Krystian1711 Opublikowano 13 Czerwca 2018 Opublikowano 13 Czerwca 2018 (edytowane) Witam. Jak w temacie, 3 tysiące km temu był tryb awaryjny związany z dpfem. Był on czyszczony manualnie, a błąd kasowany vasem. Tydzień temu pokazała się kontrolka która w trakcie jazdy zgasla. W weekend była trasa 100 km i 140 km ciągłej jazdy. Dziś wyjeżdżam z bramy, znów zapaliła się kontrolka, a za 2 minuty załączył się tryb awaryjny. Czym to jest spowodowane? Jakiś głupi czujnik? Dodam, że samochód robi podstawowy przebieg do pracy w ilości 70 km dziennie, w tym 20 km przez miasto, ale nie przez żadne korki, tylko 70 km/h i dwa postoje na światłach. Samochód jest po chipie od dwóch lat na 240 km. Edit: Dodam, że komputer pokazuje tylko błąd dpfu. 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 5188 - Filtr cząstek stałych P2463 00 [175] - zbyt duże nagromadzenie sadzy MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 255513 km Data: 2018.06.13 Czas: 08:49:50 Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 0.0 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 69 °C Temperatura powietrza zasysanego: 25 °C Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar Napięcie zacisku 30: 12.100 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Liczba obrotów wału korbowego (obr./min.): 0.0 /min Prędkość pojazdu: 0.00 km/h Filtr cząstek stałych: zmierzona masa sadzy: 47.27 g Filtr cząstek stałych: obliczona masa sadzy: 35.66 g Filtr cząstek stałych: kilometry od ostatniej regeneracji: 101888 m 5189 - Filtr cząstek stałych; zespół 1 P2002 00 [047] - za mała skuteczność Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 255513 km Data: 2018.06.13 Czas: 08:49:50 Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 0.0 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 69 °C Temperatura powietrza zasysanego: 25 °C Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar Napięcie zacisku 30: 12.100 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Liczba obrotów wału korbowego (obr./min.): 0.0 /min Prędkość pojazdu: 0.00 km/h Filtr cząstek stałych: różnica ciśnienia: 5 hPa Exh t Adap T Oxi Cat Ds: 135.6 °C Temperatura spalin za filtrem cząstek stałych: 91.8 °C Objętość strumienia spalin filtra cząstek stałych: 0.0 mł/h Regeneracja pola: status:-Bit 0: 00000000 Regeneracja pola: status:-Bit 16: 00000000 Regeneracja pola: status:-Bit 24: 00000000 Regeneracja pola: status:-Bit 8: 00000000 Kody gotowości: 1 1 0 0 0 Edytowane 13 Czerwca 2018 przez Krystian1711
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się