musior96 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Cześć, wiem, że temat jest wałkowany od lat, ale nie znalazłem informacji nt. mojego przypadku. Mam A4 przedlift właściwie po 1 lifcie ale to prawie że to samo. Dorwałem Licznik z FISem przedliftowy. Moje pytanie jest takie czy jest dużo zabawy? Czy oprócz manetki trzeba coś dokładać? PS. Licznik podłączyłem FIS się świeci działają wskazówki ale na Fisie nie ma informacji, sypie komunikatami. Proszę o pomoc i odpowiedź co zrobić i dołożyć. Pozdrawiam
Fazii Opublikowano 9 Czerwca 2018 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Po pierwsze z jakim zegarkiem (same kreski czy kreski z cyframi 3,6,9,12) masz liczniki? Słabo szukałeś bo setki razy było pisane o daniu do masy pinów od czujnika płynu spryskiwaczy, spalonych żarówek itd. żeby komunikaty nie waliły. Również wypadałoby sprawdzić czy kodowanie jest prawidlowe
musior96 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2018 Na początku bardzo Ci dziękuje za odpowiedź. Liczniki to przedlift bez immo bez cyfr. Wiem ze jest temat efekt wymiany na fis ale tam nie ma opisu dla przedlifta. Licznik na zdjęciu jest. Jeśli jest taki temat z opisem co jak zrobić to bardzo proszę o link. Dodatkowo po podłączeniu okazało się ze dwie kostki pasują czego nie wiedziałem. Pokazuje spalanie ale w chorych wartościach typu 50 l na 100 km. Do tego mam wrażenie ze obrotomierz się jakby spóźnia.. czy to może być różnica w kostkach między noFis a Fis?
Fazii Opublikowano 9 Czerwca 2018 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Musisz podpiąć sygnał spalania do środkowej kostki licznika (również trzeba dać do masy trzy piny aby nie wywalało żółtych komunikatów oraz sygnały sterowania manetką). Sygnał spalania masz w skrzynce ecu, beżowa kostka żółty przewód. Złe obroty mogą być wynikiem złego kodowania licznika. Trzeba podpiąć vaga i sprawdzić
musior96 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2018 (edytowane) Rozumiem, czyli to że licznik jest stricte pod 1.9 tdi 90 tak jak w moim audi to nic nie znaczy? A jakbym chciał żeby większość mi rzeczy pokazywał to co zrobić? Najlepiej wszystko... I jeśli chodzi o vaga: Mam po prostu zrobić scan w poszukiwaniu błędów? Edytowane 9 Czerwca 2018 przez musior96 vag
Fazii Opublikowano 9 Czerwca 2018 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Jak pochodzi też od 1.9 to obroty powinno pokazywać normalnie. Musiałbyś dołożyć czujnik poziomu płynu spryskiwaczy itd. Odczytaj sobie kodowanie starego licznika i ustaw takie samo w nowym
musior96 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2018 11 minut temu, Fazii napisał: Odczytaj sobie kodowanie starego licznika i ustaw takie samo w nowym Gdzie mogę to znaleźć? Sory za takie pytania, ale jestem troche zielony
Fazii Opublikowano 9 Czerwca 2018 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Select 17-instruments W okienku soft. Coding masz pieciocyfrową liczbę kodowania licznika Chcąc zmienić wybierasz opcje "recode"
musior96 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2018 opcje recode klikam majac podlaczony nowy licznik z fis tak? Jeszcze jesli chodzi o komunikat na fis z zarowka to na temat spalonej zarowki? Co zrobic zeby faktycznie w razie przepalenia sie to wyswietlalo? Rozumiem, ze moge to znalezc w tym temacie https://a4-klub.pl/topic/5854-efekt-wymiany-licznika-na-fis/ ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się