Plebanov Opublikowano 21 Maja 2018 Opublikowano 21 Maja 2018 Witam, chciałbym się Was poradzić odnośnie problemu z przyspieszaniem na rozgrzanym silniku. Na zimnym jak wciskam gaz to powiedzmy, że odpycha się zadowalająco. Natomiast, gdy się rozgrzeje to jest masakra. Gdy wcisnę pedał w podłogę to tak jakby stracił połowę koni, a na dodatek szarpie. Irytuje to strasznie. Ostatnie naprawy: - wymienione świece - wymieniony czujnik położenia wału - wymieniony czujnik cieczy Silnik 2,0 alt benzyna Przebieg niby 240k Błędy: 16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent i kiedyś miałem coś o zbyt bogatej mieszance (nie pamiętam dokładnie kodu) No i bardzo lubi olej :/ ... (5W-30) Kiedyś się "bawiłem" interfejsem OBD i zrobiłem jakieś logi - wrzucam je. Jestem lama w tych tematach, więc pewnie są nie tak zrobione :D Wiadomo, że najlepiej pojechać do mechanikiera. Zamierzam to w niedługim czasie zrobić, ale najpierw chciałbym rozeznać temat (o ile się da). LOG-01-032-033-002.csv LOG-01-032-033-002-d.csv LOG-01-032-033-002-d2.csv
Plebanov Opublikowano 22 Maja 2018 Autor Opublikowano 22 Maja 2018 W weekend będę miał chwilę czasu to spojrzę na gruchę.
Plebanov Opublikowano 28 Maja 2018 Autor Opublikowano 28 Maja 2018 W sobotę rozebrałem gruchę i okazało się, że mam pęknięte cięgno i uszkodzoną membranę... jakiś patent na to macie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się