piotrek1993 Opublikowano 18 Maja 2018 Autor Opublikowano 18 Maja 2018 Ok co one testują? Wrzucić logi z tego?
WYSKUN Opublikowano 18 Maja 2018 Opublikowano 18 Maja 2018 czy łancuch nie jest rozciagniety. tak logi
piotrek1993 Opublikowano 18 Maja 2018 Autor Opublikowano 18 Maja 2018 Jutro zrobię te logi i wrzucę do tego dvke sprawdzę może ona tak turbo zmula bo zrzuca ciągle cisnienie.... a jest jakis sposob na sprawdzenie n75 ?
soul87 Opublikowano 18 Maja 2018 Opublikowano 18 Maja 2018 (edytowane) ja bym sprawdzil tak: - szczelnosc dolotu - DVke - gruche turbo oraz jej ustawienie Ogólniej to najpierw obowiazkowo sprawdzic szczelnosc dolotu. N75 raczej jest sprawne, gdyby coś tam było nie tak bo turbo by przeładowywało. Albo przynajmniej turbo powinno osiagac 0.3 bara doladowania na nizszych obrotach. Edytowane 18 Maja 2018 przez soul87
piotrek1993 Opublikowano 19 Maja 2018 Autor Opublikowano 19 Maja 2018 Soul turbo mam świeżo po regeneracji ( pewnie nawet nie potrzebnej) no ale to już trudno.... więc z grucha nie powinno być problemu... szczelność i dvke dziś po południu sprawdzę
piotrek1993 Opublikowano 19 Maja 2018 Autor Opublikowano 19 Maja 2018 witam poniżej logi z kanałów 091 093 090 http://vaglogi.pl/log-091_093_090_xu9Kyeq.html
piotrek1993 Opublikowano 19 Maja 2018 Autor Opublikowano 19 Maja 2018 najlepsze ze po odpieciu przepływki auto jezdzi tak samo....
WYSKUN Opublikowano 19 Maja 2018 Opublikowano 19 Maja 2018 zanim zaczniesz sprawdzac przeplywke sprawdz szczelność dolotu.
piotrek1993 Opublikowano 19 Maja 2018 Autor Opublikowano 19 Maja 2018 (edytowane) W poniedziałek zrobię test i podzielę się wynikami bo dzisiaj już nie dostanę potrzebnych do tego gratów zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz dzisiaj podczas przejazdu temperatura w dolocie nie wchodziła poniżej 35 stopni a dobijala nawet do 48 od 1500- 6500 rpm A temperatura na zewnątrz wynosiła około 20 stopni... Edytowane 19 Maja 2018 przez piotrek1993
piotrek1993 Opublikowano 22 Maja 2018 Autor Opublikowano 22 Maja 2018 witam ponownie, Zrobiłem test szczelności dolotu przed przepustnica i nigdzie nie widać lub slychać nieszczelności. Dodatkowo sprawdziłem dvke i działa ok n75 również jest sprawny. Później zrobiłem jeszcze ten sam test ale z założonym wężem na kolektor i okazało się że mam sporą nieszczelność na ezektorze. Nasuwa mi się pytanie... jeśli on steruje podciśnieniem lub w tym uczestniczy to możliwe że ta nieszczelność powoduje tak późne wstawanie turbiny? pytam bo szkoda mi wyrzucić nastepne 100zł w błoto na wymiane czegoś co nie przywróci osiągów silnika.
piotrek1993 Opublikowano 30 Maja 2018 Autor Opublikowano 30 Maja 2018 ezektor wymieniony turbo troche lepiej wstaje ale szału dalej nie ma... wie ktoś może jak dokladnie powinien byc sterowany n249? albo jak go sprawdzic vagiem lub w jakis inny sposob?
piotrek1993 Opublikowano 22 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2018 Dla potomnych? problemem okazal sie pekniety kolektor wydechowy miedzy śrubami trzymajacymi turbo jesli mamy slabe doladowanie i wysokie korekty z sondy wskazujące uboga mieszanke czyli korekty dodatnie to wlasnie tam nalezy szukac problemu;)
soul87 Opublikowano 25 Czerwca 2018 Opublikowano 25 Czerwca 2018 Nie było słychać tego pęknięcia ????
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się