Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kontrola wielowtrysków przy pomocy VAG pro kanały


pari2104

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich chciałbym skontrolowac u siebie w jakim stanie są wtryski potrzebował bym numery na jakich kanałach można to sprawdzić i jeśli ktoś wie jakie wartości powinny tam być żeby przyruwnać do swoich i ewentualnie myśleć o wymianie. Silnik 1.9 Tdi 130 km. Dziękuję pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompowtryski to grupy 013, 018, 023.

Zrób logi statyczne, wrzuć je na tą stronę http://vaglogi.pl/  a linki podaj tutaj.

Poniżej masz opisane jak robić logi.

 

Edytowane przez Tracer39
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Tracer39 napisał:

Witam niestety z przyczyn technicznych nie mogę dodać linku wiec wypisze ,silnik rozgrzany 90 stopni 

Grupa :013

-0.33 mg/H

-0.14 mg/H

 0.54 mg/H

-0.07 mg/H

Grupa ;018

0.00

0.00

0.00

0.00

Grupa :023

19.00

14.00

13.00

62.00

Dodam że pod czas jazdy zapala mi się kontrolka od trakcji silnik przy 2000 obrotów zaczyna szarpać i nie równo chodzić po przekroczeniu 2200 obrotów szarpanie znika . Przy podłączeniu komputera i sprawdzeniu wyskoczył mi taki błąd; Pump-Jet zawór cylindra 4 (N243):Przekroczony zakres regulacji: P1270....Na dole podam wartości z grup gdy pali się kontrolka trakcji.

Grupa:013

-1.18 mg/H

-0.78 mg/H

-0.59 mg/H

2.54 mg/h

Grupa:018

0.00

0.00

0.00

47.00

Grupa:023

21.00

18.00

16.00

127.00

Pytanie czy wszystkie wtryski są do wymiany czy tylko ten 4??

Kupić po regeneracji czy może jakiś używany??

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdejmuj pokrywę zaworów i dognij konektorki na wtyczkach pompowtrysków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już to robiłem nie pomaga kontrolka zapala się cały czas 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 wtrysk niedomaga, albo coś nie tak z listwą... na próbę bym zrzucił pokrywę, wyciągnął 3 i 4 wtrysk i podmienił miejscami, bez nowych uszczelnień.  Dowiesz się wtedy co jest zwalone czy korekcja pójdzie za wtryskiem czy zostanie. Jak za wtryskiem, to szukasz używki i podmieniasz z nowymi uszczelnieniami. Jak zostanie to szukasz w elektryce, przy okazji robiąc uszczelnienia :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtrysk został wyciągnięty i zregenerowany. Zrobiłem w weekend 600 km i wszytko śmiga jak należy. Dzięki wszystkim i pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...