Brdm 2 Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 Problem pojawia się przy próbie ostrzejszej jazdy i też nie zawsze (najczęściej chyba przy zmianie z 2 na 3 bieg). Zmieniam bieg z 2 na 3 (szybka jazda) i po właczeniu 3 biegu samochód jakby nie wie co zrobić (gaz mam w podłodze) a samochód przez ułamek sekundy ma zawahanie czy stanąć czy przyśpieszyć. Występuje to tylko w pierwszej chwili po zmianie biegu później jak już biegi są włączone ciągnie bardzo dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 Może podczas zmiany biegów coś się dzieje z podciśnieniem ? Sprawdź szczelność , szczególnie grubego przewodu idącego do serwa hamulców , a także działanie zaworka jednokierunkowego oddzielającego część instalacji podciśnieniowej sterującej turbawką ( N75 i akumulator podciśnienia ) od reszty układu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brdm 2 Opublikowano 12 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2018 o tym zaworku mowa 1K0906283A ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 13 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2018 To jest N75 Chodzi o taki: http://allegro.pl/zawor-zwrotny-podcisnienia-audi-vw-skoda-seat-vag-i6553927438.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scania1213 1 Opublikowano 17 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2018 W dniu 13.06.2018 o 10:53, piotrsob1 napisał: To jest N75 Chodzi o taki: http://allegro.pl/zawor-zwrotny-podcisnienia-audi-vw-skoda-seat-vag-i6553927438.html Ten zaworek może powododac różne cyrki, niż tylko twardy pedal hamulca po postoju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 18 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2018 (edytowane) No może, bo gdy go nie ma to lub nie blokuje on przepływu w jednym kierunku , to chwilowe zmniejszenie podciśnienia po stronie tandemu od razu przekładać się będzie na mniejszy ruch roboczy sztangi turbiny, a jak on działa, to w takich momentach blokuje ucieczkę podciśnienia i N75 może w takich sytuacjach przez krótki czas korzystać z podciśnienia zawartego w akumulatorze podciśnienia Edytowane 18 Czerwca 2018 przez piotrsob1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się