patryk.92 Opublikowano 25 Maja 2018 Opublikowano 25 Maja 2018 Witam. Od jakiegoś czasu borykam się z około 60 błędami silnika, które nie pojawiają się na liczniku jako check engine. Mam zrobione zdjęcia błędów przy użyciu skanera VAG 5053 ITS. Auto w gazie, skrzynia TipTronic. Poprzedni właściciel zaniedbał strasznie cały samochód. Robione miałem płukanie silnika. Wymiana uszczelek pod głowicą oraz planowanie głowic. Ustawianie rozrządu oraz podstawowe rzeczy po kupnie auta tj, rozrząd, świece, tarcze, klocki, płyny, olej oraz filtry. Auto odebrał od mechanika pod koniec grudnia. Dopiero na wiosnę zaczęły wyskakiwać błędy. Na początku wykasowałem i był spokój na jakiś czas. Teraz ciężko je nawet wykasować z pamięci. Oto lista błędów pokazanych przez skaner: 14405 - Nie znaleziono opisu. Zasilanie 14640 - Nie znaleziono opisu. Błąd w obwodzie elektrycznym 13621 - Nie znaleziono opisu. Błąd w obwodzie elektrycznym 19477 - Nie znaleziono opisu. Zbyt duża wartość rezystancji 012336 - Czujnik kąta przepustnicy 2 (Praca2) (G298) - Za wysoki sygnał. Brak połączenia 012291 - Przekaźnik niskiego ogrzewania wstępnego cieczy chłodzącej (J359) - Zwarcie do plusa 11751 - Nie znaleziono opisu. Sygnał na plusie 23561 - Nie znaleziono opisu. Sporadyczny - Brak lub nieprawidłowe ustawienie 00710 - Nie znaleziono opisu. Pozycja późna nieosiągnięta 11824 - Nie znaleziono opisu. Brak zacisku 30 008278 - SAE - Wtryskiwacz reduktora 2 (Blok 2) - Obieg otwarty. Nieprawidłowy osprzęt 12085 - Nie znaleziono opisu. 008224 - Czujnik położenia kapy kolektora dolotowego (Blok 2) - Niewiarygodny sygnał. Sporadyczny - Zasilanie 61712 - Nie znaleziono opisu. 39736 - Nie znaleziono opisu. Cylinder 2 012344 - Sterownik przepustnicy 2 (J544) - Nieosiągnięcie dolnej wartości granicznej. Cylinder 2 13625 - Nie znaleziono opisu. Wewnętrzne napięcie zasilania. 012337 - Czujnik pracy przepustnicy 2 (G296) - Błąd elektryczny. Zasilanie 000768 - Wykrycie przerywania zapłonu przy losowym/wielu cylindrach. Wtyk 02480 - Nie znaleziono opisu. Sporadyczny 04186 - Nie znaleziono opisu. Sporadyczny - Niewiarygodny sygnał 61747 - Nie znaleziono opisu. Sporadyczny - Zasilanie 17712 - Nie znaleziono opisu. Błąd w obwodzie elektrycznym 012345 - Polecenie skrzyni biegów - Zredukowany moment obrotowy - Niewiarygodny sygnał. Zbyt małe zasilanie 02494 - Nie znaleziono opisu. Sygnał na masie 50864 - Nie znaleziono opisu. Sporadyczny 45297 - Nie znaleziono opisu. Sygnał poza zakresem tolerancji 23195 - Nie znaleziono opisu. W trybie awaryjnym 23097 - Nie znaleziono opisu. Wewnętrzne napięcie zasilania 00688 - Nie znaleziono opisu. Sporadyczny 39712 - Nie znaleziono opisu. Zasilanie 008192 - Katalizator/filtr NOx (Blok 1) - Wydajność poniżej wartości granicznej 14645 - Nie znaleziono opisu. Zbyt małe zasilanie 14669 - Nie znaleziono opisu. Zbyt duża wartość rezystancji 008240 - SAE - Nagrzewnica paliwa - Wydajność. Zasilanie 012592 - System EGR - Przekroczenie zakresu regulacji. Brak sygnału 00045 - Nie znaleziono opisu. Sporadyczny 00348 - Nie znaleziono opisu. Granica adaptacji przekroczona 48642 - Nie znaleziono opisu. Sporadyczny - Cylinder 3 13102 - Nie znaleziono opisu. Sporadyczny - Zasilanie 39870 - Nie znaleziono opisu. Sygnał na masie 012320 - Zawór klapy wylotowej 1 (N322) - Błąd elektryczny. Zbyt duża wartość rezystancji 48816 - Nie znaleziono opisu. Sporadyczny 59193 - Nie znaleziono opisu. Wewnętrzne napięcie zasilania 000800 - Czujnik prędkości silnika (G28) - Uszkodzenie. Zasilanie 14592 - Nie znaleziono opisu. 17739 - Nie znaleziono opisu. 14411 - Nie znaleziono opisu. 000301 - Czujnik ciśnienia na wlocie turbosprężarki - Zwarcie do plusa. Sporadyczny 17737 - Nie znaleziono opisu. 002313 - SAE - Błąd sterowania dźwigni wybieraka. Sporadyczny - Brak lub nieprawidłowe ustawienie 50739 - Nie znaleziono opisu. Sporadyczny - Zasilanie 012363 - Czujnik położenia nagrzewnicy - Błąd elektryczny 000563 - SAE - Dodatkowa pompa paliwa - Przerwanie obwodu. Sporadyczny - Zasilanie 000904 - SAE - Czujnik pozycji wału korbowego B - Za wysoki sygnał. Brak zacisku 30 61696 - Nie znaleziono opisu. 23040 - Nie znaleziono opisu. Zbyt duża wartość rezystancji 23728 - Nie znaleziono opisu. Sporadyczny 17744 - Nie znaleziono opisu. 39755 - Nie znaleziono opisu. 39681 - Nie znaleziono opisu. 59168 - Nie znaleziono opisu. Granica regulacji przekroczona Wiem, że mam do wymiany sterownik od skrzyni biegów. Czekam w kolejce do mechanika. Jest możliwe, że ECU dostaje świra? Ma ktoś pomysł czemu tyle błędów? Ostatnio wyskoczyło 70, ale już nawet ich nie czytałem.
