceman Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Czy wie ktoś jak sprawdza sie Benzynowy silnik tzn. ładowanie turbo i inny rzeczy ,niedostępnych bez logowania programem Vag com :biggrin: pozdrawiam i dzieki za informacje Link to comment Share on other sites More sharing options...
SebMis 0 Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 w 2.7BT ładowanie turbin jest w 115, więcej na razie nie wiem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Iceman Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 w 2.7BT ładowanie turbin jest w 115, więcej na razie nie wiem dzieki moze ktoś jeszcze cos wie Link to comment Share on other sites More sharing options...
pre_pl 8 Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 posłużę się linkiem : http://s4wiki.com/wiki/VAGCOM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Iceman Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 posłużę się linkiem :http://s4wiki.com/wiki/VAGCOM dziękuje :biggrin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
VRGOOD 17 Posted June 4, 2018 Share Posted June 4, 2018 Odgrzeję temat, jakie dokładnie grupy i wartości w nich mają się znajdywać aby dobrze zdiagnozować silnik ? Pomijać logi dynamiczne i ciśnienie na cylindrach bo mało kto się zgodzi na to. To grupy które znalazłem które są przydatne: 014-016 - wypadanie zapłonu - na jałowym sprawdzić i dodawać gazu ? 090 - ustawienie rozrządu ( odchyłka do +/- 4 stopni i takie same na obu bankach ) - na jałowym sprawdzić i dodawać gazu ?093 - ustawienie wałków rozrządu ( mają być takie same wartości na obu i wychylanie się do max 22 stopni. ) - na jałowym sprawdzić i dodawać gazu ?112 - egt spalin - jakie wartości maja być ? Jakie jeszcze dodatkowo sprawdzić i jakie mają być w nich wartości. Niestety nie mam nikogo znajomego który zna się na tym silniku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz13 208 Posted June 7, 2018 Share Posted June 7, 2018 wypadanie zapłonu na jałowym możesz sprawdzić, bez dodawania gazu. 090 to praca nastawników sprawdzisz w logu dynamicznym podczas jazdy, na jałowym nic nie zobaczysz, wartości mniej wiecej takie jak pisałeś dla kanału 093. 093 ustawienie rozrządu sprawdzisz na jałowym, odchyłka mniej wiecej taka jak pisałes przy 090 112 egt też sprawdzisz tylko pod obciązeniem i to mocnym, 3, 4 bieg do odcinki, normalnie temp. w zależności od modelu 2.7 stoi na temp. 945 czy tam 980 i nic sie nie zmienia, dopiero po przekroczeniu tej wartosci zaczyna rosnąc. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
VRGOOD 17 Posted June 8, 2018 Share Posted June 8, 2018 (edited) Dziki za wyjaśnienie i poprawkę. Jakieś dodatkowe grupy jeszcze sprawdzić ? Edited June 8, 2018 by VRGOOD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now