Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1.8T BFB] prośba o analizę logów


omen-25

Rekomendowane odpowiedzi

Witaj na wstępie trzeba sprawdzic dolot kompresorem pod kątem nieszczelnosci. Jest bardzo bogata mieszanka od 2300 rpm...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od wymiany przeplywomierza na org. bosch po numerach.

Wysłane z mojego HT50 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po czym poznałeś ze jest nie oryginalny ?. Mówiąc szczerze to tego nie sprawdzilem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, omen-25 napisał:

A po czym poznałeś ze jest nie oryginalny ?. Mówiąc szczerze to tego nie sprawdzilem

Łukasz miał na myśli żeby wymienić na oryginalny Bosch bo tylko ten działa prawidłowa reszta to loteria. A napisał to bo przepływomierz pokazuje za dużo jak na serię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, Dzisiaj jeszcze raz była u mnie i patrzyłem przepływomierz jest bosch ale jest nowy trop. Pomiezylem ciśnienie na cylindrach i było miedzy 10,3 a 10,8 po probie olejowej wszystkie ponad 12. na blacie 330000 tys wiec pewnie bez kapitalki się nie obędzie :-( . Ale to juz nowy temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ladnie chcesz wpakowac koleżanke,wez sprawdz dokladnie numery na obodowie przeplywki, wyjmij sam wklad z przeplywki i sprawdz numery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego chce ja wpakować? to nie ja jej to auto sprzedaje tylko już kupiła. A kojarzysz numery oryginalnego wkładu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, omen-25 napisał:

Dlaczego chce ja wpakować? to nie ja jej to auto sprzedaje tylko już kupiła. A kojarzysz numery oryginalnego wkładu?

Bo sugerujesz robić remont kapitalny przy takim ciśnieniu sprężania ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rożnica miedzy pomiarem na sucho a próbą olejowa ponad 2 bary co  sugeruje zużyte pierścienie. z tego co znalazłem to zdrowe 1.8t ma kolo 13

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, omen-25 napisał:

Rożnica miedzy pomiarem na sucho a próbą olejowa ponad 2 bary co  sugeruje zużyte pierścienie. z tego co znalazłem to zdrowe 1.8t ma kolo 13

Co nie oznacza że 10 bar to szrot ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, omen-25 napisał:

Ok to przy jakim ciśnieniu zacząć się martwic,?

Poniżej 8 to szrot, pojawiają się problemy z odpalaniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra  sprawdzę przeplewke doprowadzimy resztę do ladu i zobaczymy co dalej żeby lepiej jechało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...