Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi a4 1.8t biały dym z wydechu, znikający płyn chłodniczy i wypadanie zapłonu.


A4cabrio18tbfb

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. mam problem z moim audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb. Miałem do zrobienia rozrząd wiec juz od razu kilka innych rzeczy ogarnalem. mianowicie chlodnica wody bo przeciekala, zapomialem o termostacie, wymieniona tez uszczelka pod pokrywa. cos wywalalo zaplon na 1szym i 2gim lylindrze, wiec swiece i cewki nowe, teraz sie okazuje, ze plyn chlodniczy znika jeszcze szybciej, ale plamy pod autem nie ma, za to jest bialy dym z wydechu. olej nie znika i wyglada ok, w plynie do chlodzenia nie widac oleju, ale wypada zaplon teraz jeszcze bardziej. czy to mozliwe ze uszczelka pod glowica przepuszcza plyn do tych dwóch cylindrow i stad to wypadanie zaplonu, znikanie plynu i bialy dym?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro nie widać wycieku pod autem a płyn znika sprawdź korek od zbiorniczka czy jest ta gumka na nim mi tak z 15 litrów łącznie wywaliło aż doszedłem że gumki na korku nie ma i pół roku spokój. Co do zapłonu sprawdź moduł na filtrze powietrza nowy 110 kosztuje można i w ten slosób spróbować albo podmień z innego auta np od sąsiada czy kumpla. Auto masz w lpg czy sama benza? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pamietam zeby kidykolwiek tam byla jakas gumka? jutro wieczorem bede przy aucie to sprawdze, o ktory modul Ci chodzi? Ja mam interpipe przeplywka a potem rura do filtra, chodzi Ci o przeplywomierz? Na wilnych obrotach wypada zaplon jak zaczne wciskac to zaczynaja wszystkie cylindry pracowac. No i ten dym bialy z wydechu... sporo go jest....

Edytowane przez A4cabrio18tbfb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U góry na obudowie filtra powietrza jest pod taką zdejmowaną plastikową osłonką tak to wygląda u mnie jak na foto. Gumka musi być bo wtedy płyn nie powinien uciekać. Jak masz ten dym na lpg to możliwe że listwa padła wtryskowa jak na benzynie to odłącz wtryski po kolei i sprawdź czy auto tak samo chodzi jak przed odpięciem jak tak samo to wtryski do wymiany okazja by zmienić na większe 380cc od saba :)

IMG_20180507_002130.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze ja nie mam obudowy filtra powietrza i jedyny czujnik przed turbo to przeplywka z tego co pamietam, wtryski mam juz wieksze bo turbo od bexa jest, wtryski od gazu tez duze. tak sie dzieje i na gazie i na benzynie, ale jak patrze na korki w necie to wygladaja tak jak moj... no i to wygadanie glownie na pierwszym cylindrze, czasami drugi tez zawadzi.

Edytowane przez A4cabrio18tbfb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób test na szczelność układu i się dowiesz co się dzieje możliwe że blok jest dziurawy a sprawdzałeś czy nie przybywa oleju? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyskakuje tylko ze gubi iskre, cewki i swiece nowe. rozrzad nowy olej nowy filtry nowe, chlodnica plynu nowa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed wymiana uszczelki pod pokrywa troche mi tamtedy uciekalo i spod korka wlewu oleju, olej z 5w40 wymienilem na valvoline racing 10w40 i stan oleju jest caly czas taki sam. Jak zrobic test szczelnosci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być sonda walnięta u siebie też podejrzewam sondę. Test to podjedź do dobrego powtarzam dobrego mechanika. Zastanawia mnie poco zmieniłeś olej z 5w40 na 10w40 ja u siebie mam 5w40 a mam już 300tys nalatane...  Co do dymienia to u mnie na gazie tak było i była to wina padniętej listwy lpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ubywalo mi oleju a auto wykrecone na okolo 240km. jezdze dosc ostro i wszyscy ten olej polecali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest jeszcze taki objaw ze jak odkrece korek od plynu to troche rwada plyn do zbiorniczka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może uszczelka pod głowicą jest padnięta i może być że dymi niewiem a korek jak odkręcisz od płynu to płyn nie bulgocze? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak uszczelka to i planowanie i uszczelnianie głowicy wypadałoby zrobić to tak koło 2tys mniejwięcej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...