Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Tryb awaryjny dpfu po jego czyszczeniu 3 tys km temu.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Jak w temacie, 3 tysiące km temu był tryb awaryjny związany z dpfem. Był on czyszczony manualnie, a błąd kasowany vasem. Tydzień temu pokazała się kontrolka która w trakcie jazdy zgasla. W weekend była trasa 100 km i 140 km ciągłej jazdy. Dziś wyjeżdżam z bramy, znów zapaliła się kontrolka, a za 2 minuty załączył się tryb awaryjny. Czym to jest spowodowane? Jakiś głupi czujnik? Dodam, że samochód robi podstawowy przebieg do pracy w ilości 70 km dziennie, w tym 20 km przez miasto, ale nie przez żadne korki, tylko 70 km/h i dwa postoje na światłach. Samochód jest po chipie od dwóch lat na 240 km.

Edit: Dodam, że komputer pokazuje tylko błąd dpfu.

 

2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

5188 - Filtr cząstek stałych 
          P2463 00 [175] - zbyt duże nagromadzenie sadzy
          MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00000001
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 1
                    Przebieg: 255513 km
                    Data: 2018.06.13
                    Czas: 08:49:50

                    Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
                    Prędkość pojazdu: 0 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 69 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 25 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 12.100 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    Liczba obrotów wału korbowego (obr./min.): 0.0 /min
                    Prędkość pojazdu: 0.00 km/h
                    Filtr cząstek stałych: zmierzona masa sadzy: 47.27 g
                    Filtr cząstek stałych: obliczona masa sadzy: 35.66 g
                    Filtr cząstek stałych: kilometry od ostatniej regeneracji: 101888 m

5189 - Filtr cząstek stałych; zespół 1 
          P2002 00 [047] - za mała skuteczność
          Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00000001
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 1
                    Przebieg: 255513 km
                    Data: 2018.06.13
                    Czas: 08:49:50

                    Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
                    Prędkość pojazdu: 0 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 69 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 25 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 12.100 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    Liczba obrotów wału korbowego (obr./min.): 0.0 /min
                    Prędkość pojazdu: 0.00 km/h
                    Filtr cząstek stałych: różnica ciśnienia: 5 hPa
                    Exh t Adap T Oxi Cat Ds: 135.6 °C
                    Temperatura spalin za filtrem cząstek stałych: 91.8 °C
                    Objętość strumienia spalin filtra cząstek stałych: 0.0 mł/h
                    Regeneracja pola: status:-Bit 0: 00000000 
                    Regeneracja pola: status:-Bit 16: 00000000 
                    Regeneracja pola: status:-Bit 24: 00000000 
                    Regeneracja pola: status:-Bit 8: 00000000 


Kody gotowości: 1 1 0 0 0 

Edytowane przez Krystian1711

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...