piotrsob1 Opublikowano 11 Czerwca 2018 Opublikowano 11 Czerwca 2018 (edytowane) Witam. Dzisiaj na YT trafiłem na filmik, składankę rajdową grupy B z lat 80-tych Pamiętam jako szczawik te urywki z naszej telewizji , która czasem jednak coś ze zgniłego zachodu pokazywała To były czasy, kierowcy i kibice mieli jaja, nawet jedna kobieta z jajami się wtedy ścigała ( Michele Mouton ) : A tutaj już czasy obecne i przepiękny film z odbudowy takiego historycznego auta ( z super muzą ) : Droga młodzieży , popatrzcie sobie jak się kiedyś jeździło na rajdach, jaki to był klimat . Dzisiaj to imprezy dla grzecznych dzieci ... Ech , łezka się w oku kręci Edytowane 11 Czerwca 2018 przez piotrsob1
black4 Opublikowano 11 Czerwca 2018 Opublikowano 11 Czerwca 2018 Hey Piotr! Dzięki za przywołanie pięknych klimatów i wspomnień! Btw. właśnie miałem zamieścić wątek z podobnymi filmikami z YT, Pozdrawiam
piotrsob1 Opublikowano 12 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2018 Jest na YT trochę filmików z tamtych , pięknych czasów , już od jakiegoś czasu się przymierzałem by taki temacik założyć Jak komuś wpadnie w oko coś ciekawego to wrzucać
black4 Opublikowano 12 Czerwca 2018 Opublikowano 12 Czerwca 2018 Tak robimy No to np. taki mix: Pozdrawiam 1
black4 Opublikowano 12 Czerwca 2018 Opublikowano 12 Czerwca 2018 Wywiad z żywą legendą grupy B Walterem Rohrl'em na temat projektu Quattro Sport:
piotrsob1 Opublikowano 15 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2018 (edytowane) No czysta przyjemność pooglądać Szkoda tylko że ten wywiad nie jest przetłumaczony, za moich czasów z języków obcych w szkołach do których chodziłem był tylko rosyjski A Walter był na prawdę wirtuozem w ujeżdżaniu nie tylko Audi. Na tym filmiku ładnie widać jak " gra na pedałach" ( sorry , bez żadnych podtekstów ): Edytowane 15 Czerwca 2018 przez piotrsob1
black4 Opublikowano 15 Czerwca 2018 Opublikowano 15 Czerwca 2018 Jak te silniki grupy B musIały się wkręcać na obroty! Przejście z obrotów od 1 biegu do 3-ego zajmowało Rohrl'owi jakieś 2 sekundy
piotrsob1 Opublikowano 15 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2018 To były czasy , gdy jeszcze było coś takiego jak "niemiecka solidność ", nie żałowano pieniędzy na materiały , konstruowano z dużym zapasem, nie to co teraz, że sprzęty na fabrycznych ustawieniach ledwo wytrzymują ( albo i nie ) do końca gwarancji
black4 Opublikowano 15 Czerwca 2018 Opublikowano 15 Czerwca 2018 Pełna zgoda Piotrze. Na marginesie to co się z nowymi autami 0000 dzieje woła o pomstę... Znajomi reklamują liczne usterki w najnowszych S3, A5, Q7 itp... Szkoda gadać... Pozdrawiam
black4 Opublikowano 15 Czerwca 2018 Opublikowano 15 Czerwca 2018 Co prawda to nie rajdówki ale nawiązują do pięknych tradycji Quattro Sport: 1
black4 Opublikowano 15 Czerwca 2018 Opublikowano 15 Czerwca 2018 No to jeszcze jeden. Replika Audi Sport zbudowana w 1985. Moc: 1081 PS! Wystawiona podczas targów motoryzacyjnych w Essen w 2016 Próbka dżwięku : 1
black4 Opublikowano 16 Czerwca 2018 Opublikowano 16 Czerwca 2018 Kilka ciekawych przejazdów m.in. S1 Hill Climb Masters :
black4 Opublikowano 16 Czerwca 2018 Opublikowano 16 Czerwca 2018 Absolutny dreamcar Urquattro: Dzwięk wydechu poezja
piotrsob1 Opublikowano 16 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2018 10-15 latek temu można było cywilną wersję kupić za rozsądne pieniądze. Dzisiaj ceny ładnych egzemplarzy powalają i jest ich tyla co kot napłakał, pozostaje pooglądać na YT
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się