Emejcz Opublikowano 3 Maja 2018 Opublikowano 3 Maja 2018 Witam, czy ktoś się orientuje czy magiel może stukać kilkukrotnie podczas jednego hamowania na prostych lub skręconych kołach? Ogólnie gdyby nie to, że właśnie wymieniłem magiel i to po tym pojawiły się stuki to obstawiał bym przegub... no ale właśnie, czyżby zbieg okoliczności? Wydaje mi się, że to nielogiczne, że magiel stuka kilka razy... Ktoś ma jakieś doświadczenie w tej materii?
wesz82 Opublikowano 3 Maja 2018 Opublikowano 3 Maja 2018 Jak koncowki w maglu i drazki? Dales nowe??? Sprawdz czy wszystko dobrze dokreciles?? Magiel stukalby np na nierównościach.
Emejcz Opublikowano 3 Maja 2018 Autor Opublikowano 3 Maja 2018 (edytowane) Nie dawałem nowych. Przełożyłem stare, ze starego magla, bo były sztywne i nic mi nie stukało, a drążki ori audi lemy tam miałem więc mówię sensu nie ma, jak bez luzów na kuli chodzą. Założyłem tylko nowe osłony. Stuka na gładkim przy hamowaniu tudzież manewrowaniu parkingowym, bardziej skręcając w lewo i na wprost, a nie słyszałem przy skręcaniu w prawo. To takie stukanie kilkukrotne jakby się naginał jakiś resor Wrócę z majówki to będę sprawdzał dopiero co tam się dzieje. Drążki skręcałem w imadle. Edytowane 3 Maja 2018 przez Emejcz
wesz82 Opublikowano 4 Maja 2018 Opublikowano 4 Maja 2018 Sluchaj moze zabrzmi to smiesznie ale sprawdz czy masz dokrecone dobrze szpilki w kole. Co tam moze pukac,posprawdzaj dobrze wszystkie sruby od magla,moze aku nie dokrecony. Nastepnie oblukaj dobrze czy spirala na przewodzie nie obija sie o nic. Magiel tez moze stukac. Czasem magiel uszkadza sie jak nie dajemy kontry na listwie tzn jak nie zlapiemy kluczem listwy przy odk i dok drazkow. Jak jestes na majowce to chodz odkrec kola i oblukaj czy wsio ok zeby powrot byl bez niespodzianek.
Emejcz Opublikowano 5 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2018 Niestety czeka mnie regeneracja magla, oddałem starego do zakładu. Magiel kupiony od kolegi z forum okazał się szrotem. Zauważałem lekki ubytek płynu już po około 2-3 tygodniach użytkowania, ale jeszcze czekałem z oceną, a dzisiaj rano totalnie wywaliło mu uszczelnienia więc autem nie mogę jeździć, bo jak przejadę 10km to w zbiorniczku nie ma już połowy płynu. Jak zsunąłem dziś osłonę to dostałem tym płynem prosto w twarz, bo wytworzyło się tam ciśnienie -.- Także realnie straciłem już ponad 350zł na używkę, a teraz czeka mnie 550zł na regenerację plus dodatkowo płyn.
Emejcz Opublikowano 6 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2018 No cóż, tego nie wiem... Póki co nie podaję kto, bo czekam na odpowiedź z jego strony co w tej sytuacji.
wesz82 Opublikowano 6 Czerwca 2018 Opublikowano 6 Czerwca 2018 Daj znac kto taki "miły "jest. Komu dajesz do roboty magiel???
Emejcz Opublikowano 6 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2018 Zaniosłem wczoraj tutaj: https://www.google.com/maps/place/Przekładnie+kierownicze.+Maglownice/@51.7838605,19.3970794,17z/data=!4m5!3m4!1s0x471bb557a68e6c87:0x49c2e8cc0f97310a!8m2!3d51.7838605!4d19.3992681 To co mnie pozytywnie zaskoczyło, to że dają 2 lata gwarancji, a to jest dość niespotykane. Opinie dobre, a z rozmowy wynikało sensowne podejście, że jak się coś nie nadaje do naprawy to nie będą tego nawet próbować reanimować.
wesz82 Opublikowano 6 Czerwca 2018 Opublikowano 6 Czerwca 2018 Zapytaj dobrze jaki plyn zalac syntetyk czy minrmeralny..
Emejcz Opublikowano 6 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2018 Rozmawiałem też o tym, mówił, że oni sprawdzają to cisnieniowo jakoś na czerwonym ATF? ale że jak na aucie był mineralny to lać mineralny. Zalewają Febim, ale dopytam jak zrobią (o ile nie stwierdzą, że to co im dałem to szrot).
wesz82 Opublikowano 6 Czerwca 2018 Opublikowano 6 Czerwca 2018 Mozesz dac zielony ale daj ori lub lhm.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się