k232 Opublikowano 25 Maja 2018 Opublikowano 25 Maja 2018 Sprawdź czy ECU jest zalane wodą. Na bank gdzieś zwarcie robi bo to jest niemożliwe stary : D D
pila24 Opublikowano 25 Maja 2018 Opublikowano 25 Maja 2018 49 minut temu, patryk.92 napisał: 000301 - Czujnik ciśnienia na wlocie turbosprężarki - Zwarcie do plusa. Sporadyczny Błędy z kosmosu,jak poprzednik napisał sprawdź ECU i wtyczkę od niego czy nie zgniła.
patryk.92 Opublikowano 25 Maja 2018 Autor Opublikowano 25 Maja 2018 Jest troszkę syfu koło obudowy, od strony nadkola. Ale w środku wszystko wygląda dobrze. Wtyczka ładna ta szersza, piny też wyglądają ok. Tej drugiej zdjąć nie mogę.
patryk.92 Opublikowano 27 Maja 2018 Autor Opublikowano 27 Maja 2018 Pomocy. Nikt już nie ma innego pomysłu?
Robero321 Opublikowano 31 Maja 2018 Opublikowano 31 Maja 2018 (edytowane) Nie szukaj na razie żadnego sterownika - bzdura kompletna... Po pierwsze jedna usterka może generować kilka błędów Po drugie błędy które podałeś to jakiś bełkot... Podepnij się pod normalnego VCDSa lub VAGA i te błędy wklej a nie z jakichś skanera co nie potrafi zidentyfikować błędów.. Błędy te mogą wynikać ze słabego zasilania. jest info coś o terminalu 30 znajduje się on pod kierownicą nad pedałami jak tam bedziesz miał słabyy kotakt to jest równoznaczne z litanią błedów. Jeden z błędów mówi również o problemach z podciśnieniem możliwe że trzeba je przejrzeć i ewntualnie powymieniać wężyki miałem kiedyś wiele problemów przez to łacznie ze sporą utrata mocy. Gazownik dał du*y i zakładając gaz nie podpiął prawidłowo podciśnień a jednego w ogóle nie wpiął = litania błędów.. Rozrząd również do sprawdzenia.... możliwe że fazatory trzeba sprawdzić + odma i kąty w 93 grupie Błędy dotyczące skrzyni również nie wskazują że jest problem ze sterownikiem a z wybierakiem i zasilaniem... Jest na forum kilku speców od tego silnika skontaktuj się z nimi i umów na wizytę ..... bo tak jak bedziesz słuchał rad z kosmosu to popłyniesz z kasą ... Edytowane 31 Maja 2018 przez Robero321
Robero321 Opublikowano 31 Maja 2018 Opublikowano 31 Maja 2018 Jeśli chodzi zaś o sterownik to rozbierz obudowę od kompa w podszybiu i sprawdź czy się nie dostała woda tam sprawdź też czy "fachowiec" zakładając gaz i wpinając się w instalacje co robią najczęściej właśnie przy kompie nie po nadcinał przewodów (nagminne) za bardzo i te nie skorodowały niestety trzeba pewnie będzie zdjąć sporo izolacji.. (odłącz aku przy tym aby nie narobić większej kiszki)
patryk.92 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2018 13 godzin temu, Robero321 napisał: Jest na forum kilku speców od tego silnika skontaktuj się z nimi i umów na wizytę ..... bo tak jak bedziesz słuchał rad z kosmosu to popłyniesz z kasą ... Możesz mi podać tych fachowców? Albo gdzie mogę ich szukać?
Robero321 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Opublikowano 1 Czerwca 2018 13 godzin temu, patryk.92 napisał: Możesz mi podać tych fachowców? Albo gdzie mogę ich szukać? https://a4-klub.pl/profile/82465-waskivw/
patryk.92 Opublikowano 2 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2018 Dziekuję bardzo za pomoc. Jak kupie kabel pod VAGa to będę się kontaktować z kolegą waskivw. A w międzyczasie popatrzę co ewentualnie mógł gazownik zepsuć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się