Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Po Audi A4 B8 BMW F31


aprox99

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ,po roku Audi A4 b8 avant,rocznik 2013, 136Km diesel ,przebieg 112 tys.przyszedł czas na bmw 320D 184Km kombi rocznik 2014 przebieg 108tys.Chciałem podzielić się obserwacjami i odczuciami dotyczącymi te dwa samochody.

Silnik,skrzynia biegów:

Fenomenalny silnik w BMW przy takiej samej jeździe na autostradzie pali litr mniej od Audi.Jestem kierowcą defensywnym i jeżdżę tak pomiędzy 130-140.Zużycie paliwa w Audi 6,3L w Bmw 5,2L.

Niektórzy piszą że BMW jest głośniejszy,ja tego nie zauważyłem ,w przeciwieństwie do Audi mniej szumów wiatru. Silnik Audi po przejechaniu 40 km w zimie nadal nie osiągał temperatury,o niemożliwości ciągnięcia przyczepy nie wspomnę(trzeba przebudować wentylatory i chłodnicę)Do skrzyni trzeba się przyzwyczaić,biegi wchodzą idealnie lecz trzeba większej siły żeby je wrzucić.W Audi wchodziły lekko ale niekiedy czułem leciutkie haczenie.Olej mierzę m.innymi też bagnetem

Karoseria: