Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b7 1.8t brak mocy ponizej 4000rpm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ok co one testują? Wrzucić logi z  tego?

Opublikowano

czy łancuch nie jest rozciagniety. tak logi

Opublikowano

Jutro zrobię te logi i wrzucę do tego dvke sprawdzę może ona tak turbo zmula bo zrzuca ciągle cisnienie.... a jest jakis sposob na sprawdzenie n75 ?

Opublikowano (edytowane)

ja bym sprawdzil tak:

- szczelnosc dolotu

- DVke

- gruche turbo oraz jej ustawienie 

 

Ogólniej to najpierw obowiazkowo sprawdzic szczelnosc dolotu.

N75 raczej jest sprawne, gdyby coś tam było nie tak bo turbo by przeładowywało. Albo przynajmniej turbo powinno osiagac 0.3 bara doladowania na nizszych obrotach. 

Edytowane przez soul87
Opublikowano

Soul turbo mam świeżo po regeneracji ( pewnie nawet nie potrzebnej) no ale to już trudno....  więc z grucha nie powinno być problemu... szczelność i dvke dziś po południu sprawdzę 

Opublikowano

wyglądają dobrze

Opublikowano

najlepsze ze po odpieciu przepływki auto jezdzi tak samo....

Opublikowano

zanim zaczniesz sprawdzac przeplywke sprawdz szczelność dolotu.

Opublikowano (edytowane)

W poniedziałek zrobię test  i podzielę się wynikami bo dzisiaj już nie dostanę potrzebnych do tego gratów zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz dzisiaj podczas przejazdu temperatura w dolocie nie wchodziła poniżej 35 stopni a dobijala nawet do 48 od 1500- 6500 rpm  A temperatura na zewnątrz wynosiła około 20 stopni...

Edytowane przez piotrek1993
Opublikowano

witam ponownie,

Zrobiłem test szczelności dolotu przed przepustnica i nigdzie nie widać lub slychać nieszczelności. Dodatkowo sprawdziłem dvke i działa ok n75 również jest sprawny.

 

Później zrobiłem jeszcze ten sam test ale z założonym wężem na kolektor i okazało się że mam sporą nieszczelność na ezektorze. Nasuwa mi się pytanie... jeśli on steruje podciśnieniem lub w tym uczestniczy to możliwe że ta nieszczelność powoduje tak późne wstawanie turbiny? pytam bo szkoda mi wyrzucić nastepne 100zł w błoto na wymiane czegoś co nie przywróci osiągów silnika.

ezektor.jpg

Opublikowano

ezektor wymieniony turbo troche lepiej wstaje ale szału dalej nie ma... wie ktoś może jak dokladnie powinien byc sterowany n249? albo jak go sprawdzic vagiem lub w jakis inny sposob?

Opublikowano

Dla potomnych? problemem okazal sie pekniety kolektor wydechowy miedzy śrubami trzymajacymi turbo jesli mamy slabe doladowanie i wysokie korekty z sondy wskazujące uboga mieszanke czyli korekty dodatnie to wlasnie tam nalezy szukac problemu;)

Opublikowano

Nie było słychać tego pęknięcia ????

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...