marekmartysz Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 Witam....!!!! Mam goracy temat. wszystko bylo ok narazie. Ale ostatnio... Zaczol sie odzywac tylny naped .... A dokladniej.... Popczas jazdy na wprost szumi... a przy pokonywaniu zakretow juz nie. Jaka moze byc przyczyna? Uszkodzone lozyska kol czy most w ostatnich fazach zycia.
Norbi Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 Dyfra nie zarżniesz tym silnikiem, nie ma szans. No chyba,że nie masz oleju. W Twoim przypadku stawiam na łożyska kół.
PRZEMEK 2800 Opublikowano 21 Lutego 2009 Opublikowano 21 Lutego 2009 tez tak mialem w mojej :)i tez mam quattro i to bylo lożysko
rav Opublikowano 21 Lutego 2009 Opublikowano 21 Lutego 2009 Wiatam Popczas jazdy na wprost szumi... Czy szumy w tylnej części napędu masz na wszystkich biegach i bez znaczenia ma tu prędkość z którą jedziesz, czy może nasila się ten szum w jakiejś konkretnej sytuacji ?? _______________ Pozdrawiam Rafał
barrnaba Opublikowano 22 Lutego 2009 Opublikowano 22 Lutego 2009 Ja ostatnio mam to samo tylko troche inny objaw. Przy jeździe na wprost troche słychać, ale najbardziej na biegu z puszczonym gazem. Natomiast przy każdym skręcie w lewo huczy dosyć głośno (w prawo już nie) i mam wrażenie że to z okolic prawego tylnego koła. Mam 185k i chyba czas na wymianę łożysk.
lukaszek13ns Opublikowano 23 Lutego 2009 Opublikowano 23 Lutego 2009 Dokladnie dyfer trudno zajeździć tak jak wyżej koledzy piszą, sprawdźcie łozyska podnieście jedna strone auta zakręcie mocno kolem jak będzie słychać szum to juz wiadomo, i druga strone z ktorej będzie szumieć to do wymiany, podobny szum morze pochodzić tez od opon, ale najlepiej sprawdzić. Z tego co sie orientuje ale nie jestem pewny na stówę bo dawno temu to robilem łozysko do 1.8t i do 2,4 i chyba jeszcze do 2,8 sa takie same i tak samo jak i naprzednia oś tak samo jak i na tylnia ale tak jak zaznaczalem to byli bardzo dawno i nie wiem czy sie nie mylę koszt takiego z SKF bez zniżek jakieś 120 zl.
kukis84 Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 mi udzielili takiej rady odnosnie wymiany łozyska: Do odpowiednich opisów wyżej dorzucę fotoporadę. http://www.audiworld.com/tech/wheel33.shtml http://www.audiworld.com/tech/wheel45.shtml Robota prosta. Ale praska czy to hydrauliczna czy mechaniczna potrzebna. Przeżyłem już wymianę 3 sztuk z tyłu i jedną z przodu u siebie.
lukaszek13ns Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 Nio dokladnie bez prasy sie nie obejdzie, ja zrobie w sobote dokladny opis i foty bo bede sobie wymienial.
marekmartysz Opublikowano 25 Lutego 2009 Autor Opublikowano 25 Lutego 2009 Witam... przepraszam za tak pozna odp. co do intesywnosci szumienia to tak od 50-60 km/h zaczyna szumiec. Z tego co sie orjentowalem koszt lozysk to 80zl (najtansze) nawet do 140zl za szt. W zaleznosci od sklepu czy hurtowni. Mnie czeka wymiana rozrzadu i oleju to jednoczesnie i wymienie oba lozyska. Oczywiscie postaram sie robic fotki i zamiescic na stronie a4. pozdrawiam...
barrnaba Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 U mnie szumiały łożyska. Już wymienione - oba tylne! SKF - 120 PLN/ szt. Teraz jest cisza!
kukis84 Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 właśnie jestem w trakcie wymiany łozyska tylnego(quattro) jak dobrze pójdzie to dziś lub jutro zamieszce opis i zdjęcia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się