BartekT20 5 Opublikowano 3 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2018 Pytanko jaka większa Chłodnia oleju do 1.8t q APU ? Moc w aucie jaka jest to 302 /385 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtasTaba 2 Opublikowano 6 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2018 Co masz na myśli? Mówiąc "większa" sugerujesz, że już masz. Zainstalowałeś żeberkową, czy masz po prostu oryginalną podstawkę z wbudowaną chłodniczką?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekT20 5 Opublikowano 14 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2018 W dniu 7.05.2018 o 00:41, WojtasTaba napisał: Co masz na myśli? Mówiąc "większa" sugerujesz, że już masz. Zainstalowałeś żeberkową, czy masz po prostu oryginalną podstawkę z wbudowaną chłodniczką?! Mam oryginalna Chłodniczke oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekS4 126 Opublikowano 24 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 I po co chcesz ją wymieniać w 20VT ? Spokojnie wyrabia. ja miałem w swoim Leonie R Setup na TD06HR16G 9,8T i moc 395HP i nie zmieniałem tej chłodniczki. Szkoda kasy w mojej opinii. Ale jak się upierasz to walnij jakąś kilkurzędową. Generalnie nie m to znaczenia bo najważniejsza jest przekładka żeby była z termostatem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszek190 0 Opublikowano 31 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2018 U mnie mam ponad 200 koni mam zalozona 13 urzędową chlodniczke .staly oplot węże i podstawka z termostatem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kakao 0 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Może coś z oferty fmic.pl Ogólnie im większa tym lepsza oczywiście jeżeli tyrasz non-stop obrotami na czerwonym polu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekT20 5 Opublikowano 17 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2018 W dniu 24.05.2018 o 14:23, DarekS4 napisał: I po co chcesz ją wymieniać w 20VT ? Spokojnie wyrabia. ja miałem w swoim Leonie R Setup na TD06HR16G 9,8T i moc 395HP i nie zmieniałem tej chłodniczki. Szkoda kasy w mojej opinii. Ale jak się upierasz to walnij jakąś kilkurzędową. Generalnie nie m to znaczenia bo najważniejsza jest przekładka żeby była z termostatem. Problem polega na tym ze przy spokojnej jeździe do 120/130 km/h olej grzeje się do 130/140 stopni , to jest jednak trochę za dużo i dlatego myśle czy nie żałozyc większej czy żałozyc nowa oryginalna bo ta już ma swoje lata co prawda i może być już na wykończeniu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekS4 126 Opublikowano 26 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 W dniu 05.06.2018 o 06:38, kakao napisał: jeżeli tyrasz non-stop obrotami na czerwonym polu. i tylko wtedy bo przyjdzie zima to będą problemy z rozgrzaniem się oleju. Sprawdzone. W dniu 18.06.2018 o 01:59, BartekT20 napisał: Problem polega na tym ze przy spokojnej jeździe do 120/130 km/h olej grzeje się do 130/140 stopni , to jest jednak trochę za dużo i dlatego myśle czy nie żałozyc większej czy żałozyc nowa oryginalna bo ta już ma swoje lata co prawda i może być już na wykończeniu . poszukałbym powodu. Na jakim oleju jeździsz ?? Powiem że jak kiedyś testowałem oleje to między Motulem a Milersem przy tej samej normalnej jeździe było ok 20-30 stopni różnicy. Jeżeli już chcesz założyć to najważniejsze mieć przekładkę z termostatem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KULARESKO 0 Opublikowano 29 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2018 W dniu 18.06.2018 o 01:59, BartekT20 napisał: Problem polega na tym ze przy spokojnej jeździe do 120/130 km/h olej grzeje się do 130/140 stopni , to jest jednak trochę za dużo i dlatego myśle czy nie żałozyc większej czy żałozyc nowa oryginalna bo ta już ma swoje lata co prawda i może być już na wykończeniu . Kolego a wszystko u Ciebie ok z układem ? Miałem to samo 120 stopni nań autostradzie mimo wlany 5w50.u mnie załamany waz powodował niedostateczny przepływ płynu przy chłodniczce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekT20 5 Opublikowano 2 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2018 W dniu 29.06.2018 o 15:21, KULARESKO napisał: Kolego a wszystko u Ciebie ok z układem ? Miałem to samo 120 stopni nań autostradzie mimo wlany 5w50.u mnie załamany waz powodował niedostateczny przepływ płynu przy chłodniczce Kolego rownierz właśnie mam wlany 5w50 , patrzący na węże tak to nie widziałem żadnych zagięć na wężach . Ale myśle ze problem polega na tym ze cały układ chłodzący jest w rdzy , myśle ze stary właściciel jeździł na wodzie i tu jest problem, choć to jest trochę roboty myśle z oczyszczeniem całego układu . Chyba ze ktoś ma jakiś patent na to żeby to oczyścic w miarę szybko Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się