Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spadają obroty na wolnym.


Paka85

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Potrzebuje Waszej pomocy....

Na wolnych obrotach na postoju spadają mi obroty jakby się dusił i gasnie, a raz jest wszystko ok. Raz miałem taki przypadek że sam gazu dodawał ale to tylko raz.

Mam też założony gaz, na gazie jest trochę gorzej niż na benzynie.

Pomoże ktoś co może być przyczyną takiego zachowania.?

B5 1.8  125km

Z góry dziękuję

Edytowane przez Paka85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie to samo, patrz na filmik, bez dotykania gazu.

 

Odkąd mam to auto nie mam pojęcia co jest z tymi obrotami..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tak samo.

Będę na dniach sprawdza przepustnice,dolot do przepustnicy czy nie łapie lewego powietrza,swiece,kable wysokiego napiecia...może coś znajdę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i znajdziesz , ja u Siebie przepustnicę zmieniałem 4 razy i ciągle taki sami efekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też się borykam z tym problemem ostatnio.  Na rozgrzanym zrobiłem pomiar i ilość zasysanego powietrza bardzo skacze na jałowym ( od 2 do 13) a teoretycznie powinno być gdzieś w przedziale od 2 do 4 g. 

Pokazuje błąd przepływki i sondy.  Dajcie znać jak sobie poradziliście ;)

Screenshot 2018-05-11 15-37-23.jpg

Screenshot 2018-05-11 15-31-43.jpg

Screenshot 2018-05-11 15-32-09.jpg

Screenshot 2018-05-11 15-33-40.jpg

Screenshot 2018-05-11 15-37-06.jpg

Screenshot 2018-05-11 15-33-47.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie sprawdzić zasysane powietrze na vcds 311?

U mnie nie ma żadnych błędów a auto ciągle ma problem z obrotami.

Edytowane przez k232
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz bloki to wpisujesz lub klikasz 02. Sprawdze jeszcze napięcia na multi bo albo kalbe albo wydaje mi się że przepływka za dużo wskazuje powietrza( a go nie ma)  i przez to komputer za dużo paliwa daje i na końcu i sonda wywala błąd.

Edytowane przez MM1311
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że tak ale u mnie błędów nie ma i jest mega problem. U Ciebie to może jest gaz źle ustawiony dlatego jest błąd mieszanki i sondy. Ja u Siebie też walczyłem z gazem i z mieszanką bo był ustawiony na ubogo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, k232 napisał:

Możliwe że tak ale u mnie błędów nie ma i jest mega problem. U Ciebie to może jest gaz źle ustawiony dlatego jest błąd mieszanki i sondy. Ja u Siebie też walczyłem z gazem i z mieszanką bo był ustawiony na ubogo.

Naciąg linki przy przepustnicy jest taki sam. Tzn jest trochę luzu zanim drgnie to kółko ( foto) czy gdzie się go ustawia?

IMG_20180508_180624.jpg

Edytowane przez MM1311
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam pojęcia jaki jest prawidłowy naciąg linki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, MM1311 napisał:

Naciąg linki przy przepustnicy jest taki sam. Tzn jest trochę luzu zanim drgnie to kółko ( foto) czy gdzie się go ustawia?

IMG_20180508_180624.jpg

też mam taki naciąg.

tylko nie wiem czy jest dobry...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka nie musi dawać błędu żeby dawać zły pomiar. MM1311 u siebie to postaraj się podmienić przepływomierz, ale nie na jakiś zamiennik, tylko ori. Błąd sondy raczej ze zbyt dużej dawki paliwa.

Edytowane przez mszark
Linke puki co olejcie, bo wolne obroty są regulowane elektronicznie.
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, mszark napisał:

Przepływka nie musi dawać błędu żeby dawać zły pomiar. MM1311 u siebie to postaraj się podmienić przepływomierz, ale nie na jakiś zamiennik, tylko ori. Błąd sondy raczej ze zbyt dużej dawki paliwa.

Przepływka daje błąd że za niskie lub za wysokie napięcie. 

Przepływomierz
Na zapłonie

1,15 mV 
4,18 mV
17,28 mV

Na włączonym

14,18 V
0,040 V
1,13 V

Właśnie podjadę zakupić w tygodniu przepływke. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paka podłącz pod kompa i sprawdź błędy i działanie czujników. Coś będzie wiadomo, bo tak to można sobie sprawdzać i pół osprzętu wymienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Natrafiłem na kolejną rzecz przy szukaniu problemu falowania ( urwana drążek i pęknięta membrana) .  Po otwarciu ręcznym klapek auto jest żwawsze,na zimnym  nie faluje a na ciepłym mniej faluje  jak wcześniej tylko bardziej  przy postoju na światłach  lubi sobie zgasnąć. co jakiś czas. Czasem na chwile pomaga jak się przegazuje na 3-4k obrotów. 

Paka85  Czy udało Ci się rozwiązać problem?

IMG_20180516_164931.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, MM1311 napisał:

Natrafiłem na kolejną rzecz przy szukaniu problemu falowania ( urwana drążek i pęknięta membrana) .  Po otwarciu ręcznym klapek auto jest żwawsze,na zimnym  nie faluje a na ciepłym mniej faluje  jak wcześniej tylko bardziej  przy postoju na światłach  lubi sobie zgasnąć. co jakiś czas. Czasem na chwile pomaga jak się przegazuje na 3-4k obrotów. 

IMG_20180516_164931.jpg

Co do gruszki to miałem to samo, urwane cięgno i walnięta membrana. Skoro jest to ma działać więc postanowiłem ją naprawić. Cięgno można zreanimować tylko trzeba trochę pokombinować (widziałem gdzieś na necie niektóre patenty, ja poszedłem w zwykły kawałek twardego drucika) a co do membrany to klejenie nie utrzyma (wiem bo próbowałem różnych sposobów). Jeśli jesteś zainteresowany membraną pisz pw. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...