zaraza23 Opublikowano 24 Lipca 2018 Autor Opublikowano 24 Lipca 2018 Ale tam jest na bieżąco podgląd w tym programie z obu sond. Nic nie wkładałem do obd to jest chyba zestrojone razem. Błędy sterownika silnika też tym kasowałem. Później Robie log. Tylko nie jestem pewnien czy na automacie mam dać na manualne wybieranie biegów i trójka czy się normalnie szybko rozpędzać ? Kwestią sporną jest dotrysk paliwa. Widzę że mam wyłączony. Bardzo rzadko zbliżam się do 6000 więc chyba może tak być prawda ?
przem8 Opublikowano 24 Lipca 2018 Opublikowano 24 Lipca 2018 Jak instalacja wyrabia to po co dotrysk? Z tego co mi wiadomo to najpewniejsze jest strojenie na korekty z vaga w tym przypadku.
zaraza23 Opublikowano 24 Lipca 2018 Autor Opublikowano 24 Lipca 2018 No ale po co vag jak vag czyta te same dane ze sterownika ? ? No chyba że nie ogarniam czegoś. A może tak być
przem8 Opublikowano 24 Lipca 2018 Opublikowano 24 Lipca 2018 Czyta to samo ale niekoniecznie tak samo szybko i precyzyjnie. Temat kiedyś był poruszany na innym forum i te korekty niekoniecznie się pokrywały z korektami z vaga. Ale aż tak się nie znam więc niech ktoś inny się wypowie
zaraza23 Opublikowano 31 Lipca 2018 Autor Opublikowano 31 Lipca 2018 Wiecie co , tak teraz patrzę że ja mam włożony reduktor AC R01 ale czarny który ogarnia do 150km wg i strukcji Stag ! Czy ten reduktor ogarnia 1.8t 163km czy gazownik zrobił mnie w chu....a!???
przem8 Opublikowano 31 Lipca 2018 Opublikowano 31 Lipca 2018 Czarny ac ogarnie znacznie więcej. Jak masz dobre wtryski to nie powinno być żadnego problemu, żeby to jeździło na gazie do odcinki tak jak powinno.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się