lpdaniel10 Opublikowano 24 Maja 2018 Opublikowano 24 Maja 2018 Witajcie Forumowicze. Pacjent audi a4 b6 1.8T BEX od jakiegoś czasu kompletny brak mocy. Nie jedzie to jak 190km zupełnie. Zmieniony n75, wyczyszczony mapsensor, poprawy brak. Przepływomierz który był założony miał inne numery niż ten który powinien iść oryginalnie i miał rudy nalot na wkładce. Zmieniłem na próbę zakładając od 150 konnego - brak jakiejkolwiek poprawy. Zrobiłem logi dynamiczne 115 i 002 które załączam w temacie. Może jest ktoś w stanie podpowiedzieć gdzie może leżeć przyczyna? Turbina pęknięta? Jakieś sugestie? LOG-01-002-xxx-xxx.csv LOG-01-115-xxx-xxx.csv
Łukasz13 Opublikowano 25 Maja 2018 Opublikowano 25 Maja 2018 Kolego zrób komplet logów do odcinki, 002+033, 115+118, 003+020. Z tych co zrobiłes to turbo troche słabo sie budzi i niedoładowuje, do tego tą przepływke co masz i tak najlepiej podmień na org. sprawna bo ta zawyża.
lpdaniel10 Opublikowano 29 Maja 2018 Autor Opublikowano 29 Maja 2018 Mechanik zdjął turbo. Okazuje się że obudowa ma pęknięcia a turbina luz wzdłużny. Jak określił facet który ją regeneruje stwierdził że jest "przegrzana". Poza tym mechanik twierdzi że katalizator się z jednej strony stopił. Powiedzcie mi Panowie skąd się taki stan rzeczy mógł wziąć? Skąd takie problemy z przegrzewaniem?
lpdaniel10 Opublikowano 25 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2018 Logi: LOG-01-002-xx1x-xxx.csv LOG-01-118-xxx-xxx.csv LOG-01-115-xxx-xxx.csv LOG-01-033-xxx-xxx.csv LOG-01-033-xxx-xxx.csv LOG-01-020-xxx-xxx.csv LOG-01-003-xxx-xxx.csv LOG-01-002-xxx-xxx.csv
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się