CULTUS3 Opublikowano 29 Lipca 2018 Autor Opublikowano 29 Lipca 2018 to najlepiej żeby było z wentylkiem, a manometr mam przy pistolecie do pompowania kół. Chyba że gdzieś w sklepie dostane z małą skalą to będzie lepiej widać. Logi: statyczne http://vaglogi.pl/log-033_002_8KJ1Ea.html dynamiczne http://vaglogi.pl/log-002_Kfzmpw.html http://vaglogi.pl/log-033_xq4sc5E.html
daglas Opublikowano 29 Lipca 2018 Opublikowano 29 Lipca 2018 30 minut temu, CULTUS3 napisał: to najlepiej żeby było z wentylkiem, a manometr mam przy pistolecie do pompowania kół. Chyba że gdzieś w sklepie dostane z małą skalą to będzie lepiej widać. Logi: statyczne http://vaglogi.pl/log-033_002_8KJ1Ea.html dynamiczne http://vaglogi.pl/log-002_Kfzmpw.html http://vaglogi.pl/log-033_xq4sc5E.html Te logi zrob jednoczesnie dwie grupy i dynamicznie
CULTUS3 Opublikowano 29 Lipca 2018 Autor Opublikowano 29 Lipca 2018 Zrobiłem 2 razy http://vaglogi.pl/log-002_033_ZW3D1.html http://vaglogi.pl/log-002_033_zj9B8d.html
daglas Opublikowano 29 Lipca 2018 Opublikowano 29 Lipca 2018 (edytowane) 30 minut temu, CULTUS3 napisał: Zrobiłem 2 razy http://vaglogi.pl/log-002_033_ZW3D1.html http://vaglogi.pl/log-002_033_zj9B8d.html Podlewa Ci go sprawdz dobrze ten uklad. Ja zrobilem sobie cos takiego jak na zdjeciu z rur zgrzewanych. Na jednym koncu jest zakorkowane a na drugim jest szybkozlaczka, meska koncowke wkrecilem w pistolet do pompowania kol z manometrem wczesniej odkrecajac wezyk i takim sposobem jest za***isty sprzet do sprawdzenia szczelnosci. Srednice rur zgrzewanych to fi50 aczkolwiek od turbo guma ma 46mm ale spokojnoe da sie naciagnac a od przepustnicy nie mierzylem ale naciagnalem ja na mufe cos kolo 65mm. Mozesz uzyc do tego czegos innego. Ew jqk chcesz to odezwij sie na priv to Ci zmontuje cos takiego. Edytowane 29 Lipca 2018 przez daglas
CULTUS3 Opublikowano 29 Lipca 2018 Autor Opublikowano 29 Lipca 2018 Widzę że robiłeś z rur PP. dobry patent. Od strony kolektora ssącego to gdzieś czytałem że puszkę np po farbie wkładają, byle wymiar się zgadzał i szczelnie było. A od turbo to myślę że coś w instalacyjnym dobiorę, pistolet do pompowania kół też mam. Jak się wyrobię to jutro ogarnę. Dzięki za pomysł
CULTUS3 Opublikowano 31 Lipca 2018 Autor Opublikowano 31 Lipca 2018 Jako że moja turbina jest na spinke A nie opaskę to zrobiłem sobie coś takiego. W czwartek dopiero znajdę czas na sprawdzenie.
CULTUS3 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2018 No i szczelność sprawdzona. Dolot szczelny od samego turbo po samą przepustnice. Chyba zostaje tylko turbo bo nic innego już nie ma.
CULTUS3 Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Tak wygląda turbo. Po demotarzu dużo łatwiej coś zobaczyć.
daglas Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Takie uroki zeliwa w k03. U mnie bylo takie samo ale na luzie turbo obslugiwalo program na 250ps
CULTUS3 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Turbo generalnie wymieniłem. Wstaje szybciej bo teraz mam moc już przy ok 2500 i po odpięciu n75 w moment wpada w tryb awaryjny i ogranicza moc. Wyszło że ma już delikatny luz wzdłużny więc i tak prędzej czy później musiał bym ją wymienić. Od ilu obrotów powinienem czuć działanie turba? Tak jak w dieslu od ok 2k obrotów? Zastanawiam się czy czasem n75 pomimo sprawności elektrycznej nie przepuszcza ciśnienia na wg. Jak sprawdzałem wymontowany to niby szczelny no ale płuca takiego ciśnienia nie dadzą.
CULTUS3 Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Problem rozwiązany już jakiś czas temu, ale wypada napisać co było nie tak . Ciężko chyba w tych czasach o mechanika z prawdziwego zdarzenia i chyba najlepiej robić wszystko samemu. 2 różnych mechaników i nawet rozrządu dobrze sprawdzić nie umieją. Okazało się że jest przestawiony o 2 ząbki. Ciekawe że nie sypało żadnymi błędami. Sam rozebrałem, ustawiłem i teraz wszystko chodzi jak należy i teraz nic nie przerywa, odpala ładnie i moc ma już z dołu. Dziękuję wszystkim za pomoc.
Lomaj Opublikowano 29 Października 2019 Opublikowano 29 Października 2019 Przestawiony o dwa ząbki na pasku czy łańcuchu? W bloku 91 teraz wartości się pokrywają? Pozdrawiam!
CULTUS3 Opublikowano 30 Października 2019 Autor Opublikowano 30 Października 2019 Na pasku był przestawiony. Teraz się wszystko ładnie pokrywa, ładnie odpala i ładnie ciągnie od dołu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się